Touch screen zumo 550 vernieuwen

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Touch screen zumo 550 vernieuwen

Post by Nickel »

Het is zo ver, het scherm van mijn getrouwe zumo 550 is aan het dutsen. Je kan dit tamelijk makkelijk zelf vervangen (o.a. Drummer, Iron Gonzo hebben dat al gedaan). Voor de rest ben ik nog altijd content van mijn zumoke, ook na 8 jaar.
Nu vind ik op Ebay 2 maten van touch screens dat ze verkopen voor de zumo 550: 79mm x 64mm en 76mm x 63mm.

Iemand enig idee welke de correcte maat is zonder dat ik mijn zumo moet open gooien vooraleer het nieuwe scherm hier geraakt?

En als ik goed kijk zie ik nog een derde maat ook 79.3mmx 64.77mm tenzij ze daarmee ook de 79mmx64mm van hierboven bedoelen.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Touch screen zumo 550 vernieuwen

Post by OzzePaa »

Nickel wrote:Het is zo ver, het scherm van mijn getrouwe zumo 550 is aan het dutsen. Je kan dit tamelijk makkelijk zelf vervangen (o.a. Drummer, Iron Gonzo hebben dat al gedaan). Voor de rest ben ik nog altijd content van mijn zumoke, ook na 8 jaar.
Nu vind ik op Ebay 2 maten van touch screens dat ze verkopen voor de zumo 550: 79mm x 64mm en 76mm x 63mm.

Iemand enig idee welke de correcte maat is zonder dat ik mijn zumo moet open gooien vooraleer het nieuwe scherm hier geraakt?

En als ik goed kijk zie ik nog een derde maat ook 79.3mmx 64.77mm tenzij ze daarmee ook de 79mmx64mm van hierboven bedoelen.
Zumo 550 schermke ook al 2x vervangen ... Pies of keek alsge wat foorsichtig sijt ;) :thumbsup: ...
Heb hier nog één HongKong-exemplaar liggen, wegens destijds 3 gekocht. :idea:
Kostte per 15-09-2011 19,88 Dollars per stuk plus nog wat (zeer geringe) verzendkost.
Moeste interesse hebben stuur ik u dat op voor 10Euros.
Juist het kapotte originele schermpje dat ik had bijgehouden eens nagemeten : exact 80x65mm ...
Het Honkong-exemplaar 79,5x65,8 ... Komt echter niet zooooooo nauw :arrow: dat past wel : gewoon mooi centreren en klaar. Enige waar ge wat moet voor opletten is de aansluiting met het "moederbord". Als ge dat verkloot zijde gejozt :furious3:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Touch screen zumo 550 vernieuwen

Post by fore »

OzzePaa wrote: Als ge dat verkloot zijde gejozt :furious3:
:? ... Ik weet van niks ... :dontknow:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Touch screen zumo 550 vernieuwen

Post by Nickel »

OzzePaa wrote:
Zumo 550 schermke ook al 2x vervangen ... Pies of keek alsge wat foorsichtig sijt ;) :thumbsup: ...
Heb hier nog één HongKong-exemplaar liggen, wegens destijds 3 gekocht. :idea:
Kostte per 15-09-2011 19,88 Dollars per stuk plus nog wat (zeer geringe) verzendkost.
Moeste interesse hebben stuur ik u dat op voor 10Euros.
Juist het kapotte originele schermpje dat ik had bijgehouden eens nagemeten : exact 80x65mm ...
Het Honkong-exemplaar 79,5x65,8 ... Komt echter niet zooooooo nauw :arrow: dat past wel : gewoon mooi centreren en klaar. Enige waar ge wat moet voor opletten is de aansluiting met het "moederbord". Als ge dat verkloot zijde gejozt :furious3:
Ik ben zeker geïnteresseerd, dan kan het nog vlugger hier zijn dat uit Hong kong. Is wel het volledig scherm hé, touch screen + digitizer want op ebay vind je de digitizer alleen ook?
Stuur je me je gegevens hoe ik dit moet overschrijven, dan stuur ik je mijn adresgegevens terug.

Alvast merci.

Nickel
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Touch screen zumo 550 vernieuwen

Post by Nickel »

@ OzzePaa

PM gestuurd
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Post Reply