TomTommeke wat doe je !

Zolang er maar knopjes aan zitten
OzzePaa

Re: TomTommeke wat doe je !

Post by OzzePaa » 13 May 2019 14:34

Muug wrote:
13 May 2019 14:05
TT is gemaakt voor eenvoudige mensen dus :mrgreen: :thumbsup: En gij zijt geen eenvoudige. ;)

Ergo: al die truckers die zich overal vast rijden zouden beter een TT gebruiken ipv een Garmin! :o
Inderdaad .. en hunne 30-tonner op al die schoon klein wegskes in de gracht placeren zekers :lol: :lol: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

F M

Post by F M » 13 May 2019 15:32

Muug wrote:
TT is gemaakt voor eenvoudige mensen dus :mrgreen:
Hoe dat jouw perceptie in de loop der tijden toch ook serieus veranderd is. :)
Bij je gps6-dinges was je in het begin verbolgen omdat dat ding altijd de route herberekende, en je niet zeker was dat je route niet gewijzigd zou worden.

Nu ben je gelukkig met een TomTom, die nooit over wegen wil rijden die niet op de kaart staan, en die bij afwijken van de route altijd gaat herberekenen.

Met andere woorden, een niet gewijzigde route is niet zo belangrijk meer. Het kunnen inladen van routes in de cloud heeft meer belang gekregen :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

Muug

Post by Muug » 13 May 2019 15:45

F M wrote:
13 May 2019 15:32
Muug wrote:
TT is gemaakt voor eenvoudige mensen dus :mrgreen:
Hoe dat jouw perceptie in de loop der tijden toch ook serieus veranderd is. :)
Bij je gps6-dinges was je in het begin verbolgen omdat dat ding altijd de route herberekende, en je niet zeker was dat je route niet gewijzigd zou worden.

Nu ben je gelukkig met een TomTom, die nooit over wegen wil rijden die niet op de kaart staan, en die bij afwijken van de route altijd gaat herberekenen.

Met andere woorden, een niet gewijzigde route is niet zo belangrijk meer. Het kunnen inladen van routes in de cloud heeft meer belang gekregen :lol:
De grootste idioot is hij die zijn mening niet herziet. :ugeek:
Maar de toestellen zijn ook geëvolueerd, god zij dank.
Die 60CSX is/was misschien een geweldig toestel voor Rallyrijders, maar in zijn routeherberekeningen was het een kreng. Ik wantrouwde dat, en dat wantrouwen was gebaseerd op eigen, negatieve ervaringen.
Op dit moment van spreken wil ik inderdaad een eenvoudige gps die mij gewoon op de baan houdt, en daarin blinkt de TT zeker uit. Al dat geworstel met MapSource/Basecamp/OSM is nu eindelijk van de baan, met dit toestel. :rayof:
Grappig dus dat hij me toch onverhard over Kwaremont stuurde (er stond ook geen verbodsbord). Met de Ducati had ik dat trouwens zeker niet gedaan. :whistling:
Gelukkkig heb ik de Oregon nog, voor als ik Ozzepa eens wil kunnen volgen :mrgreen:

Post Reply