blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Zolang er maar knopjes aan zitten
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by OzzePaa »

Ik luister nog geeneens meer naar Truus haar gezaag om bv over 120m links af te slaan. Wat zou ik dan het gezever van mederijders en/of passagier(ster) willen aanhoren :mrgreen: :wink: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by Marreke »

Truus, van Joe-fm, is wel lief hoor.

Maar dat zal wel een andere Truus zijn.

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by zappa »

Marreke wrote:Waarom zou je eigenlijk tijdens het motorrijden iemand willen horen? Het is eigen tijd die je zelf wilt invullen, zonder gezeik van anderen.
omdat ik tijdens het motorrijden toch nog wil kunnen zagen tegen mijne man :mrgreen: ( na 500m is het bereik van de scala rider op en dan moet hij harder om me nog iets te kunnen zeggen, en zo zijn we vlugger rond en nog tijd voor een terrasje :wink: )
sig nature

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by Marreke »

En ik wil geen gezaag van mijn vent horen; daarin verschillen we.
Communiceren gaat evengoed nog hoor maar dan met enkele simpele handgebaren. Het teken van "drinken" is alom bekend. Als je daarna op je tank wijst is het het teken voor "mijn fietsje heeft dorst". En zo hebben we gebaren voor allerlei situaties.
Komen de signalen niet over dan is het gewoon: inhalen, je remlicht laten zien en je hand opsteken dat er niet meer ingehaald mag worden.
En voor de rest let ik alleen op de weg en het overige verkeer, zonder afleiding.

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by zappa »

ik denk dat ik die walky talky ga aanschaffen, kan van pas komen om offroad te gaan rijden, en eventueel nog te gebruiken als bike to bike....
sig nature

petervdc
Posts: 3442
Joined: 23 Oct 2009 11:45

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by petervdc »

zappa wrote:ik denk dat ik die walky talky ga aanschaffen, kan van pas komen om offroad te gaan rijden, en eventueel nog te gebruiken als bike to bike....
Ik ben zeker dat we hier gaan horen of ie ?cht zo goed is ;-)
Keep going

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by bompa »

zappa wrote:ik denk dat ik die walky talky ga aanschaffen, kan van pas komen om offroad te gaan rijden, en eventueel nog te gebruiken als bike to bike....
Toen wij met de motorclub elke dinsdagavond gingen Mtb hadden wij na een tijdje toch zo een walky talky bij , den eerste in de groep en die laatst reed ,da was wel gemakkelijk als er is iemand in pan stond ( plattenband) of gevallen was :grin:

Koeno
Posts: 3180
Joined: 03 Sep 2012 11:01

blabla doen met andere motorrijder - tijdens het motorrijden ;-)

Post by Koeno »

zappa wrote:ik denk dat ik die walky talky ga aanschaffen, kan van pas komen om offroad te gaan rijden, en eventueel nog te gebruiken als bike to bike....
Heb je die set dan uiteindelijk gekocht?

kwam onlangs dit tegen:
http://www.portofoonwinkel.nl/motorola- ... /pid=30150

en nu de wederhelft ook op een motor terecht gekomen is, komt onze scala set zeker niet meer toe (10meter en verbinding is weg). Ik reken dat de 10km een gelukstreffer is, maar als hij 1 a 2km haalt ben ik zeker tevreden :)

Post Reply