Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by fore »

'k Heb vorig weekend nog rondgereden in die streek, en ik moet zeggen dat het er redelijk smerig bij lag. ik ga dus passen...
Image ... en ge hebt dat niet opgekuist Image ... tskk

Nu ja, ik begrijp dat ... ne nieve moto ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by petervdc »

Stief hoet, toet morgn ? Image
En we passeren es langs Cotthem/Drummer Image

Als die 2 nu es hun adres kunnen pmmen ?
Keep going

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by petervdc »

'k Heb vorig weekend nog rondgereden in die streek, en ik moet zeggen dat het er redelijk smerig bij lag. ik ga dus passen...
Ah, dan ist Pepijn die meerijdt ?
Image Image
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by fore »

Stief hoet, toet morgn ? Image
En we passeren es langs Cotthem/Drummer Image

Als die 2 nu es hun adres kunnen pmmen ?
Van ene heb ik het (denk ik Image ) ... anders pakken we van een ander kind de eikes af ... Image
Den andere is nie van die kanten ... en zijn nacht-maatje ook niet ... (denk ik toch ... Image )
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by Cotthem »

Stief hoet, toet morgn ? Image
En we passeren es langs Cotthem/Drummer Image

Als die 2 nu es hun adres kunnen pmmen ?
Van ene heb ik het (denk ik Image ) ... anders pakken we van een ander kind de eikes af ... Image
Den andere is nie van die kanten ... en zijn nacht-maatje ook niet ... (denk ik toch ... Image )
Bon Image , openhartig Image en vriendelijk Image en gastvrij Image als ik ben, heb ik jullie koffie en mijn eigen paaseitjes aangeboden als beloning omdat ge ??n: de Cotthempas gedaan hebt (welliswaar langs de asfaltweg, maar kom, ben in een goei bui...) en twee: van mijn vrouwke zijt afgebleven Image . Nu verwacht ik toch wel een fotoverslag, want ik wil wel nekeer weten hoe die vlaamse ardennen der uitzien. En hoe iemand van aan het zeetje en iemand uit het land van Haacht omgaat met dergelijke ruwe natuur.

Image
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by petervdc »

Merci voor de fokkie & de lekkere eikes !
En ik ben inderdaad (met v??l moeite hoor) van uw vrouwken afgebleven... Image

Uwen bouw zag er dik in orde uit, tzal schoon worden.
Wanneer is de mijn-nieuwe-keuken-is-klaar-receptie ? Image

Tjah, v??????l kasseien gezien vandaag, naar boven & naar beneden.
Het ritteken was maar 150km, maar het voelde als 450.
Mijn vering en mijn onderarmen hebben ferm afgezien Image
Hoe we dat de vorige keer in het donker & inde regen hebben afgewerkt, amai Image Image
Enfin, twas toch een schoon ritteken, en twas (zoals gewoonlijk) een aangenamen compagnon de route Image Merci h? Fore Image

Oh ja, we hebben gelunchd in het Muziekbos, en werden bediend door een schoon meisken.
De prijzen (van de gerechten) waren navenant schoon Image
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by fore »

't Was zieken-bezoekdag vandaag ...

Eerst cotthem z'n schouder controleren ... die is inderdaad nog een paar dagen bouw-werf-onbekwaam.
Zijne koffie was goed, zijn paaseitjes prima, en zijn nurse (red-cross Image ) het Image ekke in huis.

Trooper, die avond-rit moet ge in den dag rijden jong ... Stukken beter ... (nuja ik ben ook niet zo night-rider minded)

Zoals Peter al reeds vermeld ... in 't muziekbos is een etablissement (boekzitting) dat word opgefleurt door een schoone deerne Image ... Deze had de eigenschap dat de intelligente mt-gesprekken verstomden tijdens haar verschijning.
(en volgens het kassa-ticket luistert ze naar de naam Evy ... Image )

enfin ... terug naar de realiteit en de nog hardere kasseien. Kwaremonten, kaaienbergen, koppenbergen, patersbergen, eikenbergen, pottenbergen ...met bijhorende VIP-tenten ... ze waren allemaal leeg. De fan's hadden ons blijkbaar niet meer verwacht ... Image
Zoals echte flandriens, forceren (vinden en trotseren) we onze weg terug naar St-Lievens-Houtem.

