yup, prachtige uitleg, waarvoor dank!Muug wrote:Ik sta daar volledig achter, maar de S20 is ?cht wel een heel sportieve band en verschilt qua vorm sterk van de S30. Vooral aan de achterband zie je dat. Ergens voor de VFR van Koeno heb ik dat ook eens uitgelegd. De vlakke flanken van de S20 zijn typisch voor supersports die op hellingshoek het kot open willen zetten, die vlakke flanken geven veel rubber aan de grond. De S20 zal daarom ook zachter zijn. In mijn ogen is de S30 Evo 't meest sportieve dat ge moogt gaan. Als ge elke dag autostrade doet, welteverstaan.Borniet wrote:Die 30.000km vind ik een heel stuk ondergeschikt aan "er in de regen meer plezier aan beleven". Zeker hier in Belgi? (kijkt sip naar buiten en begint teleurgesteld al aan het regenpak te frutselen).Muug wrote:is den S20 niet veel te sportief? Ik zou gewoon bij de S30 Evo blijven. Ge zult dan merken dat zo'n moderne band g??n 30.000km zal meegaan, maar ge gaat er in de regen veel meer plezier aan bleven.
Update: Die S30 vind ik nergens hier (of ik kijk er over): http://www.bridgestone.be/nl/motorbanden
zou het kunnen dat je de T30 EVO bedoelt?