Te mooi?

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Te mooi?

Post by Blackbert »

Nee, ikke nie. :whistling:

Maar ikke op zoek naar een nieuw botsmuts, de Shoei komt op leeftijd en is een maatje te groot aan 't worden.

Soit: Shoei Hornet en Arai Tour-x in het vizier. Allebei redelijk prijzig, standaard. Maar niet overal.

Hier en hier aan iets meer dan 200€, in alle maten zeer ruim beschikbaar en gratis verzonden.

Hmm.
Er staan zo nog wat luxeprodukten zwaar in de aanbieding.
De Nederlandse teksten komen zo uit google translate. De Engelse uit de koker van een middelbare school student.
Enkel betalen met mastercard, maar waar je die gegevens moet invullen is 't nog altijd onder http, niet https.

Hmm.
Whois en zo van die dingen: beide domeinen geregistreerd in de states, de eerste door iemand uit Californië, de tweede door iemand in Missouri. (Btw, zoek de 10 verschillen in de sites)
Verder dan dat kom ik niet.

Zelfs als die dingen uit de USA verstuurd worden (+40%) blijft het een koop. Maar ik vertrouw het niet echt, zo.

Iemand met een sterkere Google-foo die meer kan vinden?
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Te mooi?

Post by Tom Thumper »

Nooit gegevens, en zeker dus geen bankgegevens versturen over http.

Je gaat niets vinden over die webshop omdat hun adressen te snel wisselen. Als je een degelijke webshop hebt, ga je goede recensies vinden, over deze shops vind je er geen, niet kosher dus.

Nergens gegevens van het bedrijf, niet kosher dus.

En ze verkopen schoenen met hoge hakken en helmen, dat is niet echt een kosher combinatie.

Ik zou er geen schoenen kopen, ze hebben er ook geen in maat 48.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Te mooi?

Post by F M »

+1

If it's too good to be true, it's too good to be true.
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Te mooi?

Post by Wipr »

Die kortingen zijn ook way too much, heb mijne Shoei zelf bij Joma gekocht en ook spullen bij EKO. Beiden, maar vooral Joma biedt goede kortingen aan. Mijn helm was eerst een 650€ en met 250€ korting gekocht. Was een model waar een opvolger voor klaarstond maar daarom niet minder goed ...... denk Ik dan.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Te mooi?

Post by Davy78 »

Link doorsturen naar rad, en zien of ze u aanbieding doen via hun laagste prijs garantie? :)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Te mooi?

Post by Muug »

Helaas zijn de solden al voorbij, maar misschien ligt er hier of daar nog een einde- reeks model? Ik heb mijn BMW6 zo met 20% korting gekocht. Fabuleus goed spul. Zit zeker zo goed als een Shoei.
Arai's zijn trouwens tochtige en lawaaierige dingen....

- ontvang je de promotie mails van RAD? Zeker op inschrijven.
- had ik het geweten.... ik ontving een goeie maand geleden een kortingsbon van Louis.nl

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Te mooi?

Post by Blackbert »

Tom, ik geloof misschien wel in elfjes, maar ik ging daar echt geen betaling doen. ;)

Er staan er een paar "einde reeks" in aanbieding bij meer betrouwbare sites, alleen jammer dat het er allemaal maatje XXS en XS zijn.

Komt wel in orde, beetje volharding en geduld levert meestal iets op, heb ik al geleerd.

Dat idee van RAD een mailtje te doen, hmm. 8-)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Te mooi?

Post by zappa »

Davy78 wrote: 29 Aug 2018 08:07 Link doorsturen naar rad, en zien of ze u aanbieding doen via hun laagste prijs garantie? :)
foei mezelf, ik ben zo niet, maar toch eens mijn zeer stoute botten aangetrokken en mailtje met goedkoper op 't net verkrijgbaar product doorgezonden... en ja hoor, voor die prijs gekocht :shock: :? :lipsrsealed2:
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Te mooi?

Post by Davy78 »

Ik ben een frequente gebruiker van die feature :mrgreen:
Voor mijn helm had ik een voucher doorgestuurd van FCMoto.de met een korting van 20%. Ze doen daar niet moeilijk over.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Te mooi?

Post by Tom Thumper »

Blackbert wrote: 29 Aug 2018 18:43 Tom, ik geloof misschien wel in elfjes, maar ik ging daar echt geen betaling doen. ;)
Niet meer dan 10. :thumbsup:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Te mooi?

Post by Blackbert »

zappa wrote: 29 Aug 2018 19:45
Davy78 wrote: 29 Aug 2018 08:07 Link doorsturen naar rad, en zien of ze u aanbieding doen via hun laagste prijs garantie? :)
foei mezelf, ik ben zo niet, maar toch eens mijn zeer stoute botten aangetrokken en mailtje met goedkoper op 't net verkrijgbaar product doorgezonden... en ja hoor, voor die prijs gekocht :shock: :? :lipsrsealed2:
Enig probleempje: RAD heeft al een tijd geen Arai meer in het gamma
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Te mooi?

Post by zappa »

sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Te mooi?

Post by TRooPER »

Bert,

ik had onlangs deze gezien,
mens zegt dat helm in quasi nieuwstaat is, wil ik gerust geloven
aankoop is wel al sinds 2015 of zo....... en dat is voor mij ook voorlopig de reden dat ik hem niet koop.
Helaas nog geen tijd gehad om even te gaan kijken in zijn buurt

https://www.2dehands.be/motoren/accesso ... 39865.html

en schijnt direct +10pk met dubbele striping :peepwall: :lol:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Te mooi?

Post by Blackbert »

di was ik ook al tegengekomen.
Intussen bij RAD St-Truiden eens binnengewipt en gaan passen. Ne medium spant nogal. In de trand van met moeite bijna over mijn hoofd krijgen.
Ook redelijk raar: een Shubert is te kort: het kinstuk is definitief te kort bij.

Het goeie nieuws: een matt zwarte Hornet komt bij Louis.de op 399. Nu bij RAD dus ook. :mrgreen:
(Allez, 403€, rekening houdend met de verzendkosten van Louis.)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Te mooi?

Post by zappa »

:ricky: :ricky: :rayof: :rayof: :thumbsup: :headbang: :cool:
sig nature

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Te mooi?

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


En bij Rad is het zonder verzendkosten ;)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Te mooi?

Post by TRooPER »

Blackbert wrote: 04 Sep 2018 18:19 di was ik ook al tegengekomen.
Intussen bij RAD St-Truiden eens binnengewipt en gaan passen. Ne medium spant nogal. In de trand van met moeite bijna over mijn hoofd krijgen.
Ook redelijk raar: een Shubert is te kort: het kinstuk is definitief te kort bij.

Het goeie nieuws: een matt zwarte Hornet komt bij Louis.de op 399. Nu bij RAD dus ook. :mrgreen:
(Allez, 403€, rekening houdend met de verzendkosten van Louis.)
Matzwart is warmer in de helm in de zomer...
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Te mooi?

Post by zappa »

TRooPER wrote: 04 Sep 2018 23:52
Matzwart is warmer in de helm in de zomer...
niet in de zomer rijden :mrgreen: of meer stops voor een pafke ?
sig nature

Post Reply