gAAAAARRRRR !!! - min !!!!

Zolang er maar knopjes aan zitten
User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: gAAAAARRRRR !!! - min !!!!

Post by F M »

tarn wrote:
F M wrote:hoe kan het dat je een route kan laten lopen over wegen die niet op je kaart liggen ?
het wordt vrij algemeen her en der verteld dat offroad niet gaat op een 660.

doch gaat dit wel, maar moet je de offroad route wel manueel tekenen en bv dan in een gekende route plakken.
als je deze dan laat afrijden wordt deze gewoon afgelegd, het is namelijk gewoon een traject.

waar dat die route die je op dat moment rijdt ligt, ligt die op of naast of nergens op een erkende baan maakt niet uit.
als je deze rijdt wel herbereken uit zetten en je krijgt de gewone instructies zelfs is er geen baan te bekennen op de bestaande kaart.
100% feilloos werkt die niet, als twee offroad stukken heel kort bij mekaar liggen kan het gebeuren dat je geen instructies krijgt

ga er wel bij vermelden dat het wat meer werkt vergt dan een gps toestel die voor offroad gebruik er beter op voorzien is.
Nu je het zegt valt mijn frank. Bij de 550 werkte dat ook al. Een stuk route waar absoluut geen weg in de buurt ligt, werd als een soort 'track' behandeld, mar inderdaad zelfs met stembegeleiding.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: gAAAAARRRRR !!! - min !!!!

Post by F M »

zappa wrote:Het werkt!! :whip:

En ja soms zie je het roze lijntje naast de baan over zo'n :eek2: :eek2: :eek2: :eek2: :eek2: :eek2: :eek2: :eek2:
Vulkanische gravelbaantje loopt.

En "t eerste wat ik zag ( of wou zien) als ik de luchthavenbuitenkwam was zo'n oranje 990. , ik ga dat missen. Bovendien zijn de locals hier met crossertjes van de ene heuvelover de baan voor onze neus :shock: naar ne andere heuvel aan 't crossen , wat zou Husa en ik ons hier amuseren !!!!!!
Niet in de Blue Lagoon gelegen ?
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply