gAAAAARRRRR !!! - min !!!!

Zolang er maar knopjes aan zitten
zappa

gAAAAARRRRR !!! - min !!!!

Post by zappa » 05 May 2016 22:06

en eigenlijk zou ik best op mezelf kefferen.... :behead: :whistling:

Ik heb wat "verwijderd" maar ik weet niet echt wat????? op mijne pc mee mijne zumo 660 aangesloten... en nu heb ik geen kaarten meer, just de route die ik erop zet zie ik maar niks andere straatjes :evil:

Nu heb ik al 2x geprobeerd om opnieuw die citynav...2013 (zoals die in mijne basecamp staat) er terug op 't toestel te zetten... niks dus... Nu heb ik er OSM op gezet die ik ook in dat vakje heb om uit te kiezen van kaarten, maar dat is alleen belgieje ne keer ik de grens over ga rij ik in 't niks :dontknow:

Voorlopig kan ik me daar mee behelpen maar voor de toekomst : HULP !! :stars:

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

en FM is op reis :bigcry: :bigcry: :bigcry:
sig nature

tarn

Re: gAAAAARRRRR !!! - min !!!!

Post by tarn » 06 May 2016 20:53

kaarten terug plaatsen op het toestel gaat via garmin express.
als er geen extra geheugen in zit, zal je hoogstens west europa kunnen installeren.

hebt ge zitten prutsten met javawa?

zappa

Post by zappa » 06 May 2016 21:09

tarn wrote:
hebt ge zitten prutsten met javawa?
java WA ?? Hmm ik ben afgestudeerd op mijn 15de ergens in 1979.... pc's daar was nog geen sprake van :? Door zelf te prutsen ben ik geraakt waar ik nu ben??? :mrgreen: Maar soms denk ik dat ik het weet, maar dat is niet zo natuurlijk :oops:

Maar bedankt voor je antwoord...

ik ga me daar eens op smijten zie... :grin:
sig nature

OzzePaa

Post by OzzePaa » 06 May 2016 21:14

In tniks rijden, das pas avontuur, hé Zappa :!: :!: ;) :grin: Ook direct vanuit BaseCamp (of MapSource) kun je kaarten op de Zumo zetten ...
Je kan dan precies kiezen welke stukken kaart je overzet ... het programma geeft bovendien aan hoeveel geheugen er nog over is ... zou supersimpel moeten marsjeren 8-) Niet bij jou dus :?: Hoe ben je precies tewerk gegaan :?:Maar wat tarn zegt over JaVaWa is wel correct ... goegel er eens naar en installeer datte ... je zal dan, als de zumo aan de PC hangt heel makkelijk allerlei info over wat er op de gps staat vinden en kunnen aanpassen/verwijderen ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

zappa

Post by zappa » 06 May 2016 21:33

via basecamp probeer ik dat erop te krijgen...

(ben al 5X mijne prullenbak gaan omdraaien, maar daar zit dat weggegooide niet in ?)

javawa dus ..
sig nature

tarn

Post by tarn » 06 May 2016 23:06

je hebt garmin express nodig omdat deze je licenties op het toestel controleert.
in verband met je update for life, herkenning regio, enz....

de kaart moet eerst op je toestel staan om dan naar basecamp over te plaatsen, zonder de herkenning van je toestel(via garmin express) gaat dit moeilijk gaan.

klik op de link in mijn eerste post, download express en installeer.
je systeem wordt automatisch herkend, dus een foutieve versie installeren is zo goed als onmogelijk.
eens geïnstalleerd herstart je computer en verbindt je 660(liefst me het originele kabeltje) zodat deze herkent wordt, er zal je dan gevraagde worden om de kaarten te installeren.

eer je de kaart herinstalleert zorg ervoor dat het toestel toch minimaal voor 75% geladen is en liefst 100%.

express en basecamp zijn twee apart programma's, express beheerd de kaart op jouw toestel en basecamp beheerd de kaart op je computer

zappa

Post by zappa » 06 May 2016 23:24

:shock: okéééé , morgen na 3 potten straffe koffie ! Merci voor je uitleg :thumbsup:
sig nature

zappa

Post by zappa » 07 May 2016 11:24

nog 7 minuten resterend ... :blob3:
sig nature

zappa

Post by zappa » 07 May 2016 11:42

Image

Dikke merci :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
sig nature