Ritteke vanuit St niklaas

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Post by Drummer »

Image Image Image

Nu Zondag 28/11 ga ik een ritteke doen dat ik nog op de gps heb staan. vertrek vanop de Grote Markt in St Niklaas aan Caf? de Prater.

Onderweg voldoende plaatskes voor ne Warme Choco of ne Fokkie. Eten zullen we onderweg ook wel ergens vinden.

Het weerbericht ziet er goed uit voor ZOndag , Droog maar Koud.

Afstand ongeveer 140 km .

Zij die zin hebben om mee te rijden, laat iets achter in deze posting.

De GPs file Garmin wisselen we wel uit ter plaatse.

Er Zit ong 2km Gravelpad in deze rit. Tis maar dat je het weet h?. Image

grtz Drummer


PS: Fore da wegske waar ge nen duik hebt genomen daar rijden we ni door Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by fore »

PS: Fore da wegske waar ge nen duik hebt genomen daar rijden we ni door Image
allee, nu da'k da ken ... Image

'k ga passen ...
- de foremobiel loopt op z'n laatste riemeke Image
- de plastiek begint te rammelen Image de eerste ductape gaat verschijnen denk ik.

Kortom: 'k heb GG ... Image ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by zappa »

zal toch eerst weer afwachten, want bij sneeuw en glad bevroren stukken ga ik me niet risceren, toch niet met de ktm, en met 't kawatje ga ik niet mee kunnen (volgen geen gps voorziening)

En we moeten klaar zijn op de wei, waar de paarden deze winter komen te staan, nog veel draad en oogvijzen werk.

Welk uur ging je vertrekken?


ik zie wel misschien, heb zelfs je gsmnr nog, kan je nog smssen op 't allerlaatst mocht ik toch afkomen?

wie weet.. Image
sig nature

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Drummer »

zal toch eerst weer afwachten, want bij sneeuw en glad bevroren stukken ga ik me niet risceren, toch niet met de ktm, en met 't kawatje ga ik niet mee kunnen (volgen geen gps voorziening)

En we moeten klaar zijn op de wei, waar de paarden deze winter komen te staan, nog veel draad en oogvijzen werk.

Welk uur ging je vertrekken?


ik zie wel misschien, heb zelfs je gsmnr nog, kan je nog smssen op 't allerlaatst mocht ik toch afkomen?

wie weet.. Image

awel das goe zenne, ik hou de gsm in het oog Image

En ge kunt ook in volgen modus mee rijden met de Kawa.

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Drummer »

Image Image Image


Vertrekken doen we om 10hr.

Stond niet in mijn eerste posting Image


grtz Drummer

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Drummer »

8-) Image Image


Vertrekken doen we om 10hr.

Stond niet in mijn eerste posting Image


grtz Drummer

Voila se, morgen om 9.45hr ben ik op de Grote markt

Tot Morgen

grtz Drummer

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by zappa »

vrees (spijtig genoeg) dat er geen ritje ga inzitten toch niet voor heel lang (ne keer of 5 met 't kawatje naar de wei dawel) want heb vandaag een emmerke oogisolatoren gekocht, bij donckers in stekene, was leuk toerke met de moto Image Maar van de 150 in te draaien heb ik er nog geen een in een paal gevezen Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Blackbert »

Ge kunt beter een toerke gaan doen. In een bevroren paal krijgt ge die toch niet ingevezen. Image
grease up your baby for a ball on the hill

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Drummer »

Image Image Image


Voila se, terug van het ritteke.

Het xas berekoud, vooral aan de vingertopjes Image

het was op sommige wegkes een beetje glad.

Totaal vandaag 215km gereden, en onderweg geen moto's tegengekomen.

Veel koffiekes gedronken onderweg en gezien dat er in Holland Schoonvolk achter den toog stond Image


grtz Drummer

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by zappa »

en ik heb ongeveer een 130 oogisolatoren in de palen gevezen, ttz als een echte cowgirl met rechts een accuboormachien om te boren, en links een accuboormachien met adapterje (gewoon simpel maar goed gevonden, aan 1 zijde open galvanizee doosje met 6 hoekig staafje aan de achterkant, zodat 't in de boormachien past en ge d'r die oogisolatoren in een mum in vijst)[/size:2b0989cr] heb nogal gaaaas gegeven Image

Was idd koud, vooral toen ik nogal laat bemerkte dat er nog veeel water in de gracht stond en aan de voeten mocht ondervinden dat mijn botten te kort waren Image

Voor de rest van de week geven ze niet echt veel spectaculair warm weer Image pas tegen 't weekend t? boven nul, hoop 't van harte, bevroren zand zal ook wel hard zijn Image

Maar als je nog een ritje doet, laat maar weten, misschien past het nog wel, touwens op mijn werk eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!op een dienstrol zonder weekends vanaf februari, wel bussen tanken bweek mazoet, maar neemt erbij. Image
sig nature

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Kwakkel »

zeg zappa, vanwaar zijt gij eigenlijk dan?
Ik zie constant in uw posts waaslandse dorpen en gemeentes opduiken Image
Ben zelf van sint-niklaas maar verhuis h??l binnekort richting stekene, vandaar mijn curieuziteit...
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by zappa »

zeg zappa, vanwaar zijt gij eigenlijk dan?
Ik zie constant in uw posts waaslandse dorpen en gemeentes opduiken Image
Ben zelf van sint-niklaas maar verhuis h??l binnekort richting stekene, vandaar mijn curieuziteit...
9180 Image
yep Image maar den wel in het UITERSTE Noorden brrrr.. Image tussen een wachtende koe en een plaats waar je iets kan overslagen...

ach stekene.... mijmer mijmer, zalig cafeetje/paardenparking met groot assortiment opwarm of afkoel drankjes Image zwarteheistraat? wij (amazones) noemen dat den berg.
En vroeger ook 't boscafeetje kon je nog eens lekker gaan eten, maar nu is dat niet meer te doen, je moet bijna hoefijzers en de smidse meenemen en onderweg uw paard nog eens herbeslaan.

Waar ongeveer in Stekene? Das redelijk groot? Veel weet ik er anders nie zijn, de autokeuring dat ken ik ook.
sig nature

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Ritteke vanuit St niklaas

Post by Kwakkel »

In de nieuwstraat, waar de broederschool is, de giro en de achterkant van de sporthal. zijstraat van de polenlaan, komt uit op de gelaagputten.
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Post Reply