scorpion

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

vast ne goede offroadband? heeft heel eventjes op de husa gelegen Image

maar de bibmousse was te klein, alsof er maar nen halve kilo druk in de band zat, dan is die nog niet eens op temperatuur, dat ging wat geven zeker? En een groter maat bibmousse hadden ze niet binnen, dus zijn 't de oude banden terug geworden, daar pastte die dingen wel goed in.

Zondag even klein testje gaan rijden, om te wennen aan wat gevoel da geeft.


Is er veel verschil tussen een achter velg van 18 en een van 19 (ik bedoel dan in hoogte? ) En zou dat te overwegen zijn om een 19 te kopen, of brengt dat niet op tegen 't voordeel dat crossbanden goedkoper zijn ?( 55eu tegenover 70/90eu enduroband) ?

ooja ik heb ook nog kettingvet van motorex mee, maar deze keer de off road versie. (Hopelijk duikt smtje nu niet naast de weg, met dat vet aan zijn ketting)[/size:1hlyv6qf] Image

ik wist niet dat er speciaal voor offroad bestond, vraag me af wat 't verschil is?
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: scorpion

Post by fore »

ik wist niet dat er speciaal voor offroad bestond, vraag me af wat 't verschil is?
Het verschil? Zij hebben 1 bus meer verkocht en jij hebt er 2 betaald. Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: scorpion

Post by Blackbert »

ik heb dat ook. 't geeft toch sterk de indruk dat er veel minder vuil blijft in plakken.
grease up your baby for a ball on the hill

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: scorpion

Post by fore »

ik heb dat ook. 't geeft toch sterk de indruk dat er veel minder vuil blijft in plakken.
Image ... Waarom heb/smeer je dan nog met die andere bus?
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: scorpion

Post by zappa »

ik heb dat ook. 't geeft toch sterk de indruk dat er veel minder vuil blijft in plakken.
Image ... Waarom heb/smeer je dan nog met die andere bus?

omdat daar nu nog een klein beetje inzit en ik dat niet ga weggooien, maar als dat op is, mag alles wat op een ketting gelijkt zich aan een wolk offroadmotorex verwachten Image

En als die beter is doordat er minder blijft in plakken, zal ik wel verder doen met die versie Image

De olie voor Husa, heb ik van motul gekocht, is goedkoper dan motorex en ineens 5l.
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: scorpion

Post by bompa »



Is er veel verschil tussen een achter velg van 18 en een van 19 (ik bedoel dan in hoogte? ) En zou dat te overwegen zijn om een 19 te kopen, of brengt dat niet op tegen 't voordeel dat crossbanden goedkoper zijn ?( 55eu tegenover 70/90eu enduroband) ?



ik wist niet dat er speciaal voor offroad bestond, vraag me af wat 't verschil is?
Nen duim is dat niet 21mm en een beetje
Ik reed vroeger jaren ook met crossbanden die afgeschreven waren voor de cross voor mijne kozze , dat was wel goedkoop die mocht ik daar gewoon gaan halen, maar ik heb ooit geweten dat ze iemand tegenhielden met crossbanden en dat ze die weg terug gelijk lieten schaven op die gast zijn kosten , is vroeger een aantal keren gebeurd
Met crossbanden mag men ook niet aan een offici?le enduro rit meedoen, dat moeten dan FIM goedgekeurde enduro banden zijn dacht ik ,ik rij ook met niks anders meer dan endurobanden , moest men mij onderweg tegenhouden ben ik normaal in orde voor op de weg en de onverharde weg te rijden,

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: scorpion

Post by fore »

Nen duim is dat niet 21mm en een beetje
Dat is korrekt, indien je 4.4 mm neemt voor 'een beetje'. Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: scorpion

Post by bompa »

Nen duim is dat niet 21mm en een beetje
Dat is korrekt, indien je 4.4 mm neemt voor 'een beetje'. Image
Ja allee ik was toch redelijk in de buurt Image was ook al een +- 17 jaar geleden da ik nog met duim heb moeten werken Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: scorpion

Post by Theo »

Nen duim is dat niet 21mm en een beetje
Dat is korrekt, indien je 4.4 mm neemt voor 'een beetje'. Image
Ja allee ik was toch redelijk in de buurt Image was ook al een +- 17 jaar geleden da ik nog met duim heb moeten werken Image
Jij sms't dus niet? Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: scorpion

Post by bompa »


Dat is korrekt, indien je 4.4 mm neemt voor 'een beetje'. Image
Ja allee ik was toch redelijk in de buurt Image was ook al een +- 17 jaar geleden da ik nog met duim heb moeten werken Image
Jij sms't dus niet? Image
Nee want da duurt te lang bij mij Image

Post Reply