Garmin Zumo 660 aan 399,95 alleen vandaag 25/4

Zolang er maar knopjes aan zitten
User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Garmin Zumo 660 aan 399,95 alleen vandaag 25/4

Post by Blackbert »

FM, Tripy werkt ook niet helemaal intuitief, naar mijn bescheiden mening. en er is meer werk aan een route maken dan met mapsource. Maar eens ze helemaal af is en je gaat ze rijden is 't zo simpel. Als de teller op nul komt de pijl volgen. Vervolgens verschijnt de volgende pijl en begint hij weer te tellen. geen geleuter in mijn oren, geen 10kleuren 3D tekeningskes, niks dat je kan afleiden eigenlijk, juist de essentie. de babbeltrut in mijn SP staat al jaren op stil. en ik mis ze niet eigenlijk. In feite nemen die dure GPS-en je teveel uit handen. Ik vond het wel plezant, een kaart met een fluostreep erop in de tanktas, en die streep volgen. voordeel van de GPS: je moet niet stoppen om ze anders te vouwen en je ziet beter waar je juist bent op de route. nadeel: het overzicht verdwijnt. Ik ben ook content met mijn Garmin, ik vind alleen dat het minder gebruiksvriendelijk wordt om eigenlijk nog steeds hetzelfde te bekomen als 10 jaar geleden.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Garmin Zumo 660 aan 399,95 alleen vandaag 25/4

Post by duibhce Kaelann »

Mijn fluostreep steekt al in de tanktas Image
Maar de Zumo gaat ook mee zunnr.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Garmin Zumo 660 aan 399,95 alleen vandaag 25/4

Post by F M »

geen geleuter in mijn oren, geen 10kleuren 3D tekeningskes, niks dat je kan afleiden eigenlijk, juist de essentie. de babbeltrut in mijn SP staat al jaren op stil. en ik mis ze niet eigenlijk.
Image
Ik daarentegen hou van nu en dan dat geleuter en zit ook voortdurend op het scherm te kijken. Persoonlijke voorkeuren, h? Image
nadeel: het overzicht verdwijnt.
Inderdaad. Daarom dat ik op reis zoals Duibhcek een kaart met de route in mijn tanktas steek, op die manier heb ik opnieuw overzicht.
I am confused. Oh no, maybe not!

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Garmin Zumo 660 aan 399,95 alleen vandaag 25/4

Post by Theo »

[color=#FF0000:pxhpfzgv]En ik wil geen gepruts met een PC. [/color:pxhpfzgv]Die moet voor mij doen wat ik wil, zonder iets te moeten uitzoeken. En dan krijg je een Windows8 voor je ogen... Image
[color=#BF00FF:pxhpfzgv]Koop dan nen Apple[/color:pxhpfzgv] Image
Zegt iemand die reklame maakt voor Linux, foei.

Post Reply