26-07-'21 Zolder

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: 26-07-'21 Zolder

Post by Marsman »

F M wrote: 30 Jul 2021 17:04 Wat ik op de filmkes zie, is dat da spul met jfkzoveel verdomd rap gaat. Hij rijdt in de kanaalbocht rapper dan ik op mijn rapste op de rechte lijn in Croix :o

Maar dat zegt niet alleen veel over jfkzoveel.. :whistling:

En daarbij was het te verwachten dat hij rap kan rijden. Hij rijdt dikwijls samen met Marsman, en om die te kunnen volgen... :lipsrsealed2:
Sorry Frans, maar nu hebt ge het echt verkeerd voor: J2FK is uit ander hout gesneden dan ik en ik heb daar verdomd heeeeeel veel van te leren. Als we samen op pad zijn rijdt hij 't liefst achter mij (zegt hij), maar eigenlijk rij ik veel liever achter hem zodat ik er iets van kan opsteken: rijlijnen, remmen.... En, geloof me, in die enkele jaren dat we ondertussen samen op schok zijn heb ik al een heleboel van hem geleerd.
Maar zijn ABSOLUTE grote deugd is dat hij zo verschrikkelijk bescheiden is en dàt siert hem geweldig.


En niet alleen als motorrijder! :thumbsup:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 26-07-'21 Zolder

Post by F M »

Ik was natuurlijk aan het zeveren. Of course is hij en een goede motorrijder en een toffe gast.

Maar zeg het hem niet, of hij krijgt het nog hoog in zijn bol. ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: 26-07-'21 Zolder

Post by J2FK »

:oops: :oops: love is in the air.... :lol:
Mooie woorden Marsman en (FM nu ook :grin:)dan heb ik vooral over het bescheiden zijn (de rest ook hoor) :w00t: ...thx. Tuurlijk rij ik liever altijd laatst, dan ziet niemand mijn stommiteiten :ricky:
Ach ja, wat is snel kunnen rijden? Wat is goe kunnen rijden? Wat is een goede motorijder?
Plezant als het wat lukt, maar maakt eigenlijk allemaal nie zoveel uit. Zolang ge maar plezier beleeft aan uwe tweewieler en aan de compagnie waar ge mee op stap zijt. ;)

Zo zal ik ook nooit vergeten waar ik mijne mayonaise gehaald heb, ......den ex- god van halle.
Wat hij hier schrijft.... "Ik lees vooral: iedereen heeft zich stijfgoed geamuseerd! Behalve junior... :ricky: " daar draait alles om. :thumbsup:

Genoeg geslijmd nu.......gaaaaaaaaaaz gvd 8-)

Post Reply