tripy test tijdens toerke

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Ha zaterdag ga ik een offroad ritJE van 215 km gaan rijden en ga ne tripy huren.

Das dan den aller eerste keer Image

Mijn compagnon is ook een vrouw Image

gaat dat goed komen? Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: tripy test tijdens toerke

Post by Theo »

Zappaken, je weet wat ik gezegd heb over electronica en vrouwen: na 29 minuten leg je dat 10 minuten neer, daarna mag je dat terug 29 minuten vasthouden.
Je weet nog wel hoe en waarom h??
Image Image Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tripy test tijdens toerke

Post by fore »

Mijn compagnon is ook een vrouw Image

gaat dat goed komen? Image
Als den tripy met een RAM-bol gemonteerd is, komt dat wel goed.
Dan kunt ge de GPS omdraaien ... Image

Image Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: tripy test tijdens toerke

Post by zappa »

Zappaken, je weet wat ik gezegd heb over electronica en vrouwen: na 29 minuten leg je dat 10 minuten neer, daarna mag je dat terug 29 minuten vasthouden.
Je weet nog wel hoe en waarom h??
Image Image Image

Image euh nee : pr? dementie?

Op de moto plaatsen gaat door een man gebeuren ( das al een geruststelling Image )

Maar hoe werkt dat precies? Offroad dus? Dat ga geen kaart zijn?

Als dat ga zijn met "over 60meter links af" dan gaat m'n keer ne keer weer techniek er heel veel op verbeteren Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tripy test tijdens toerke

Post by fore »

Als dat ga zijn met "over 60meter links af" dan gaat m'n keer ne keer weer techniek er heel veel op verbeteren Image
Als die vrouw vertelt 'keer om' ... dan wil dat zeggen dat ge gevallen zijt Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: tripy test tijdens toerke

Post by zappa »

JiPPPPiiiiiiiiii[/size:1g867ce0]

Nog 1 nen keer slapen Image Image Image Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: tripy test tijdens toerke

Post by zappa »

De volledige rit 220 km uitgereden ( niet alle mannen kunnen dat zeggen Image )

De dag kondigde zich zalig aan
Image

Paard van de trailer halen
Image

De tripy op 't stuur en tegen 9u20 waren we = twee madamen op noppen vertrokken.

Benedikte heeft in de voormiddag het voortouw genomen, ik in de namiddag.

Een lang stuk h??l vettig ( geen foto van de soppigste stukken, kon niet stoppen) maar daarna even achter me ne foto genomen

Image

Image



Zo'n Tripy is toch wennen Image zeker als je gecondisonteerd bent om naar een lijntje met vooruit bewegende pijltje op ne gsp te kijken of op z'n minst een track lijntje te volgen.

Ik weet niet hoe het met de instellingen van het "geleende" toestel was, maar als je bijna aan uw (komende van 't bollke) pijltje was versprong die naar de volgende situatie en als je niet opvoorhand goed gekeken had wist je soms niet of het nu wel het juiste spoor was dat je volgde.

De singeltracks in de bossen (waar er verschillende paden liepen) was toch een beetje spoor volgen van voorrijders.

Zo ook in een situatie gekomen ( die enduro technisch ) te moeilijk was voor mij. De afteller stond al op - - - - dus je bent op het punt waar je links afmoet, en er was daar een baantje. Maar dat was vlak na een crossterrein, waar er al wat meer rij sporen te zien waren. Ik naar boven de zijkant van een brug op, maar dat baantje was toch iets veel te veel schuin voor mij Image En kawatje is uit mijn handen van tussen m'n benen gevallen, gelukkig ben ik hem niet achterna gevlogen, want na een stuk beton volgde er ne stijle diepe gracht
Image
Image
Het te schuine pad...
Image
Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: tripy test tijdens toerke

Post by zappa »

Kawatje zat met zijn linkerkant van 't stuur in de grond gepriemt Image

Twee vrouw sterk dat moest gaan, bijna ons longen uit ons lijf gehoffen (en ik vooral) gevloekt, met een lachbui als gevolg, gelukkig stond de moto toen al op z'n wielen. Image Terug achteruit over dat heel schuin stuk was sukkelen, dus vooruit naar de baan.

Benedikte is toen terug gereden om aan de andere zijkant van de brug terug op route te komen, maar ik stond nog aan de verkeerde kant Image

Nadeel op de tripy je ziet niet waar er banen zijn om terug op de route te komen ( of toch niet op deze die ik had ) Omdat het niet direkt duidelijk was hoever ik ging moeten rond rijden om op het parallebaantje te geraken, ben ik maar (sporen van crossers ) door ne diepe gracht gegaan, met nadruk op gaan, want rijden zag ik gelijk niet zitten Image

Image

Van al dat hef en ploert werk, al die kledij / helm en met temperaturen om en bij de 30? krijg je het een beetje warm Image Image

Image

Tijdens de rit waren er enkele stukken bij die behoorlijk steil naar boven gingen, zelfs even gedacht "hij " haalt het niet Image oef toch Image

Een van die stijg baantjes was langs de autostrade die ze aan 't hernieuwen zijn, hun kabeltjes lagen al klaar dwars over het padje Image ??n wiel kreeg ik over ??n kabel, de volgende 10 ' alleen mijn banden zien langs de plastic kabels schuiven Image Gelukkig met de nodige mankracht (waarvoor veel dank Image ) die de moto optilde er over geraakt

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: tripy test tijdens toerke

Post by zappa »

Heel veel prachtige baantjes, super ondergrond, soms iets moeilijkere mul zand.

Image

Even Benedikte op de SD kaart vast leggen Image

Image

Image

's middags was er een stop voorzien heb daar een meter stokbroodje gegeten Image

Plaspauze Image

Image

het moet niet altijd slijkkleur zijn waar we ons banden opzetten Image

Image

Op heel de rit maar 1 bewonderaar tegen gekomen, die zeer enthousiaste armbeweginen maakte, terwijl luidruchtig van zich liet horen, ach de schat heb vriendelijk ne goeie dag gegeven (niet het middeleeuws atribuut h? Image )


tripy toont de weg

Image

het kuiswerk (de volgende dag ) viel nog mee Image

Image

Tijdens mijn motoke gooien, is zijn spiegeltje gebroken Image ik weet wel op ne enduro moet je beter geen spiegels staan hebben, maar ik vind het gemakkelijk

Image

't was een hete, heftige maar amusante dag!

De volgende keer dat ik met ne tripy ga rijden, zal 't al een stuk beter gaan, was even wennen.
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tripy test tijdens toerke

Post by fore »

Image 30 gr en gaan 'crossen en sleuren' ... Image ... zal wel goe zijn voor de lijn zeker Image

... niks voor mij ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply