Portugal offroad

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Post by Blackbert »

Even verwijzen naar 't origineel, 't is mooi geformuleerd. Image
[url]

Den deze ziet dat zitten.
28/4 PM vertrekken, 10/5 terug thuis.
Heen en terugrit: 1700km met de bus.

Nog iemand?
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Portugal offroad

Post by zappa »

die Rose, uit Hamond, dat is vast en zeker een straffe madam Image Image

Ik geraak nog niet eens tot in de Kempen Image nee eigenlijk is dat : Image

Wie weet later ooit, als mijne moto groot is geworden Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Portugal offroad

Post by Tom Thumper »

Is er in uw bus nog plaats voor de Rudy en een vriendinneke van hem? Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Portugal offroad

Post by Blackbert »

Zekerst.
Check uw meeldoos. Image
grease up your baby for a ball on the hill

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: Portugal offroad

Post by TRX »

Ik zal binnenkort (lees : binnen de 2 jaar) toch ook wel in Portugal raken. Mijn madam heeft een broer wonen in Porto en haar pa heeft een app. in Lissabon Image . En mijn madam heeft er jaren gewoond en kent er haar weg dus wel Image . Alleen dit jaar heb ik al een week IOM en een week Schotland op het programma staan (en de NBC), zal voor 2012 zijn denk ik Image .

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Portugal offroad

Post by Tom Thumper »

Het begint ondertussen stevig te kriebelen. De voorbereidingen zijn volop aan de gang.

Voor mezelf is de uitrusting nagekeken. Het huis ziet er een beetje uit als een camping winkel. Keuzes moeten gemaakt worden. Welke slaapzak? De zomerversie met extra fleece en zijde binnenzakken? De 3-seizoens uitvoering? Tentje is nagekeken, mijn slaapmatteke is van onder het bed getoverd, bezinevuurtje is getest.

De Rudy krijgt op dit moment een groot nazicht. Morgen ga bij de dealer mijn bestellijstje afgeven: rempedaal, parkeerlichtje, nummerplaathouder, nummerplaatverlichting, roulementen voor het achterwiel, remblokken voor en achter, ... Hij gaat me weer graag zien komen.

Met Zwetten Beire zijn de nodige afspraken gemaakt: de Rudy mag tot in Bordeaux aan het vensterke staan, dan wisselt hij met de 950.

Nog een mega twijfel: maandag is het de paasrit van Grensland. Ga ik het risico nemen en mee rijden? Als het fout loopt mis ik Portugal, als het goed gaat heb ik weer eens een mooie rit in de Kempen gereden. Nee, ik vrees dat ik ga thuis blijven. Enige morele steun maandag is welkom. Iemand zin in een Vieze Goesting-rit op de baan?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Portugal offroad

Post by zappa »

Nog een mega twijfel: maandag is het [color=#BF4000:390u6ha2]de paasrit van Grensland[/color:390u6ha2]. Ga ik het risico nemen en mee rijden? Als het fout loopt mis ik Portugal, als het goed gaat heb ik weer eens een mooie rit in de Kempen gereden. Nee, ik vrees dat ik ga thuis blijven. Enige [color=#BF4000:390u6ha2]morele steun [/color:390u6ha2]maandag is welkom. Iemand zin in een Vieze Goesting-rit op de baan?

erger dan ik die op 't ooooozoooooo stief hezellig famille feestjen zet, kan 't niet worden Image Image Image bovendien heb ik dan niet alleen een communicatie probleem, ik weet ook niet wat ik moet zeggen... "ben vorige week met den enduro gevallen en mijne onderkaak doet nog wat zeer" Image

En naar Portugal zeg Image njammmmiiieee
sig nature

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: Portugal offroad

Post by frederikw »

ik weet ook niet wat ik moet zeggen... "ben vorige week met den enduro gevallen en mijne onderkaak doet nog wat zeer" Image
Zo herkenbaar Image

familielid: "En hoe was het op verlof?"
ik: "Ik ben verloren gereden in een mijnenveld en heb drie dagen geleefd op puiten en zonder water. Ik heb nog altijd wat last van mijn nieren"
familielid: Image

(einde gesprek)

En ontopic: vergeet uwe kodak niet h? mannen!

