Broek....

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Broek....

Post by Davy78 »

Koeno wrote:Maar de vfr was in mijn ogen een veel grotere speelvogel... En ik speel nog altijd heel graag...
Ik begrijp u hoor. Ik ben zeer blij met de nieuwe tiger en heb er geen spitj van dat ik de VFR verkocht heb, maar als ik er ooit toch de plaats voor zou hebben, ga ik terug op zoek naar een 5e generatie VFR :)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Broek....

Post by Muug »

Koeno wrote:
Muug wrote:goe bezig Koen ! :mrgreen:
Ik voel mij vrij idioot feitelijk :p
Da's nu ook weer niet mijn bedoeling. Het kàn nog steeds zo zijn eh, dat de beenhoek op de VFR te scherp is. Ik zou dat toch ne keer grondig uittesten met een goede broek, vooraleer er weer ene te kopen.

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Broek....

Post by Koeno »

Ik weet wel dat dat niemand zijn bedoeling is,
maar ik voelde mij al dom voor ik het topic plaatste ;-)

zomaar een vfr terugkopen zal zeker niet gebeuren hoor...
Vrouwlief zei dat al lachend, maar nooit zal ik haar zover krijgen...
tenzij haar rijbewijs niets wordt en de sevenfifty zou verdwijnen...

eerst de broek nog eens bestuderen, dan zien we wel weer :p

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Broek....

Post by zappa »

Kniebeschermers.... alles was oké op gewone banen, tot ik 10' autostrade deed, afschuwelijk drukkende pijn in mijn knieschijven :evil:

Terug kleine baan = alles oké :?

Andere broek en geen last meer .... ook geen last (nooit gehad) op mijn enduro, met de apart aan te trekken kniebeschermers.

Misschien kan je overwegen of dat past van (niet zo zware dikke offroad dingen) aparte kniebeschermers aan te schaffen die je over lang ondergoed of hoge kousen aandoet en dan pas in je motor broek te stappen ?
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Broek....

Post by den Bullet »

Koeno wrote:
Davy78 wrote:...

Alleszins, de Broek ga ik vanavond nog eens goed inspecteren, indien nog proper genoeg verkoop ik ze...
indien niet dan waag ik een gok op stretchen onder den douche ;-) ...
Of ze laten aanpassen; heb ik met mijn lederen Richabroek gedaan omdat die ietwat te ruim zat; in Michelbeke hebben ze dat voor een appel en een ei aangepast en die broek zit nu als gegoten! 8-)

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Broek....

Post by Koeno »

den Bullet wrote: Of ze laten aanpassen; heb ik met mijn lederen Richabroek gedaan omdat die ietwat te ruim zat; in Michelbeke hebben ze dat voor een appel en een ei aangepast en die broek zit nu als gegoten! 8-)
Waar in Michelbeke is dat juist?

Het rare is dat ik nergens echt "drukplekken" of rode plekken heb...
maar toch wringt er iets...

Misschien dat iemand met verstand mij kan opmeten, de broek kan opmeten en zien waar het probleem zit...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Broek....

Post by Muug »

Koeno wrote:Waar in Michelbeke is dat juist?
Ik zou het niet weten,

maar ik ken wel www.motokouture.be, een fascinerende zaak waar ze oa hun eigen kledinglijn hebben, gemaakt door moeder de vrouw. En meneer de man maakt moto's op maat. Ze werken ook met plezier aan kleren die niet van hun zijn.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Broek....

Post by den Bullet »

Muug wrote:
Koeno wrote:Waar in Michelbeke is dat juist?
Ik zou het niet weten,

maar ik ken wel http://www.motokouture.be, een fascinerende zaak waar ze oa hun eigen kledinglijn hebben, gemaakt door moeder de vrouw. En meneer de man maakt moto's op maat. Ze werken ook met plezier aan kleren die niet van hun zijn.
Oops, vroeger zaten die daar, in de Groenstraat maar nu blijkbaar verhuisd; nu dus in Oudenaarde ...

Maar Motokouture is zeker en vast aan te raden!

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Broek....

Post by Stefke »

Muug wrote: Ze werken ook met plezier aan kleren die niet van hun zijn.
Nope, daar ze ze al een tijdje mee gestopt dacht ik wegen veel te veel werk... 8-)

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Broek....

Post by Nickel »

Stefke wrote: Nope, daar ze ze al een tijdje mee gestopt dacht ik wegen veel te veel werk... 8-)
Klopt
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Broek....

Post by Muug »

Nickel wrote:
Stefke wrote: Nope, daar ze ze al een tijdje mee gestopt dacht ik wegen veel te veel werk... 8-)
Klopt
Dat hangt een beetje van het seizoen af peis ik. Afin,hoop ik, want die stoute KTM heeft al twee schone gaten in mijn BMW gesmolten.

Post Reply