Tripy

Zolang er maar knopjes aan zitten
Post Reply
Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Tripy

Post by Mario »

iemand hier die dat (nog) gebruikt ?
mijn I ligt ergens op zolder, met een caduuke batterij dus kan die niet meer gebruiken
ze hebben ooit eens een actie gedaan dat je je I kon ruilen voor een II, mits opleg uiteraard maar dat gaf toch een korting

enfin, ik heb dat eigenlijk fameus onderbenut dat toestel maar die paar keer dat ik het heb gebruikt, was ik daar wel tevreden van
heb gezien dat er in Oud-Turnhout een dealer woont ; misschien eens contact opnemen met die mens als ik terug (serieus) wat geld heb :)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Tripy

Post by bompa »

Mario wrote: 21 Mar 2021 20:41 iemand hier die dat (nog) gebruikt ?
mijn I ligt ergens op zolder, met een caduuke batterij dus kan die niet meer gebruiken
was ik daar wel tevreden van
heb gezien dat er in Oud-Turnhout een dealer woont ; misschien eens contact opnemen met die mens als ik terug (serieus) wat geld heb :)
Ik heb hier ook nog ergens den I liggen maar zonder batterijen , ik was daar ook wel tevreden van, heb dat wel redelijk veel gebruikt , maar toen den Tripy II al een jaar of langer uit was was er een update dat je zou moeten doen hebben, ik deed dat en het was naar de kloten ,was voor den II , die verdeler waar ik die gekocht had was er ondertussen mee gestopt , en ik wist er geen andere zitten hierachter, dus maar weg gelegd.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Tripy

Post by TRooPER »

ik gebruik dat nog naar volle tevredenheid.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply