tour de liech

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: tour de liech

Post by kirikoe »

Ik ook niet mijn madam is zo slim geweest om dan een weekend te boeken in jawel de ardennen . Image
Ook even een visje gegooid om zelf met de moto te rijden . Image
De blik die ik toen kreeg is met geen tien buikdansen te verhelpen . Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tour de liech

Post by fore »

ik ga toch precies meekunnen
Image
... BMW ook ... ??? Image


Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: tour de liech

Post by Muug »

gasten,

op 25 april is het Luik-Bastenaken-Luik, ge weet wel, azo ne velokoers voor professionele wielerterroristen. Image Dat wilt zeggen dat ze ginder kweetniethoeveel bergen en bulten af gaan zetten en dat alle wegen vol gaan zitten met fans.

Kortom, is dat wel een goed idee om die dag rond Luik te gaan rijden?????

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: tour de liech

Post by petervdc »

gasten,

op 25 april is het Luik-Bastenaken-Luik, ge weet wel, azo ne velokoers voor professionele wielerterroristen. Image Dat wilt zeggen dat ze ginder kweetniethoeveel bergen en bulten af gaan zetten en dat alle wegen vol gaan zitten met fans.

Kortom, is dat wel een goed idee om die dag rond Luik te gaan rijden?????
Eu, nee dus...

Is er iets te doen nu zondag den 18e ?
Keep going

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: tour de liech

Post by Drummer »

gasten,

op 25 april is het Luik-Bastenaken-Luik, ge weet wel, azo ne velokoers voor professionele wielerterroristen. Image Dat wilt zeggen dat ze ginder kweetniethoeveel bergen en bulten af gaan zetten en dat alle wegen vol gaan zitten met fans.

Kortom, is dat wel een goed idee om die dag rond Luik te gaan rijden?????
Eu, nee dus...

Is er iets te doen nu zondag den 18e ?

Er is nog altijd de rit van de Toerbuffels op den 25ste Image

en den 18ste moet ik werken Image Image Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tour de liech

Post by fore »

gasten,

op 25 april is het Luik-Bastenaken-Luik, ge weet wel, azo ne velokoers voor professionele wielerterroristen. Image Dat wilt zeggen dat ze ginder kweetniethoeveel bergen en bulten af gaan zetten en dat alle wegen vol gaan zitten met fans.

Kortom, is dat wel een goed idee om die dag rond Luik te gaan rijden?????
We rijden met helm-stickers en moto-vlagskes ... PRESS, VIP, ROYAL ... bezem-brommers ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tour de liech

Post by fore »

voila: de rit steekt in mekaar. In principe zullen we geen last hebben van LBL want ik heb de route aangepast. Ze is wel zo'n 10km langer geworden: volgens Garmin zou de totale afstand nu 313km bedragen. Zonder verloren te lopen dus Image
Vertrekken doen we vanaf caf? Central op de Grand Place te Hannut. Vanaf 09:00 kan je daar terecht.
Kan iemand mij trouwens laten weten hoe ik een garminbestand op het forum kan zetten? Dan kan iedereen meegenieten. Image Waarvoor dank.

Image Image Image ..

Vanonder (onder de knoppen <voorbeeld> en <bevestig>) ,naast TAB opties, vind je TAB bijlage toevoegen ...

... en hopen dat bepaalde extenties toegestaan zijn ... Image (GPX is bvb niet toegestaan ... Image )
maar zip-files kunnen wel ... zie ... viewtopic.php?f=7&t=9#p33


succes.
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: tour de liech

Post by Muug »

ik zou wel mee willen maar weet niet of ik het hier verkocht krijg.

Ik zal eens zien voor die extensies.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: tour de liech

Post by duibhce Kaelann »

hiermee moet ge zelfs niet scrollen: [url]
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: tour de liech

Post by F M »

Mijne maat kan ni op zondag, daarom gaan we zelf de zaterdag toeren, waarschijnlijk de Toerbuffel Ardennenrit van 2008... Geen toer de Liech dus voor mij. Tot een andere keer.
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: tour de liech

Post by fore »

voila, je vindt het Garminbestand op volgend adres:
http://www.motorum.be/forum/viewtopic.p ... 5&start=15
(ga naar pag.2)
Image ... 't is 'al' omgezet ...

Ik heb er wel een luxe-tankbeurt ingestoken ... (tussen beho en gouvy ... effe naar schmiede)
dus ... als ge me kwijt zijt ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: tour de liech

Post by diskeletloetje »

Is er iemand die hier in de omgeving moet passeren (E40 Wetteren) en mij op sleeptouw wil nemen? Pepijn kan niet mee want zijne moto heeft nog geen nieuwe remblokken (ttz : ze liggen hier wel op de kast)...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Post Reply