...en toch zie ik ze zo graag

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Blackbert
Posts: 3444
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: ...en toch zie ik ze zo graag

Post by Blackbert »

Confrater,
aan de voetsteunen kunnen is 't probleem niet. over mijn schouder kijken wel, nog een beetje. hij gaat niet zien wat hij wil zien, hem kennende zal hij zich verder opzij hangen of zich beginnen vervelen. allebei niet gewenst.
grease up your baby for a ball on the hill

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: ...en toch zie ik ze zo graag

Post by diskeletloetje »

Raketmans, ik heb u al gezegd dat ge altijd uw gasten hier moogt droppen als gij en raketvrouw efkes nen time-out nodig hebben om uw batterijen eens op te laden. Of er hier nu enkele dagen 3 rondlopen of 5, veel verschil maakt da niet, zot bennik toch al Image
't Is plezant als je een grote familie hebt, iets dat wij dus niet hebben spijtig genoeg...Gelukkig kunnen we nog terecht bij de oma's maar nooit zonder een megagroot schuldgevoel en nooit te veel en nooit te lang.....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Muug
Posts: 11775
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ...en toch zie ik ze zo graag

Post by Muug »

Confrater,
aan de voetsteunen kunnen is 't probleem niet. over mijn schouder kijken wel, nog een beetje. hij gaat niet zien wat hij wil zien, hem kennende zal hij zich verder opzij hangen of zich beginnen vervelen. allebei niet gewenst.
ha, slim, groot gelijk.

Post Reply