banden ! diepe zucht...

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

banden ! diepe zucht...

Post by zappa »

ha ja Tuur zijn achterpootje was nogal teensletsachtig na het lek rijden op een fransche ottoroute :confused:

Dus tijd voor nief schoensel :thumbsup: dat nief was wel iets te letterlijk genomen door mijn geconsulteerden bandenboer, er lag een pirelli scorpion trail :shock: das ne baanband???? schrok me een hernia :yikes: toen ik Tuur zag :confused2: Ik had a de feun nochtans gezegd A/T !!

Even, heel even overwogen om die trail dinges dan maar te laten op liggen, maar denkende aan de kiezelkesbaantjes in NL & Fr, afentoe eens een rit met de Terre/Johan, OP DE BAAN ! om dan toch in slijk terecht te komen....want hij kan het niet laten...

Dus Tuur staat nog steeds in de bandencentrale, deze banden gaan eraf, de A/T zijn besteld, komen woensdag toe, en ik kan woensdag om Tuur, pas.... :bleiten:

Blijkbaar is het moeilijk om aan die A/T te geraken, niet veel stock meer? Ze komen van Duitsland? Wil dat zeggen dat ik binnenkort ( maanden/ jaren?) toch naar een ander typken ga mogen uitkijken?
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

banden ! diepe zucht...

Post by TRooPER »

ik moet ook nen nieuwen hebben, graag ook ne scorpion A/T, in dezelfde maat
:ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

banden ! diepe zucht...

Post by bompa »

Amai die bandenboer kent zijne stiel :ohmy: der liggen offroad banden op je moto en die legt er dan ne baanband op , ja wadde :grin:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

banden ! diepe zucht...

Post by petervdc »

Paar maand geleden nog besteld, was geen probleem.
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

banden ! diepe zucht...

Post by Stefke »

bompa wrote:Amai die bandenboer kent zijne stiel :ohmy:
precies meer BOER dan banden..., ik zou precies gelijk op een ander gaan.... :mrgreen:

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

banden ! diepe zucht...

Post by diskeletlietje »

ik heb hier nog zo een achter band liggen ( pirelli scorpion trail)... amper 3000 km en nu gewoon stof staan verzamelen in de garage. ooit gekocht omdat het de enige was die paste en ik had geen tijd ;-)
gratis af te halen ... om eens te testen of zo :whistling:

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

banden ! diepe zucht...

Post by Blackbert »

't is zo altijd al geweest met de A/T. Quickly had er altijd 1 set van liggen, bestellen kan morgen binnen zijn, of binnen x dagen. In een noodgeval wil dat dan wel eens tegenvallen.
grease up your baby for a ball on the hill

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

banden ! diepe zucht...

Post by TRooPER »

besteld,

wiel+band zou donderdag terug onder de KTM kunnen zitten
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply