zumo 390

Zolang er maar knopjes aan zitten
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zumo 390

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 09 Jun 2017 15:41
F M wrote: 09 Jun 2017 15:25 En waar is hier dan de omvormer naartoe? Zit die in de stekker van de autokabel?
Die omvormer zit inderdaad in die stekker van de autokabel , bij de 340 toch , want als ik die in de auto gebruik zit daar ook niks anders op die kabel dan de stekker,en daarom dacht ik ,ik koop een autokabel bij en knip de beide kabels door( moto en autokabel) en zet ze aaneen en tot nu toe is dat elke keer toch al gelukt op de motor met dat stukske aan elkaar gezette kabel met stekker.
Dat is geen slechte oplossing, Bompa ... maar die auto-sigarettenaansteker-plug, is redelijk groot vinnek ... en je hebt dan op beide moto's zo'n sigaretten-aansteker-contact ingebouwd ? (kan de foto's niet zien ... moet inloggen ofzo :dontknow: )
Een extra moto-voedingskabel is inderdaad 20€ duurder, maar dan kan je wel met een veel kleinere stekker werken lijkt me.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: zumo 390

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 09 Jun 2017 22:13
bompa wrote: 09 Jun 2017 15:41
F M wrote: 09 Jun 2017 15:25
Dat is geen slechte oplossing, Bompa ... maar die auto-sigarettenaansteker-plug, is redelijk groot vinnek ... en je hebt dan op beide moto's zo'n sigaretten-aansteker-contact ingebouwd ? (kan de foto's niet zien ... moet inloggen ofzo :dontknow: )
Een extra moto-voedingskabel is inderdaad 20€ duurder, maar dan kan je wel met een veel kleinere stekker werken lijkt me.
Nee je moet niet inloggen , ik weet niet wat er mis is gelopen met die foto's ,maar ik zelf kan die foto's wel zien , maar dat zijn dezelfde foto's als die snelkoppelingen .Ik denk dat die auto-voedingskabel wel ongeveer het zelfde kost als die van de moto. Die plug is redelijk groot maar dat lukt wel , allee hier toch, 'k heb er zo toch al een paar ritten mee gereden , en ik heb inderdaad zo'n sigaretten-aansteker-contact op die twee moto's gezet maar die had ik er al opgezet voor mijne zumo 550 die ik ook nog gebruik met gewone stekker, dan zou ik nog twee stekkerdozen moeten bijplaatsen voor de juiste stroom als ik die moto-voedingskabel zou gebruiken, en als ik me dan van stekkerdoos zou vergissen met de 340 is hij kapot want dan krijgt hij teveel stroom.
Dus dacht ik dat het zo voor mij de gemakkelijkste oplossing was met zo een stekker , en daarom heb ik het zo gemaakt bij mij ,om me niet te kunnen vergissen en de stekkerdoos toch voor beide gps'en te kunnen gebruiken.

Post Reply