't Was nog (te) vroeg om naar huis te keren, we hadden nog tijd voor een andere zieke-bezoekske ... loetje was naar 't schijnt ook een beetje ziek ...

Lietje zijne oranje stond te blinken gelijk ne nieuwe Image, zijn uitlaten stonden koud ... Image die heeft nie veel 'whatever-road' vermoed ik ...

De eerste middag_dut_slaap_ogen komen te voorschijn ... alras gevolgd door een tweede stel.
Tijd voor de koffie/paasei aftroggel truk .... Image Image
Daarna tijd voor de versys show-time. De buren werden jaloers en weldra was de versys omsingeld door Triumph, ktm, tdm, kawa, honda ... bmw ...
Toen de koffie en de paaseieren op waren, zijn we naar huis gereden ....

Peter bedankt voor de kompanie ... wij hebben tenminste al geoefend voor binnen een paar weken ...

Heb ik iet geleerd?

- cotthem-cottage: Image
- boekzitting, bediening Image
- Boekzitting, prijzen:... Image
- Landschappen:... Image Image
- kasseien: ... Image
- versys ... Image ... (maar niet voor mij)
- koffie met paaseieren: ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by fore »

Tof ritteke meegereden met FM in Luxemburg Image , de baterijen zijn weer voor 100 % opgeladen Image , t'was geleden van de Forre zijn winterblues ritteke. Thanks Frans Image
Naar welke bank zijde geweest ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by petervdc »


Naar welke bank zijde geweest ... Image

Image
Die van de sperma Image
Gaan leveren, of afhalen ??
Image
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by F M »

Zeg, ik zit daar voor niks tussen, hoor ! Het is al enige tijd geleden dat ik nog sperma gezien heb ! Image Image

In elk geval niet vandaag ! en ook zo geen bank.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by laouen »

Image dat de staat van de wegen in het Leuvense verschrikkelijk is. Nochtans, er staan camera's genoeg om de werken te bekostigen
maakt daar maar bij uitbreiding het halve land van Image

Vandaag achterop op den trakteur voor een toerke tot in Dinant Image
Van Leuven tot Dinant en terug geen 3 kilometer schonen asfalt gezien Image
Zalig toerke wel maarrrrrr.... jawadde, amai mijn kont Image

Ik merk het dat ik al een paar maanden training mis en ik ga nog heel wat schade moeten inhalen voor ik klaar ga zijn voor de weekendjes weg die gepland staan Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by fore »

... daar een [b:2z0hgs5b][u:2z0hgs5b]kremmeke[/u:2z0hgs5b] [/b:2z0hgs5b]opgepeuzeld (van de lekkerste EN de goedkoopste in Belgie) en dan stillekes naar huis gereden [u:2z0hgs5b][b:2z0hgs5b]want ze kreeg het koud[/b:2z0hgs5b][/u:2z0hgs5b]. Tja, dat komt ervan als ge [color=#FF0000:2z0hgs5b]... Een lekkere EN goedkoop kremmeke oppeuzeld ... [/color:2z0hgs5b]


Image


Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by F M »

Van Leuven tot Dinant en terug geen 3 kilometer schonen asfalt gezien Image
In het Groothertogdom daarentegen Image
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zijn er ritjes met pasen/paasmaandag ?

Post by fore »

Van Leuven tot Dinant en terug geen 3 kilometer schonen asfalt gezien Image
In het Groothertogdom daarentegen Image
... de vlaamse ardennen: Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply