Offroad kledij

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Offroad kledij

Post by Blackbert »

Dat ligt niet aan u. Een cross/enduro shirt erover doet wel iets. Hoewel die ook te verkrijgen zijn in nog mooiere designs dan de Koerta. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Offroad kledij

Post by zappa »

Peter, sorry maar ik heb "eieren voor mijn geld gekozen" en het harnas is verkocht, voor de prijs die ik 't op 't internet zou gezet hebben.

Komen nog wel "batjes" Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Offroad kledij

Post by bompa »

Ik heb eigenlijk nooit zo een harnas aangehad , vroeger tijdens het enduro rijden in de zomer een crosstruitje , crossbroek ,helm, botten en handschoenen en dikwijls nog een brede riem aan en da was't , eigenlijk hetzelfde dat ik in een crosswedstrijd aanhad.
Ik heb er is een gaan passen en voelde mij daar eigenlijk niet goed mee , tegenwoordig doe ik een enduro jas aan met verstevigingen in , tijdens het enduro rijden en met de crossmoto tijdens de crosswedstrijden en trainingen eigenlijk nooit iets ernstig voorgehad dat zo een harnas zou kunnen vermeden hebben

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Offroad kledij

Post by petervdc »

Peter, sorry maar ik heb "eieren voor mijn geld gekozen" en het harnas is verkocht, voor de prijs die ik 't op 't internet zou gezet hebben.

Komen nog wel "batjes" Image
Oeie Image
Hmm, kga es rondkijken dan...
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Offroad kledij

Post by Muug »

Ik heb eigenlijk nooit zo een harnas aangehad , vroeger tijdens het enduro rijden in de zomer een crosstruitje , crossbroek ,helm, botten en handschoenen en dikwijls nog een brede riem aan en da was't , eigenlijk hetzelfde dat ik in een crosswedstrijd aanhad.
Vroeger bestond dat niet peis ik. Gelijk er ook geen deftig lederen pak bestond, en geen deftige helmen, afin, soit, geen deftige kledij tout court. Image The times, there are a-changing. Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Offroad kledij

Post by bompa »

Ik heb eigenlijk nooit zo een harnas aangehad , vroeger tijdens het enduro rijden in de zomer een crosstruitje , crossbroek ,helm, botten en handschoenen en dikwijls nog een brede riem aan en da was't , eigenlijk hetzelfde dat ik in een crosswedstrijd aanhad.
Vroeger bestond dat niet peis ik. Gelijk er ook geen deftig lederen pak bestond, en geen deftige helmen, afin, soit, geen deftige kledij tout court. Image The times, there are a-changing. Image
In het begin waren dat van die harde plastieken dacht ik,maar dat zat niet goed vond ik,dus nooit meer geprobeerd, het zelfde gelijk in de crossbroek die kniebeschermers ook van die plastieken ondingen, zaten die niet perfect rond je knie kon je ze beter eruit gooien , dat was ook het eerste wat ik in den tijd uit mijn leren crossbroek verwijderde,ja toen waren het nog leren crossbroeken Image en zo is dat stilletjes over geschakeld naar de kledij van tegenwoordig , maar ik vond die leren crossbroek van toen (M Robert)toch wel degelijk materiaal , die botten van 't zelfde merk waren ook wel goed vond ik , ik heb daar toch altijd mee gereden, die kan ik nog gebruiken als ik wil,staan hier nog in de kast Image
Die leren crossbroek heb ik ook nog liggen maar die kan ik niet meer gebruiken dat is +- 25 kg geleden Image

Post Reply