wat doet de gps60csx met een route

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

bon
nu het kaartmateriaal in orde is, heb ik efkes de track van de ist4 omgezet naar een route (wingdb) en dan meer dan een half uur zitten peuteren om van 77 naar 49 waypoints te geraken. En ik heb regelmatig gerecalculate om te zien of de route dan niet versprong. Uiteindelijk was dat allemaal goed en heb ik de route geupload. En effectief, de route ging in rechte lijn van het ene punt naar het andere punt. Pas als ik op "navigeer" klik begint hij de route uit te rekenen.

Tja, en dan kunt ge dus niet te weten komen of dien gps dat nu goed uitgerekend heeft of niet eh. Enige methode die ik zie, is in detail op dat klein schermke de hele route aflopen... amai mijn ogen... of ben ik in mijn dommigheid een methode vergeten?

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: wat doet de gps60csx met een route

Post by fore »

Tja, en dan kunt ge dus niet te weten komen of dien gps dat nu goed uitgerekend heeft of niet eh. Enige methode die ik zie, is in detail op dat klein schermke de hele route aflopen... amai mijn ogen...

Komt me bekend voor ... da's gelijk bij tomtom en 'tyre'. Die hebben allebei een ietwat ander algoritme om de weg te bepalen/berekenen ...
Maar met wat oefenen kom je er al snel achter waar je uw 'tussenpunten' moet leggen.

have fun ... and sun ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: wat doet de gps60csx met een route

Post by TRooPER »

dus ge blijft nog een beetje oefenen met uw 60CSX

kunt ge zoals op de quest niet zien, hoelang uw route uiteindelijk is,
als ge bij uw snelheid en afstandsvakken, de totale afstand kunt kiezen als preferentievak?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: wat doet de gps60csx met een route

Post by Muug »

ja ik denk het wel hoor, en daar dan uit afleiden dat de herberekende rit geslaagd is? Da's idd een idee.

Maar als ik groot ben koop ik mij een Tripy denk ik, het gebruiksgemak daarvan is onvoorstelbaar.

Post Reply