oordopjes

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

oordopjes

Post by OzzePaa »

Mij ook Laperrekes tijdens (langere) autostraderiten .... als ik het niet vergeet c?qu de moeite wil doen om z'in te steken tenminste :ermm:
Echt lastig vind ik het niet om die dan in te hebben, maar op secundaire wegen, tijdens een rit , toch liever niet.
Muziek in de helm : never again :!: Die keer (way back in time :wink: ) in de "spagheti" van Houyet zat ik zo neig neig in het ritme dat de tweede toedraaier daar er was voor ik het besefte : brommer tegen het muurtje geparkeerd en den dezen erover. :motten:
Niet dat ik achteraf niemeer op mijnen toeter ben gegaan, maar aan muziek beluisteren tijdens het rijden lag dat z??????ker niet :peepwall: :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

oordopjes

Post by bompa »

Ik zet mijn gps wel op als ik met de moto weg ben maar sluit het niet aan in mijne helm :grin: , nu Anne-Marie niet meer meerijd als duo wegens wat heupproblemen zet ik dat bluetooth apparaatje aan mijne helm niet meer op , en de route op dat gps volgen gaat zo ook perfect zonder gesemmel , want aan elk vlaggetje zegt dat waar dat staat ,dat hoef ik eigenlijk niet te weten, het tripy toestelletje praat ook niet en dat gaat ook perfect :grin:
Muziek mis ik niet,vroeger op den enduro had ik dat ook niet ,bellen moeten ze me onderweg eigenlijk ook niet , ik zie daar gewoonlijk naar als ik ergens stop ,in de auto neem ik gewoonlijk ook niet op , daar schakelt die wel over naar de wagen als ze lang genoeg laten bellen maar gewoonlijk hangen ze rapper op :grin:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

oordopjes

Post by duibhce Kaelann »

bompa wrote:want aan elk vlaggetje zegt dat waar dat staat ,dat hoef ik eigenlijk niet te weten
Met Basecamp kan je kiezen of een vlagske gemeld moet worden of niet.
Al zet ik ook de gesproken instructies af hoor. Ik gebruik de Bluetooth connectie met de GPS enkel voor de meldingen van flitskasten en mijn muziek.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

oordopjes

Post by Droopy »

Op lange ritten gebruik ik altijd oordopjes, liefst die van bij RAD. (Alpine dacht ik) die dempen de rijwindgeluiden wat maar ik kan nog steeds het verkeer horen. :grin: Ooit heb ik eens oordopjes gehad die alles dempten behalve de wind, geldverspilling was dat. :angry:
Muziek hoef ik niet op de moto, da's de enige plek waar ik zelf al eens durf zingen. :P

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

oordopjes

Post by TRooPER »

op de moto : nog nooit oordoppen ingeduwd,
wel af en toe als ik cruise in de kleine 3m betonbaantjes, dan durft er al es een spotify in mijn oren kruipen

ook geen getuut na lange ritten, en ik hoor nog steeds meer dan sommige denken als ik in een andere ruimte zit :evil:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

oordopjes

Post by Werner »

P

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

oordopjes

Post by zappa »

Werner wrote:Pfffff - oordoppen :roll:
Echte motards gebruiken kroonkurkjes :ricky:
zonder bril : kroonjurkjes :mrgreen:

m?t bril : kroonkurkjes :unsure:

en mensen met grote oren-gaten : wijnkurkjes ?

En toch.....
het heeft iets, met muziek :P

Serenade geven met de laatste tonen van den Freddy's Bohemian rhapsody, voor de linkse-vak-rijdster die UITEINDELIJK toch dat leeg rechts vak zag en op schoof : "Nothing really matters - nothing really matters to me
Anyway the wind blows..."

Of https://www.youtube.com/watch?v=bAXPUN2z2CE en ineens een wit konijn langs de kant van de weg zien :shock:

Vandaag stond ik op 4 liedjes al op mijn werk :ricky:

Ik steek m'n mp3 in de tanktas en kan geluid minder of luider zetten, of uit of ander lieke...dat hoeft toch niet pers? storend te zijn, in mijne auto hoor ik ook niet hoe de motor draait en mijne radio kan soms ook een tikje luider staan.
sig nature

Post Reply