Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Post by ChiChiWaWa »

duibhce Kaelann wrote:
ChiChiWaWa wrote:Eigenlijk nog nooit gehad dat m'n motobroek omhoog kroop ... Maar ook nog nooit met zo'n motojeans gereden
Gij rijdt dan ook met nen echte motor en niet met zo'n ding waar uw voeten vooruit steken :lol:
Ah, is ne GS dan toch al gepromoveert naar nen echte moto :P

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Post by Harald »

ChiChiWaWa wrote:
duibhce Kaelann wrote:
ChiChiWaWa wrote:Eigenlijk nog nooit gehad dat m'n motobroek omhoog kroop ... Maar ook nog nooit met zo'n motojeans gereden
Gij rijdt dan ook met nen echte motor en niet met zo'n ding waar uw voeten vooruit steken :lol:
Ah, is ne GS dan toch al gepromoveert naar nen echte moto :P
Ik denk dat Duibhce u de waarheid niet durft zeggen. :unsure:

:blbl:

@Vince, welkom, maar als ge met mij wilt meerijden, dan moeten uw broekspijpen wel lang genoeg zijn. Ik heb al een collega die met een 3/4-broek op de moto kruipt ....

:yikes:

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Post by KlaasN »

Harald wrote: @Vince, welkom, maar als ge met mij wilt meerijden, dan moeten uw broekspijpen wel lang genoeg zijn. Ik heb al een collega die met een 3/4-broek op de moto kruipt ....

:yikes:

Neen, hahahahaha

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Post by TRooPER »

zappa wrote: ik heb eens zitten zoeken bij de Jodhpur (ijslandse paarden rijbroeken) die hebben ook dat systeem, broek over laars en vast met een elastiek over de laars (voor de hiel)
dan zijt ge wel verplicht van witte sokken aan te doen :smash: :smash: :smash: :smash:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Vince
Posts: 4
Joined: 14 Oct 2015 07:47

Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Post by Vince »

Wat definieert dan een 'echte moto'? Want nu ben ik wel benieuwd... :shock:
Of leid dat ons te ver onder dit topic? :P :lipsrsealed2:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Een nieuweling en z'n omhoogkruipende broek

Post by F M »

Je hebt de wettelijke definitie. Maar dan heeft een bepaald forumlid hier zelfs net een 4-wielige buggy gekocht, waarvoor je wel motorkleding moet dragen, maar geen helm, en die wettelijk als 3-wielige motor wordt bestempeld. :mad:

Maar we hebben natuurlijk allemaal een subjectieve definitie. En het is wel zo dat je (denk ik) de enige hier bent met een chopper...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply