Best4you verzekeringen....

Eerlijke truken van de foor om ons eerlijk verdiend geld te behouden of terug te krijgen
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Inderdaad, ik moet toegeven, rechtsbijstand is bij mij niet inbegrepen, ik heb hier 1 extra polis voor bij een andere maatschappij. Voordeel is dat je 1 polis hebt die alles regelt van rechtbijstand, los van de auto/moto verzekering, is dus onafhankelijk, polis is een beetje duurder dan wanneer het gekoppeld is aan een BA verzekering maar met twee moto's en twee auto's komt het goedkoper uit dan een RB per voertuig.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

ik ga ook mijn licht eens opsteken. Nu met drie moto's worden mijn tarieven wat zottekes... maar 'k wil wel ne makelaar binnen een redelijke afstand, niet op een uur of anderhalf uur rijden van mijn deur.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by the riding man »

verzekering op zich bij de makelaar is voor de 1ste moto 156? en voor de 2de 59?, voor de rechtsbijstand per moto 39?. Dit onder voorwaarde dat ik enige bestuurder ben van beide motoren (bij koppels waar bv de man en de vrouw hun eigen moto hebben gaat dit bedrag niet op) en ook onder voorwaarde dat we de auto daar nemen, wat op zich dan ook nog eens bespaart want die is bij de makelaar ook nog goedkoper dan bij de kbc.
Dus al bij al is dat een reuze goeie tip van Tom Thumper. Ik denk echt niet dat je nog goedkoper vind. Wel altijd persoonlijk het vergelijk maken, want ook je leeftijd en het aantal jaren dat je je rijbewijs hebt en nog een paar dingen spelen mee in de berekening. Mijn opgegeven bedrag zal daarvoor dus niet hetzelfde zijn als dat van iemand anders.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by the riding man »

Muug wrote:ik ga ook mijn licht eens opsteken. Nu met drie moto's worden mijn tarieven wat zottekes... maar 'k wil wel ne makelaar binnen een redelijke afstand, niet op een uur of anderhalf uur rijden van mijn deur.
Voor Oost Vlaanderen is dat Sint-Niklaas, dus misschien geeft de brave man het je wel gratis :mrgreen:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by the riding man »

Update: kbc heeft me voor de 2de keer teruggebeld om te melden dat ze me voor alledrie de voertuigen (zijnde 2 moto's en de wagen) morgen een tegenvoorstel gaan overmaken nadat ze dit met het hoofdkantoor hebben besproken. Nu ben ik toch heel benieuwd hoor, ik heb precies iets in beweging gebracht,...
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

the riding man wrote:onder voorwaarde dat ik enige bestuurder ben van beide motoren
aja ziede, hier zit hem natuurlijk de grootste kneep eh, daar kunnen wij niet aan voldoen hoor

dien van sint-niklaas had ik al gevonden, straks eens bellen zie

best4u zit trouwens dus veel te ver naar mijn goesting : http://www.best4u.be/kantoren/

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

the riding man wrote: voor de rechtsbijstand per moto 39?.
Voor die rechtsbijstandsverzekering los van de BA betaal ik een 100 euro. Met drie voertuigen haal je daar winst uit.
the riding man wrote: Dit onder voorwaarde dat ik enige bestuurder ben van beide motoren (bij koppels waar bv de man en de vrouw hun eigen moto hebben gaat dit bedrag niet op)
In dat geval eens contact opnemen met Ethias. Voor ??n moto was ik daar goedkoper dan de polis via de MAG. Ze geven daar ook korting als je combineert met autoverzekering.

En verzekeringen tegen elkaar uitspelen is altijd een goede zaak. Als je een gans paket verzekeringen hebt, zijn makelaars sneller bereid om de prijzen te laten zakken.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote: In dat geval eens contact opnemen met Ethias. Voor ??n moto was ik daar goedkoper dan de polis via de MAG. Ze geven daar ook korting als je combineert met autoverzekering.
Ethias,
kunde die bellen 's avonds of in 't weekend als ge in de mis?rie zit?

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by den Bullet »

Muug wrote:... maar 'k wil wel ne makelaar binnen een redelijke afstand, niet op een uur of anderhalf uur rijden van mijn deur.
Mijne makelaar woont zo 'n slordige 70 km van Halle en ik heb diene mens in die bijna dertig jaar nog nooit in real life gezien ... :oogrollen:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

den Bullet wrote:
Muug wrote:... maar 'k wil wel ne makelaar binnen een redelijke afstand, niet op een uur of anderhalf uur rijden van mijn deur.
Mijne makelaar woont zo 'n slordige 70 km van Halle en ik heb diene mens in die bijna dertig jaar nog nooit in real life gezien ... :oogrollen:
heb je hem al nodig gehad? :P

