offroad gps

Zolang er maar knopjes aan zitten
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

offroad gps

Post by Muug »

jawaddedadde ! :yikes:
Over nen hoop elektroniek gesproken ! :blink:
Maar 'k ben blij dat ge verliefd zijt op mij, 'k wist niet dat die tip naar Gotron daarvoor genoeg was :mrgreen:
afin, veel plezier met uw haai-tech-speelgerief ! :ricky:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

offroad gps

Post by petervdc »

zappa wrote:Grootste nadeel is, dat ge die gps niet een beetje kan "draaien" soms zitten op de moto, maar meestal rechtstaan, de zon op 't scherm.... :|
Ik heb de 60csx, ook met zo'n touratech houder.
Voeding naar de 12v, en het geheel op een ram mount bol.
Dan kan ik de gps wel draaien naargelang ik zit of sta.

Enfin, voorlopig ligt dat hier als reserve, omdat de dakar verkocht is, en offroad dus een beetje uitgesteld...
Keep going

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

offroad gps

Post by bompa »

zappa wrote:
Grootste nadeel is, dat ge die gps niet een beetje kan "draaien" soms zitten op de moto, maar meestal rechtstaan, de zon op 't scherm.... :|
bompa wrote:
zappa wrote:

)
:

Dit is de houder gelijk ik hem op mijne enduro gebruikte .


https://lh3.googleusercontent.com/-sLro ... .jpg?gl=BE
Zo met een bol staat het gps iets hoger en kan het draaien gelijk je wil , en is het zichtbaarder gelijk gewoon op het stuur als je staat ,zo gebruikte ik het altijd , maar dat wil niet zeggen dat bij iemand anders dan het zo ook goed zou staan. :grin:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

offroad gps

Post by zappa »

bompa wrote:
Dit is de houder gelijk ik hem op mijne enduro gebruikte .


https://lh3.googleusercontent.com/-sLro ... .jpg?gl=BE


Zo met een bol staat het gps iets hoger en kan het draaien gelijk je wil , en is het zichtbaarder gelijk gewoon op het stuur als je staat ,zo gebruikte ik het altijd , maar dat wil niet zeggen dat bij iemand anders dan het zo ook goed zou staan. :grin:
[/quote]


Ik ben om een bol + bollennijpertje geweest. :grin:

Maar die gpshouder voorzien van een bol... dat was nog niet alles, in de voorziene gaatjes paste geen enkele bol met plaatje. Of juist dan een bol met een vijs, maar dat zou wel misschien niet echt stevig geweest zijn.

Dan maar mijn ventje een gaatje laten bij boren in het onderste plaatje van de gps mount en zo'n ruitvormig plaatje met bol er op gevezen en ja hoor gps staat prima op het stuur en kan nog eens wat gedraaid worden :thumbsup:
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

offroad gps

Post by bompa »

Ja da is juist , maar het was bij mij al zolang geleden dat ik die gemonteerd had dat ik er niet meer aan gedacht had :whistling: dat was nog van mijne 60c en nadien heb ik de 60csx nog gebruikt in de zelfde houder , heeft nog op mijne kdx 250 gestaan, en nadien zijn er nog 2 wr's geweest dus dat was al eventjes geleden.



Ik heb juist is gekeken en inderdaad ik heb ook twee gaatjes bij moeten boren langs elke kant van den bol eentje , maar ik heb het in de ruitvormige plaat van de bol gedaan , maar het was uit mijn gedachten gegaan. :oops:

https://lh3.googleusercontent.com/-LhUA ... .jpg?gl=BE

Maar gelukkig is het toch goed gekomen :thumbsup:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

offroad gps

Post by zappa »

[sup]pfffff + pppffffffff !![/sup]

Ik heb 5 routes gemaakt, in basecamp.

Ik heb die in een (mapje) lijstje verzonden naar de gps 64, 3 van die routes, als ik die bekijk tonen ze (uitgezoomd) rechte lijnen, maar bij inzoomen volgt de route wel degelijk de paden en baantjes die ik getekend heb.

Bij de 2 andere routes blijven het rechte lijnen? ? ? ?

Na uren echt wel uren, tijd die ik veel nuttiger zou kunnen gebruiken :twisted: die 2 routes er afgesmeten ze in basecamp op een of andere manier?? als track omgezet (die track opslaan bij basecamp lukt ook al niet :huh2: ) maar als track sturen naar de 64 lukte aanvankelijk ook niet, tot bleek dat ik dat niet bij routeplanner maar bij sporenbeheer moet zoeken, alweer 3u weg :sterrekes:

En 15 x dezelfde track geladen, wegens denken dat niet gelukt was :confused2:

Op de Zumo 660 (zal in de auto gebruikt worden) ook alle routes geladen en daar zijn ze alle 5 wel in orde ?????

Maar kan er me iemand???? vertellen waarom dat zou kunnen zijn dat die 2 routes niet als route maar lijntjes van punt naar punt geladen worden ? En hoe los je zoiets op in een gpsmap64 ? (64 zijn werking zal wel niet veel verschillen van een 62 of 60 ?) (herberekenen vind ik daar niet op?)
sig nature

Post Reply