Leuke eindfase in het vooruitzicht

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Leuke eindfase in het vooruitzicht

Post by pingu »

Mario wrote: 22 Oct 2017 16:03 allez, 't is ineens een heel stuk minder spannend
heel mooie race om naar te kijken
heb de reacties nog niet echt gehoord maar volgens Marquez wachtte hij in het pak gewoon z'n tijd af terwijl ik dacht dat hij het moeilijk had... :o
Strijd om de titel lijkt idd. gestreden. 33 punten verschil met nog 2 races te gaan is een quasi onmogelijke opgave. Wat een race wel! Alweer! Dit seizoen stelt niet teleur. 'Bewijs' dat Dorna het bij het rechte eind had met de opgelegde electronica, banden, etc.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Leuke eindfase in het vooruitzicht

Post by Muug »

Grootste stoorzender waren de banden. Hadden die goeie grip geleverd dan zouden er een pak minder DNF's geweest zijn. Ben benieuwd wat de uitslag dan geweest zou zijn.


Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Leuke eindfase in het vooruitzicht

Post by Mario »

bon, Dovizioso heeft gedaan wat hij moest doen en de race gewonnen terwijl Marquez de meubelen redde en op grote afstand 4de werd
uitstel van executie wellicht, want AD moet winnen in Valencia en daarenboven moet Marquez een catastrofale race kennen
een combinatie van beide lijkt me heel erg onwaarschijnlijk, temeer dat Valencia de Ducs niet echt op het lijf geschreven is
tot 2 jaar geleden zag ik Marquez wel compleet doldraaien als hij echt onder druk staat maar dit jaar niet meer, wat hij gisteren ook aantoonde
die 2 punten die AD op de streep verloor in Philip Island kunnen mogelijk nog de doorslag gaan geven, alhoewel.
die Italianen hebben in alle geval mee voor een mooi seizoen gezorgd
volgend jaar zal de Lorre zijn moto ook beter kennen en wellicht een groter woordje meepraten

anticlimax in de Moto2, aangezien Lüthi zich blijkbaar blesseerde en forfait moest geven
't was daar ook al wel ongeveer beslist in het voordeel van Morbidelli maar 't is wel een domper dat het zo kampioenschap uiteindelijk zo beslecht werd
mooi resultaat alweer voor KTM, dat ook in de MotoGP respectabele resultaten begint te behalen

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Leuke eindfase in het vooruitzicht

Post by Mario »

allez, 't zit erop
er valt weinig af te dingen op het resultaat al zit het verloop van de race me wel wat dwars
had de Lorre nu nog de race uitgereden (en mogelijk gewonnen), ok maar zo eindigt het seizoen voor Ducati wel knullig
wel tekenend dat Marquez wegkomt met een klein concentratieverlies maar voor zijn tegenstanders is het dan vaak gedaan

nu lange maanden wachten op het begin van seizoen 2018

Post Reply