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by F M »

den Bullet wrote:
Muug wrote:... maar 'k wil wel ne makelaar binnen een redelijke afstand, niet op een uur of anderhalf uur rijden van mijn deur.
Mijne makelaar woont zo 'n slordige 70 km van Halle en ik heb diene mens in die bijna dertig jaar nog nooit in real life gezien ... :oogrollen:
Ik heb met mijn makelaar al heel wat slows gedanst. :rayof:
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote: In dat geval eens contact opnemen met Ethias. Voor ??n moto was ik daar goedkoper dan de polis via de MAG. Ze geven daar ook korting als je combineert met autoverzekering.
Ethias,
kunde die bellen 's avonds of in 't weekend als ge in de mis?rie zit?
http://www.ethias.be/nl/pc/Contact/Part ... ntoren.htm
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:
Muug wrote:
Tom Thumper wrote: In dat geval eens contact opnemen met Ethias. Voor ??n moto was ik daar goedkoper dan de polis via de MAG. Ze geven daar ook korting als je combineert met autoverzekering.
Ethias,
kunde die bellen 's avonds of in 't weekend als ge in de mis?rie zit?
http://www.ethias.be/nl/pc/Contact/Part ... ntoren.htm
Ma -> Wo
9 - 12.15 u.
13.30 - 16.45 u.
Donderdag
9 - 12.15 u.
13.30 - 17.45 u.
Vrijdag
9 - 12.15 u.
13.30 - 16.15 u.

neen dus :geek:

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Best4you verzekeringen....

Post by Bas »

Ik betaal 79 euro rechtsbijstand als aparte verzekering.
Met 2 auto's en 4 motoren doe je daar heel dikke winst mee.

Mijn zoon ging er een polis aan toen hij 19 jaar was en betaalde voor zijn motor 190 euro.

En hoe vaak moet je naar je makelaar? Ze zitten voor mij ook 40 km van hier.
Is een mooi ritje als het mooi weer is, voor de zeldzaamheid dat ik er eens heen moet.

Ja je kan ze dag en nacht bellen als je iets voor hebt.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by den Bullet »

Muug wrote: heb je hem al nodig gehad? :P
Regelmatig; Vorige week nog voor een onbetaald gebleven parkeerboete (ergo: politierechtbank).
Voor een lastige buur die verzekeringen graag gebruikt als sponsor voor kleine verbouwingen.
F? is ook klant bij hem en had een heel interessante polis voor zijn eerste en tweede moto.
En dat als jonge snotaap met superbikes ... :headbang:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:neen dus :geek:
Toch wel:
Schade en tussenkomsten


Contactcenter Schade: 011 28 24 00
(aangifte van een schadegeval woning of auto*)
Fax : 011 85 65 65
zeven dagen per week, 24 uur per dag
* U kunt tevens uw schadegeval auto en woning online aangeven in My Ethias


Ethias Assistance: 011 28 28 28
(pechverhelping, repatri?ren, Home Emergency)
Fax : 011 28 28 29
7 dagen per week, 24 uur per dag

;)
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!
http://www.ethias.be/nl/stc/ETDV065/Par ... fferte.htm
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:
Muug wrote:Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!
http://www.ethias.be/nl/stc/ETDV065/Par ... fferte.htm
Tom toch, ge hebt de site om zeep geholpen ! Hij zit in maintenance-mode !
Ik heb die wizard gezien trouwens, maar niet uitgeprobeerd, het zou me verbazen dat die krachtig genoeg is voor een combi van auto, moto en brandverzekering !

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

NiBest4yourWallet verzekeringen....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote:
Muug wrote:Ethias gebeld zie. Ik moet ginder langsgaan. Enkel open op weekdagen en binnen de kantooruren. Is Ethias voor gepensioneerden of zieken zo? Ik kan toch gene cong? gaan nemen om daar een offerte te gaan vragen?!
http://www.ethias.be/nl/stc/ETDV065/Par ... fferte.htm
Tom toch, ge hebt de site om zeep geholpen ! Hij zit in maintenance-mode !
Ik heb die wizard gezien trouwens, maar niet uitgeprobeerd, het zou me verbazen dat die krachtig genoeg is voor een combi van auto, moto en brandverzekering !
Hij werkt terug. Ik begrijp je wel, Ethias heeft niet dezelfde service als een degelijke makelaar soms biedt maar zeker evengoed als die je bij een gemiddelde makelaar krijgt. Ik ben altijd heel tevreden geweest in de periode dat ik daar klant was, ik werd snel en degelijk geholpen. Een keer een accident gehad toen ik mijn verzekering daar al opgezegd had en zelfs toen ben ik nog supper geholpen met de afhandeling. Gewoon dat tooltje eens proberen. Ze hebben trouwens nog andere contact manieren.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply