Power plug

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Power plug

Post by Davy78 »

Kan er mij iemand zeggen wat voor plug er op mijn tiger zit?

Image

Ik had dit type adapter besteld voor de gps maar die past natuurlijk niet :?

Image

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Power plug

Post by F M »

Neen , het is een smallere plug. Ik ben hier net ook aan het kijken hoe ik stroom voor mijn gps kan krijgen, en ik heb ook de voorkeur om die plug te gebruiken. Ik heb hier van vroeger nog zo een 'halve' BMW-stekker liggen, heb al gezien dat die past. Maar ik ga die dus waarschijnlijk zelf gebruiken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Power plug

Post by Harald »

Normaal hebt ge dit nodig.

;)

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Power plug

Post by Harald »

@ FM, zit er links onder de duozit een stekker gemonteerd?
Bij mij was die niet geplaatst. Ik heb daar de voeding voor de GPS genomen omdat deze geschakeld is. De stekker aan de benzine tank is steeds actief.

;)

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Power plug

Post by F M »

Dat is voor mij juist de bedoeling. Ik zou de stekker pas insteken wanneer ik de gps wil aansluiten. Maar die oplossing zou ik verkiezen als ik de kabelboom van de Zumo590 eraf krijg, en enkel de stroomkabel overhoud. Dan zou ik de houder ook niet vastschroeven op de motor, maar werken met de RAM-bollen en knijper. Zodat ik de hele houder van de motor kan halen zoals vroeger.

Als ik de vaste montage kies, dan mag ik het scherm al niet in de positie zetten waar het maximaal naar me toe nijgt, want dan zit de Zumo gedeeltelijk voor het dashboard.
I am confused. Oh no, maybe not!

TRooPER
Posts: 1975
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Power plug

Post by TRooPER »

dat lijkt mij de versmalde 12v powerplug, ook gekend als "bmw power plug"
en daar staan verloopstekkers voor,
of je soldeert een nieuwe "bmw power plug" versmalde versie op je gps unit

Image

Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Power plug

Post by Harald »

F M wrote:Dat is voor mij juist de bedoeling. Ik zou de stekker pas insteken wanneer ik de gps wil aansluiten. Maar die oplossing zou ik verkiezen als ik de kabelboom van de Zumo590 eraf krijg, en enkel de stroomkabel overhoud. Dan zou ik de houder ook niet vastschroeven op de motor, maar werken met de RAM-bollen en knijper. Zodat ik de hele houder van de motor kan halen zoals vroeger.

Als ik de vaste montage kies, dan mag ik het scherm al niet in de positie zetten waar het maximaal naar me toe nijgt, want dan zit de Zumo gedeeltelijk voor het dashboard.
Moet gij eens geen tripke doen? Dan kunt ge bij mij ne keer komen kijken.
Vandaag kan nog, morgen en donderdag avond niet, dan ben ik niet thuis.

Post Reply