Lorenzo geeft het toe !

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Lorenzo geeft het toe !

Post by Muug »

In dit interview geeft Lorenzo openlijk toe dat hij de titel verloren zou hebben zonder de hulp van zijn spaanse collega's.

https://www.youtube.com/watch?v=ee6fSIHxeEA

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Lorenzo geeft het toe !

Post by pingu »

Zucht.
Kunnen we dit nu eindelijk laten voor wat het is? Rossi heeft de titel niet gewonnen, ook al had hij volgens velen om een of andere reden het 'recht' om te winnen. Volgend seizoen beter.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Lorenzo geeft het toe !

Post by Muug »

:evil:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Lorenzo geeft het toe !

Post by bompa »

Ik denk dat da grapke Yamaha zeer veel geld kost om racers te kunnen verkopen nu,want als je veel commentaar leest,kopen er veel geen racer van yamaha ni meer,en de motogp veel kijkers zal kosten met hun belachelijke straf om het kampioenschap te vervalsen, wie wil naar zoiets nog kijken.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Lorenzo geeft het toe !

Post by F M »

Awel, Bompa,

Ik keek daar nu eens nooit ofte nooit naar. Maar met al deze commotie heb ik moeite gedaan om de finale in Spanje te bekijken !

(Het is wel niet gelukt want moeder de vrouw wou iets anders zien)

Wat zeggen velen : slechte reclame is ook reclame.
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Lorenzo geeft het toe !

Post by bompa »

F M wrote:Awel, Bompa,

Ik keek daar nu eens nooit ofte nooit naar. Maar met al deze commotie heb ik moeite gedaan om de finale in Spanje te bekijken !

(Het is wel niet gelukt want moeder de vrouw wou iets anders zien)

Wat zeggen velen : slechte reclame is ook reclame.
Ja ik keek voor dit jaar ook al lang niet meer , als ik naar motorsport keek was het gewoonlijk naar motorcross en enduro op eurosport , maar met in het begin van dit jaar dan toch is terug naar de motogp te kijken was het eigenlijk wel spannend, tot ze die onnozele beslissing namen op het laatste en de spanning was dan helemaal weg , dan speelde die mm de laatste race zijn spelletje nog gewoon verder, voor mij speelde het helemaal geen rol wie kampioen zou worden, maar de race zo vervalsen
is al 't zelfde of je zit te kijken naar een sport waar er een deel van de sporters doping gebruikt , en dat is den tijd om er naar te kijken zeker niet waard bij mij toch niet. En volgens ik kon lezen bij vele niet meer.bij mij zal het in het vervolg een toerke met de moto zijn of met de fiets ,in plaats voor da kaske te zitten kijken :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Lorenzo geeft het toe !

Post by bompa »

F M wrote:Awel, Bompa,

Ik keek daar nu eens nooit ofte nooit naar. Maar met al deze commotie heb ik moeite gedaan om de finale in Spanje te bekijken !

(Het is wel niet gelukt want moeder de vrouw wou iets anders zien)

Wat zeggen velen : slechte reclame is ook reclame.

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Lorenzo geeft het toe !

Post by pingu »

bompa wrote:Ik denk dat da grapke Yamaha zeer veel geld kost om racers te kunnen verkopen nu,want als je veel commentaar leest,kopen er veel geen racer van yamaha ni meer,en de motogp veel kijkers zal kosten met hun belachelijke straf om het kampioenschap te vervalsen, wie wil naar zoiets nog kijken.
Ik denk dat Yamaha dit amper gaat merken.
Hoeveel van die "roepers" op internet zijn/waren daadwerkelijk op zoek naar een nieuwe motor? En hoeveel daarvan zijn/waren op zoek naar een supersport/bike? Heel weinig denk ik zo, als je de verkoopscijfers van supersports/bikes bekijkt (de nieuwe R1 is trouwens al uitverkocht dacht ik).
Draai of keer het zoals je wil, maar de nieuwe R1 is een supermachine, volgens sommige bronnen in wezen een straatlegale, teruggetunede en meer gebruikssvriendelijke M1 van enkele jaren terug. Vooral gericht op circuitgebruik omdat supersports/bikes gewoonweg niet meer verkopen voor straatgebruik. En wie zo'n moto (vooral) koopt voor gebruik op circuit, die kijkt in de eerste plaats naar de prestaties, niet naar wat een of andere pipo al dan niet voor waarheid verkondigt heeft in aanloop naar of na afloop van een competitiewedstrijdje (vooral als wat die pipo zei 0,0 te maken heeft met de prestaties van de moto in kwestie).

Idem voor MotoGP. Kijk naar F1: de regels zijn daar zo 'getuned' dat je nog moeilijk van 'eerlijke' wedstrijden kan spreken. En toch kijkt daar gigantisch veel volk naar. MotoGP heeft trouwens erg weinig 'casual' kijkers, en die gaan echt hun 2-wekelijkse 'shot' niet opgeven hierover. Waar zouden ze in de plaats naar kijken denk je? WSBK? No problem, want wie is er eigenaar van WSBK? Yup...

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Lorenzo geeft het toe !

Post by Mario »

waarom zou Yamaha hieronder moeten lijden ?
het is zogezegd Marquez die de oorzaak is, en dus HRC, dus Honda

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Lorenzo geeft het toe !

Post by bompa »

pingu wrote: Ik denk dat Yamaha dit amper gaat merken.
Hoeveel van die "roepers" op internet zijn/waren daadwerkelijk op zoek naar een nieuwe motor? [



Ja kan zijn ik lees dat hier en daar maar,maar als ik iets lees vraag ik niet naar die gasten hun leugens , ik denk dat er iemand dat plaatst op het net .( yamaha -racing),ik koop nu die moto niet dat ge dat dan toch wel mag aannemen, of vergis ik mij daarin want dan kan ik beter dat ook ni meer lezen want dat is te gek dan.maar 'k lig er ni van wakker ,trouwens ik rij zelf wel met ne yamaha :grin:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Lorenzo geeft het toe !

Post by zappa »

Lorenzo.....is dat dan den dienen uit Bevergem?

Image
sig nature

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Lorenzo geeft het toe !

Post by susse »

die racebakken worden meestal toch maar gekocht door kiekens die elk jaar het nieuwe kleurke willen dus qua verkoop aat hem da nix schelen...

en verder... aai lov Rossi... maar als hij zoveel beter was geweest dan had hij met een straat voorsprong gewonnen
punt
jommo... nagommenegank...

Iefke
Posts: 99
Joined: 09 May 2014 18:13

Lorenzo geeft het toe !

Post by Iefke »

Euh Susse, Rossi heeft eigenlijk met een straat voor gewonnen als ge ziet dat hij van de laatste rij nog op plaats drie eindigt. Die Marquez is een vuil manneke, das alles en Lorenzo reed met een ei van ne struisvogel rond in zijn racebroek. Marquez had normaal de GP in Valencia moeten winnen, maar heeft afgestopt voor veel centen waarschijnlijk. Als hij gereden had voor wat hij waard was, dan had Rossi ondanks zijn versleten banden ook nog Lorenzo te grazen genomen, zeker weten. Soit, das mijn gedacht. De tijd van de FairPlay onder grote kampioenen is voorbij en ook de kans dat Rossi ooit nog eens wereldkampioen wordt vrees ik. Kga volgend seizoen een paar Moto GPkes live meepikken. Mooiste sport die er is en viva Rossi!
Ashetmorvooruitgaat!

Post Reply