Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Eerlijke truken van de foor om ons eerlijk verdiend geld te behouden of terug te krijgen
Post Reply
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Post by Cotthem »

.... Image ik vind dat de fore hier nog niet teveel truken prijsgegeven heeft. Image
"...the path is the destination"

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by fore »

Image ... truken? welke truken! ...

Cash-flow: ...

in: is mijn bezigheid/taak
out: is haar probleem/zorg ...

... of zoiets ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by diskeletloetje »

'k Snap er de botten van....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by diskeletloetje »

't Enige dat ik met zekerheid weet is dat de Fore de laatste mens is op aarde die heeft kunnen genieten van mijn koffiezetmachien. Zondagmorgen kwam er enkel nog een pruttelende doodsreutel uit....voorlopig moet ik mij dus behelpen door manueeel koffie te zetten, zijnde met een steelpanneke en een ouderwetse filter.... Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by fore »

't Enige dat ik met zekerheid weet is dat de Fore de laatste mens is op aarde die heeft kunnen genieten van mijn koffiezetmachien. Zondagmorgen kwam er enkel nog een pruttelende doodsreutel uit....voorlopig moet ik mij dus behelpen door manueeel koffie te zetten, zijnde met een steelpanneke en een ouderwetse filter.... Image
Image Image ... ik beken Image , ik zal nooit meer 'straffe' koffie vragen ...

Dan zullen we eens een benefiet-rit moeten inrichten h? ...

' red het koffieapparaat van de diskeletjes ...'
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by diskeletloetje »

't Enige dat ik met zekerheid weet is dat de Fore de laatste mens is op aarde die heeft kunnen genieten van mijn koffiezetmachien. Zondagmorgen kwam er enkel nog een pruttelende doodsreutel uit....voorlopig moet ik mij dus behelpen door manueel koffie te zetten, [color=#FF0000:20ligiil]zijnde met een steelpanneke en een ouderwetse filter....[/color:20ligiil] Image
MMMMMMMM......

HEERLIJK!!!

Doet me denken aan mijn grootmoeder: die maakte ongelofelijk lekkere koffie met haar steelpanneke en haar ouderwetse filter.....
Daar kon GEEN ENKELE koffiemachine tegenop
Awel, als ge vanzeleven hier eens in de geburen zijt, dan maak ik met plezier een kan ouderwetse koffie, speciaal voor u Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by zappa »

't Enige dat ik met zekerheid weet is dat de Fore de laatste mens is op aarde die heeft kunnen genieten van mijn koffiezetmachien. Zondagmorgen kwam er enkel nog een pruttelende doodsreutel uit....voorlopig moet ik mij dus behelpen door manueeel koffie te zetten, zijnde met een steelpanneke en een ouderwetse filter.... Image
Ik heb hier nog ne melita koffiezetter staan in de verpakking, ne blauwen Image mocht je die willen mail maar ne keer h?.

Mijn buurvrouw(87) giet ook koffie op met de moor, en in een kous Image in zo'n alukan op de stoof Image gelukkig al jaaaren haar koffie kunnen "ontwijken" Image
sig nature

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by Blackbert »

hela hela, ontwijken.
ik wou dat ik zo'n ding nog kon vinden, ergens.
koffie met chicorei erin. alleen leegmaken als er geen water meer bijkan
uw bonen malen als ge koffie gaat zetten, niet een week op voorhand, geen pakskes gemalen koffie

zelfgebakken wafelkes erbij van de scharreleieren van uw kippen die leven van uw keukenafval.

vroeger was alles toch beter ...
Image


maar wel goeie koffie. nu hebben ze daar een machien van 200? voor nodig. en dan nog.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by Cotthem »

hela hela, ontwijken.
ik wou dat ik zo'n ding nog kon vinden, ergens.
[color=#FF0000:3sus9mv4]koffie met chicorei erin. alleen leegmaken als er geen water meer bijkan
uw bonen malen als ge koffie gaat zetten, niet een week op voorhand, geen pakskes gemalen koffie[/color:3sus9mv4]

zelfgebakken wafelkes erbij van de scharreleieren van uw kippen die leven van uw keukenafval.

vroeger was alles toch beter ...
Image


maar wel goeie koffie. nu hebben ze daar een machien van 200? voor nodig. en dan nog.
[color=#BF0000:3sus9mv4]Berten: de nagel op zijne kop Image [/color:3sus9mv4]
Image
Miljaar, das lang geleden dat ik nog koffie met chichorei gedronken heb.
Mijn grootmoeder gebruikte dat ook en als klein manneke zat ik altijd in de chichoreipot te grabbelen en stak ik die korrels in mijne mond (...of in mijne neus). Zo lekker vond ik dat blijkbaar.
"...the path is the destination"

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by Theo »

chichorij, dat bestaat toch nog altijd.
We gebruiken het wel niet meer.
Vroeger bij mijn grootouders was dat ook zo met een kousenfilter en een moor op de leuvense stoof, bij mijn ouders was dat een papieren filter, maar ook nog steeds met chichorij.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Eerlijke truken van de FOOR om ons ........

Post by fore »

chichorij, dat bestaat toch nog altijd.
We gebruiken het wel niet meer.
Chicorei ... Image ... da's toch 'bittere' in de volksmond ? ... met jullie moeilijke woorden altijd ... Image

Dat gaat hier nog in elke pot ... met een snuifje zout ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply