C-change materiaal voor motorpak

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

De zaterdag was er een rij-instructeur mee in een Richa-pakje voorzien van C-change materiaal. Die kerel was er vol lof over. Hij had het nu al twee jaar. Aan 50.000km per jaar is dat dus 100.000 km. Een gewone mens doet daar 5 tot 10 jaar over, om niet te zeggen 20 jaar. Image En dat zijn bovendien geen gewone kms, dat zijn de kms van een rijj-instructeur: dus zitten, opstaan, lopen, meelopen, voortonen, rijden, begeleiden etc etc . Behoorlijk intensief allemaal. En dat pak had dus g??n membraam, het geheim zat in de buitenstof : C-change. Materiaal dat zich blijkbaar een beetje als een denneappel gedraagt : bij warm weer gaat het openstaan en bij slecht weer sluit het zodat er geen water door kan.

Ik kende het materiaal niet, maar was wel meteen curieus. En nu blijk ik op internet inderdaad enkele zeer lovende reviews te vinden !

Hebben jullie er al ervaringen mee?

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by zappa »

alleen met echte dennenappels
Image
sig nature

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by Drummer »

Image Image Image



Ik ken er verschillende die er al enkele jaren mee rond rijden, en idd ook lovend over zijn.

Ik ben ook toe aan een nief pakske, en waarschijnlijk word het voor mij ook ne C-Chance.

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by Stefke »

Ik kende het materiaal niet, maar was wel meteen curieus. En nu blijk ik op internet inderdaad enkele zeer lovende reviews te vinden !

Hebben jullie er al ervaringen mee?
Evengoed zijn er minder lovende kritieken te vinden...
Ik heb er geen ervaring mee omdat ik een geweldige aversie heb tov Richa... Lang geleden eens een aanvaring gehad met een bijzonder boertige verkoper, ik denk zelfs de baas, en 't is nooit meer goedgekomen... Image Image

Ik doe wel verder met de pro-shell productjes... Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by petervdc »

Tziet & tvoelt plastiekerig aan, maar naar ik lees werkt het wel.
Als het 100.000km meegaat, dan is dat wel ferm hoor !
Keep going

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by den Bullet »

...
Lang geleden eens een aanvaring gehad met een bijzonder boertige verkoper, ik denk zelfs de baas, en 't is nooit meer goedgekomen...
Een van de zonen van den oerbaas, I presume ...

Heeft mij ook al bij 't spreekwoordelijk pietje gehad, want met hun reputatie ... Image

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by Stefke »

alleen met echte dennenappels
Image
ik wil het niet weten... Image

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: C-change materiaal voor motorpak

Post by Stefke »

Heeft mij ook al bij 't spreekwoordelijk pietje gehad, want met hun reputatie ... Image
ja, die dacht echt dat de zon (en de maan, pluto ?n nog wat sterren...) uit zijn gat scheen... Image

Post Reply