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Portugal offroad

Post by F M »

Zo herkenbaar Image

familielid: "En hoe was het op verlof?"
ik: "Ik ben verloren gereden in een mijnenveld en heb drie dagen geleefd op puiten en zonder water. Ik heb nog altijd wat last van mijn nieren"
Inderdaad herkenbaar:
familielid: "En hoe was het op verlof?"
ik: "de matras van ons king size bed was een beetje hard. Ik heb nog altijd wat last van mijn rug ."
Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Portugal offroad

Post by TRooPER »

Image Image Image

bad timing for me Image


have lots of fun, and come back with a clean arse
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Portugal offroad

Post by zappa »

have lots of fun, and come back with a clean arse

wilde niet zeggen :
have lots of fun, and come back with
..door 't zand witgepolijste tanden, een filmke op uw eigen harde schijf dat je de rest van uw leven kan bekijken, de zon voelen schijnen tot in uwen buik, vanaan de toppekes van uw tenen tot in uw heupen uw noppen voelen het zand verplaatsen ?

Image Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Portugal offroad

Post by laouen »

schitterend verwoord Zappa! Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Portugal offroad

Post by Tom Thumper »

have lots of fun, and come back with a clean arse

wilde niet zeggen :
have lots of fun, and come back with
..door 't zand witgepolijste tanden, een filmke op uw eigen harde schijf dat je de rest van uw leven kan bekijken, de zon voelen schijnen tot in uwen buik, vanaan de toppekes van uw tenen tot in uw heupen uw noppen voelen het zand verplaatsen ?

Image Image
Image ... en een eigenhandig gereinigde kont! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Portugal offroad

Post by F M »

Laps ! het w?s mooie beeldspraak tot ??n van de Toms zich er mee moeit. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Portugal offroad

Post by Tom Thumper »

Laps ! het w?s mooie beeldspraak tot ??n van de Toms zich er mee moeit. Image
Kunnen wij er aan doen dat die tocht "wipe your own arse 1000" heet
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Portugal offroad

Post by Tom Thumper »

Tom, ge zijt ginder samen met Bert, kortom, ge ho?ft uw eigen gat niet af te kuisen eh, ge kunt dat bij elkander doen .... Image
Image Dat komt niet goed vrees ik! Image

Maar terug on-topic, ik vrees dat ik een beetje last van pre-holiday-stress krijg.

De Rudy had nog een probleem met zijn koppeling. Natuurlijk wordt alles weer netjes binnen de garantie hersteld. De dealer (rudax rules!!!) bood weer eens spontaan aan om dit binnen de waarborg te herstellen ook al was ik er van uitgegaan dat het slijtage-onderdelen waren die niet onder de garantie zouden vallen. Image

Kwam daar weer een beetje budget vrij en konden de rommel alu-koffers die ik ooit op een Tsjechische site had besteld en die het bij de eerste aanraking met de grond begeven hadden, vervangen worden door een setje Trax evo. Besteld via off-the-road.be maar toch wel een foutje gemaakt bij de bestelling: ik had ??n zwarte en een zilveren besteld. Probleem is rechtgezet en omdat de twee zilveren niet in voorraad zijn krijg ik voor die prijs 2 zwarte thuis gestuurd! Image

Nu maar hopen dat alles tegen donderdag in orde geraakt!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Portugal offroad

Post by Cotthem »

Amai, kwou dak er bij was. Have fun ginder, maar wees ook een beetje voorzichtig en trekt schoon foto's Image
"...the path is the destination"

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Portugal offroad

Post by Blackbert »

Tom, ge zijt ginder samen met Bert, kortom, ge ho?ft uw eigen gat niet af te kuisen eh, ge kunt dat bij elkander doen .... Image
Ja, daar zijn vrienden voor. Image
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply