Best4you verzekeringen....

Eerlijke truken van de foor om ons eerlijk verdiend geld te behouden of terug te krijgen
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by F M »

den Bullet wrote:
Muug wrote:... maar 'k wil wel ne makelaar binnen een redelijke afstand, niet op een uur of anderhalf uur rijden van mijn deur.
Mijne makelaar woont zo 'n slordige 70 km van Halle en ik heb diene mens in die bijna dertig jaar nog nooit in real life gezien ... :oogrollen:
Ik heb met mijn makelaar al heel wat slows gedanst. :rayof:
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote: In dat geval eens contact opnemen met Ethias. Voor ??n moto was ik daar goedkoper dan de polis via de MAG. Ze geven daar ook korting als je combineert met autoverzekering.
Ethias,
kunde die bellen 's avonds of in 't weekend als ge in de mis?rie zit?
http://www.ethias.be/nl/pc/Contact/Part ... ntoren.htm
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:
Muug wrote:
Tom Thumper wrote: In dat geval eens contact opnemen met Ethias. Voor ??n moto was ik daar goedkoper dan de polis via de MAG. Ze geven daar ook korting als je combineert met autoverzekering.
Ethias,
kunde die bellen 's avonds of in 't weekend als ge in de mis?rie zit?
http://www.ethias.be/nl/pc/Contact/Part ... ntoren.htm
Ma -> Wo
9 - 12.15 u.
13.30 - 16.45 u.
Donderdag
9 - 12.15 u.
13.30 - 17.45 u.
Vrijdag
9 - 12.15 u.
13.30 - 16.15 u.

neen dus :geek:

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Best4you verzekeringen....

Post by Bas »

Ik betaal 79 euro rechtsbijstand als aparte verzekering.
Met 2 auto's en 4 motoren doe je daar heel dikke winst mee.

Mijn zoon ging er een polis aan toen hij 19 jaar was en betaalde voor zijn motor 190 euro.

En hoe vaak moet je naar je makelaar? Ze zitten voor mij ook 40 km van hier.
Is een mooi ritje als het mooi weer is, voor de zeldzaamheid dat ik er eens heen moet.

Ja je kan ze dag en nacht bellen als je iets voor hebt.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by den Bullet »

Muug wrote: heb je hem al nodig gehad? :P
Regelmatig; Vorige week nog voor een onbetaald gebleven parkeerboete (ergo: politierechtbank).
Voor een lastige buur die verzekeringen graag gebruikt als sponsor voor kleine verbouwingen.
F? is ook klant bij hem en had een heel interessante polis voor zijn eerste en tweede moto.
En dat als jonge snotaap met superbikes ... :headbang:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:neen dus :geek:
Toch wel:
Schade en tussenkomsten


Contactcenter Schade: 011 28 24 00
(aangifte van een schadegeval woning of auto*)
Fax : 011 85 65 65
zeven dagen per week, 24 uur per dag
* U kunt tevens uw schadegeval auto en woning online aangeven in My Ethias


Ethias Assistance: 011 28 28 28
(pechverhelping, repatri?ren, Home Emergency)
Fax : 011 28 28 29
7 dagen per week, 24 uur per dag

;)
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!
http://www.ethias.be/nl/stc/ETDV065/Par ... fferte.htm
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:
Muug wrote:Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!
http://www.ethias.be/nl/stc/ETDV065/Par ... fferte.htm
Tom toch, ge hebt de site om zeep geholpen ! Hij zit in maintenance-mode !
Ik heb die wizard gezien trouwens, maar niet uitgeprobeerd, het zou me verbazen dat die krachtig genoeg is voor een combi van auto, moto en brandverzekering !

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote:
Muug wrote:Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!
http://www.ethias.be/nl/stc/ETDV065/Par ... fferte.htm
Tom toch, ge hebt de site om zeep geholpen ! Hij zit in maintenance-mode !
Ik heb die wizard gezien trouwens, maar niet uitgeprobeerd, het zou me verbazen dat die krachtig genoeg is voor een combi van auto, moto en brandverzekering !
Hij werkt terug. Ik begrijp je wel, Ethias heeft niet dezelfde service als een degelijke makelaar soms biedt maar zeker evengoed als die je bij een gemiddelde makelaar krijgt. Ik ben altijd heel tevreden geweest in de periode dat ik daar klant was, ik werd snel en degelijk geholpen. Een keer een accident gehad toen ik mijn verzekering daar al opgezegd had en zelfs toen ben ik nog supper geholpen met de afhandeling. Gewoon dat tooltje eens proberen. Ze hebben trouwens nog andere contact manieren.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Ze hebben trouwens nog andere contact manieren.
Weet ik. Je kan ze bellen, heb ik gedaan, ze vragen om langs te komen.
Je kan ze mailen maar in dat mailje kan je natuurlijk niet alle info zetten die zij nodig hebben.
Je kan de offerte invullen maar dat moet je doen voor elke polis, dus in mijn geval is dat zes of zeven keer.
Het kan dus wel allemaal, maar het stoort me dat er enkel menselijk contact mogelijk is tijdens de werkuren...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Je kan natuurlijk ook eens proberen bij Best4U ;)

Nee serieus nu, genoeg gelachen. Verzekeringen is natuurlijk een vrij persoonlijk ding, net als banken. Als ik voor duurder ga, verwacht ik dan ook dat alles hassle free gaat en wanneer ik voor de goedkopere opties ga, ben ik me er van bewust dat ik zelf wat meer moeite moet doen. Maar in dat laatste geval moet het dan echt wel goedkoop zijn en in het eerste, echt wel hassle free.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

tegen half maart ga ik al drie offertes hebben... een vierde kan er altijd wel bij.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Bas »

Ik heb al wat voor gehad, niet met de moto maar iets anders.
Kwam erop neer dat ik bij Argenta een verzerkering had willen nemen maar de kantoor eigenaar was hem vergeten aan te gaan.
Toen ik iets aan de hand kreeg weigerden ze me te helpen, maar het was echt hun fout.
De kantoordirecteur liet me toen stikken. Ook een klacht bij Argenta hoofdkantoor hielp niks. Als bank zijn de goed maar als verzekeraar is het waardeloos.
Ik heb daar toen alles weggehaald en ben naar Best4u gegaan, die hebben toen netjes geholpen mijn probleem op te lossen, belangeloos!!
Was niet in schuld, maar ze deden het wel en waren er maar liefst 1 jaar mee bezig omdat AXA liep te rekken.

Ik ben zeer goed van die mannen/dames te spreken, vooral omdat ze jongeren goedkoop verzekeren, ook als ze op de moto springen.

BTW, ze komen ook bij je thuis als jij tijd hebt en het is niet enorm ver weg.

Post Reply