MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by zappa »

Drummer wrote: 04 Oct 2017 21:59 8-) 8-) 8-)


Hoe zou het zijn met de Wim zijne GS ??
Ge Start ! NU ! vrdmm !!
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by F M »

Drummer wrote: 04 Oct 2017 21:59 8-) 8-) 8-)


Hoe zou het zijn met de Wim zijne GS ??
Hij is gisteren pas bij de BMW-dealer afgeleverd.
I am confused. Oh no, maybe not!

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by Wim GS »

Ben de GS terug gaan halen vandaag bij de dealer. Blijkbaar was er een koppeling stuk in de cardan zelf waardoor het wiel niet draaide wanneer ik in vitesse stond. Ben blij dat ik terug op mijn minnares kan zitten zene :whip: , want met de R6 van de zoon alle dagen naar het werk rijden is niet zo mijn ding :)


User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR3-rit : 1 OKTOBER !! ROUTE BESCHIKBAAR

Post by OzzePaa »

Dankjulliewel allemaal voor de blijken van medeleven bij 't verscheiden van OzzeVa ... de mens heeft, naar eigen zeggen :!: een schoon leven gehad op dezen bol en hij is er ook op een fatsoenlijke manier mogen afgaan.

De MPR3 was er dus eentje met toch weer wat animo, zo met een voorrijder zonder volgers en een aan gort gereden GS-cardan :mrgreen: ... Maar gelukkig zonder DWT's in de buurt van Remouchamps :thumbsup: :lol:
Alst zo'n gaaaaz-rit is en er zit nog een mini-Indian-Summer in de lucht, dan ga ik ze (vertrekkend vanuit Boirs) toch één van dees ook eens onder de wielen van den FJR schuiven ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply