off roates

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

bestaan er offroad routes?

Gelijk dat je ergens een toerke kan gaan doen op de baan, maar dan in 't zand?

euh Image en wel niet te ver, kan me voorstellen als ge eens in Marocco zijt, ge niet te lang meer moet zoeken naar zand.

Maar vb NL, Fr ? In Belgiezistan verwacht ik dat zeker nie Image
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: off roates

Post by den Bullet »

Bwoa, tegenwoordig hebt ge voor de gemiddelde Belzeweg nen offroad nodig, dus ... Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: off roates

Post by zappa »

Bwoa, tegenwoordig hebt ge voor de gemiddelde Belzeweg nen offroad nodig, dus ... Image
handig als ge gevallen zijt en ge krijgt em alleen niet recht, kan je gaan aanbellen voor hulp Image Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: off roates

Post by Tom Thumper »

Een garmin kopen en er een Topokaart opgooien. Dan heb je alle onverharde wegen van heel het land. Sat wil wel niet zeggen dat je er door kan of mag, maar je kan op zijn minst proberen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: off roates

Post by Muug »

dus is het antwoord eigenlijk "neen". De wegen zijn er wel, maar de routes moet ge zelf in elkaar steken. Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: off roates

Post by zappa »

Ja d'r zitten enkele interessante tussen Image , zoals die in IJsland, maar dan zou ik wel ne moto moeten kunnen huren. frankrijk met de auto + moto op remorque zou ook nog te doen zijn als vakantie bestemming.
sig nature

Post Reply