Zumo XT

Zolang er maar knopjes aan zitten
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

Dees bleiten is gedaan. Kheb em thuis ! :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zumo XT

Post by OzzePaa »

F M wrote: 30 Apr 2020 16:32 Dees bleiten is gedaan. Kheb em thuis ! :grin:
Allez, gij weet u wel te ammezeren de volgende karantijnedagen dus ;) :thumbsup:
We verwachten dus binnekort een review he ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

review: hem es schuun !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Zumo XT

Post by Davy78 »

goed getimed ... ge moogt er maandag mee gaan joyriden!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

Ja, in de auto...
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Zumo XT

Post by bompa »

F M wrote: 01 May 2020 02:59 Ja, in de auto...
Die Zumo XT is dat ook eentje die geen 12 V meer nodig heeft gelijk mijne Zumo 340 ,daar heb ik in den tijd een autostroomkabel extra bij gekocht, om hem in te korten om hem zo op de verschillende moto's te kunnen gebruiken in den tijd.Ik heb er eigenlijk nog geen informatie van gelezen.

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Zumo XT

Post by J2FK »

Net ook eentje besteld, niet ter vervanging van mijne zumo 660 :roll: , maar voor mijne gast zijne GS :whistling:
Ben benieuwd!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

Er zijn toch wel substantiële verschillen tussen de 660 en de XT. Bereid je al maar voor op wat 'fouten' en/of frustraties :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Zumo XT

Post by J2FK »

é voila, netjes geleverd na anderhalve dag. Nen happy gast in huis, het spelen en testen kan beginnen.
Ff in de rapte proberen te koppelen met de btm-02 van mijne starcom1 digital.....en... fluitje van een cent, dus ikke ook content, dan kan ik me af en toe eens per ongeluk vergissen van toestel. :oops:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zumo XT

Post by OzzePaa »

Hier is de XT ook besteld :rayof:
Samenaankoop van 3 toestellen leverde 5% korting op bij Waypoint ... Geen wereldschokkende superdeal, maar desalniettemin toch bijna het equivalent van een naftbakske vol voor den FJR.
Volgende week issemer ... ikke content :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

Ik ga er morgen mijn eerste toerke mee doen. Hoewel, van de dealer tot bij mij thuis stond hij natuurlijk ook al op. Het scherm is echt fantastisch. Bij de 590 had ik een speciaal kaartthema gemaakt met een dikke zwarte routestreep, omdat ik dat scherm zo moeilijk kon lezen, zeker als de zon van voor zat.

Bij de XT is dat niet nodig, alles is super goed afleesbaar !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Zumo XT

Post by duibhce Kaelann »

J2FK wrote: 12 May 2020 18:41Ff in de rapte proberen te koppelen met de btm-02 van mijne starcom1 digital
Starcom, dat bestaat nog of wat :o
ik vind het echt straf dat die mannen weten te overleven in een markt die volledig georiënteerd is op wireless communicatie. :thumbsup:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Zumo XT

Post by Marsman »

duibhce Kaelann wrote: 15 May 2020 20:59
J2FK wrote: 12 May 2020 18:41Ff in de rapte proberen te koppelen met de btm-02 van mijne starcom1 digital
Starcom, dat bestaat nog of wat :o
ik vind het echt straf dat die mannen weten te overleven in een markt die volledig georiënteerd is op wireless communicatie. :thumbsup:
spijtig genoeg wil die wireless communicatie al wel eens veranderen in wireless non-comunicatie. En zo'n kabeltje mag dan al 'onpraktisch' zijn, het werkt altijd...
:lipsrsealed2:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Zumo XT

Post by J2FK »

duibhce Kaelann wrote: 15 May 2020 20:59
J2FK wrote: 12 May 2020 18:41Ff in de rapte proberen te koppelen met de btm-02 van mijne starcom1 digital
Starcom, dat bestaat nog of wat :o
ik vind het echt straf dat die mannen weten te overleven in een markt die volledig georiënteerd is op wireless communicatie. :thumbsup:
Idd, ondanks ik toch redelijk modern ben ingesteld op gebied van techniek, zou ik momenteel niks anders willen. Staat al 10j op de GayS en heeft nog geen milliseconde tegengesputterd.
Inpluggen en...weg. Altijd prima connectie, geluid en muziek, auto faden, etc...zowel solo als met duo. Geen gedoe met batt. en geprul aan helm om connectie te maken.en verbonden te blijven. Wat een nadeel zou kunnen zijn is het steeds moeten in- en uitbouwen indien men veel van motorgoesting veranderd. Maar daar heb ik totaal geen last van, ik heb dan ook een meesterwerk ....niewaar Marsman :grin: :grin: :grin:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Zumo XT

Post by Marsman »

J2FK wrote: 16 May 2020 10:54 veranderd. Maar daar heb ik totaal geen last van, ik heb dan ook een meesterwerk ....niewaar Marsman :grin: :grin: :grin:
uw meesterwerk is niet meer dan ne kloddenbak met veel te dikke tetten

:blbl:

:peepwall:

:mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

En, zijde gijle thuisgeraakt zonder ruzie?😂
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zumo XT

Post by F M »

Hoeist mogelijk, op het maidentripje van mijn Zumo XT kom ik toch wel Marsman en J2FK tegen op een parking in de Samsonvallei 😜.

De Zumo XT is een geweldige vooruitgang tov de 590. Het scherm is zo helder en duidelijk. Ik hoef geen zelfgemaakt kaartthema met een dikke zwarte routelijn meer te gebruiken. Zelfs zonder geluid (mijn SRC-kraag werkt blijkbaar niet meer) kan ik alles perfect lezen. Wat een prachtding.

Natuurlijk werkt niet alles perfect, maar ik weet wat mis loopt en weet de oplossingen. Ik ben blij.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Roadster
Posts: 17
Joined: 16 Sep 2019 07:37

Re: Zumo XT

Post by Roadster »

F M wrote: 16 May 2020 19:48 En, zijde gijle thuisgeraakt zonder ruzie?😂
Ze moesten wel, anders was er geen ijsje in de lekdreef achteraf... :mrgreen:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Zumo XT

Post by Marsman »

Roadster wrote: 16 May 2020 20:27
F M wrote: 16 May 2020 19:48 En, zijde gijle thuisgeraakt zonder ruzie?😂
Ze moesten wel, anders was er geen ijsje in de lekdreef achteraf... :mrgreen:
om het goed te maken, heb ik getrakteerd

:thumbsup: :pom: :sweeet:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Zumo XT

Post by J2FK »

F M wrote: 16 May 2020 19:55 Hoeist mogelijk, op het maidentripje van mijn Zumo XT kom ik toch wel Marsman en J2FK tegen op een parking in de Samsonvallei 😜.
Van een geluk gesproken voor u,... dat geeft uwen dag toch ZOVEEL MEER GLANS :lol:
F M wrote: 16 May 2020 19:55 Natuurlijk werkt niet alles perfect, maar ik weet wat mis loopt en weet de oplossingen. Ik ben blij.
Volgens mijne zoon neemt hij toch nog veel grote rechte banen ondanks selectie bochten en schuifje helemaal naar rechts. Zal het ook eens moeten testen.

Post Reply