mapsource, u turn verwijderen

Zolang er maar knopjes aan zitten
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: mapsource, u turn verwijderen

Post by bompa »

Dan weet ik het ook niet meer, maar ik zie hem nog staan.

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: mapsource, u turn verwijderen

Post by zappa »

diskeletlietje wrote: 24 Aug 2017 20:33 was het een foto van een Uturn :dontknow:
:lol: :lol: :lol: :lol: jeuuuu 't is gelukt ! :thumbsup:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: mapsource, u turn verwijderen

Post by OzzePaa »

F M wrote: 22 Aug 2017 16:28 ........
Maar in Basecamp kan dat wel.
Dus, laad je spoor in Basecamp, maak er een route van (je kan zelf bepalen hoeveel viapunten geplaatst moeten worden), en daarna kan je die route aanpassen naar je believen.
Geen manco dus in Basecamp.
Ha ! Goeje tip :idea: Dat wist ik dus ook niet, FM ... :o Als ik in BaseCamp rechtsklik op een spoor/track en kies voor "Route maken op basis van geselecteerd spoor" dan maakt BC daar idd een perfecte route van, 100% volgens de track, maar er zijn slechts TWEE waypoints : het begin en het einde :? Als je dan die route-zonder-tussenpunten her en der wat gaat aanpassen, dan zal ze herberekend worden en wordt dat een heel ander ritje, toch :?: :?: :dontknow:
Waar/hoe in BC bepaal je dan of en hoeveel tussenpunten er moeten gezet worden :?: :dontknow:

EDIT : OK ... gevonden :thumbsup: Je moet blijkbaar vooraleer je de track converteert, het profiel op "Direct" zetten. Dan krijg je idd wel degelijk de vraag hoeveel viapunten je wil in de route die zal gemaakt worden van de track (bv 250). Nadat BC ermee klaar is, het profiel van de route weer op "Motorfiets" en de route herberekenen. Nu kun je de route nalopen en waar er nog issues zijn (bv een viapunt dat niet op de weg ligt omdat je ergens in den bos de patatten hebt staan afgieten) de zaak aanpassen.
Werkt idd, maar als er wat veel van die glitches inzitten, is de route al bijna even snel gewoon overgetekend amoonavis.

Maar nu ik er aan denk : in Mapsource is het poepsimpel om een directe route maken over een stuk(je) weg dat niet op de kaart staat, maar waarvan je zeker weet dat het er wél is ... met BaseCamp is dat een gedoe, zeg :o :(
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: mapsource, u turn verwijderen

Post by F M »

I stand corrected. Ik heb wat applicaties door mekaar gehaald. Basecamp doet idd hetzelfde als de Zumo. Een route met slechts 2 viapunten. En dus toch een min voor Garmin en Basecamp.

De applicatie die het wel kan is natuurlijk RTWtool van Javawa.
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply