zaterdag Eifel en Luxemburg

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Post by F M »

Joepie,

Ik heb thuis de toestemming gekregen nog eens een dagje te gaan rijden. Zaterdag een ritje door Eifel en Luxemburg.

Dat gaat nog eens deugd doen, se! Image

Ik heb dit jaar enkel nog maar een verkorte versie van de RBR1 van M&T gereden...


PS. Als iemand goesting heeft om mee te rijden, en er tegen kan dat hij vroeg op moet staan, welkom, h? !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by zappa »

dat hij vroeg op moet staan
om boterkoeken te halen Image Image

Maar geen schrik, ga zand bijten Image Image
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by F M »

Ieder zijn plezier. Jij in de zandbak, ik op de ouwerwetse speelplaats op beton en asfalt. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by zappa »

have leute!! Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by fore »

PS. Als iemand goesting heeft om mee te rijden, en er tegen kan dat hij vroeg op moet staan, welkom, h? !
Frans, waar en wanneer?

't Is nog niet 100% in de sjakoch ... maar zo goed als. Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by F M »

Tof als ge mee kunt. Maar wij zijn vroege vogels. We komen om 7u30 samen in het wegrestaurant op de E40 in Barchon, voorbij Luik. Als het moet wil ik daar nog wel een half uur bij pitsen...

De rit zelf is ongeveer 400 km, met de heen-en terugweg erbij zullen het vanaf hier in Holsbeek een 600 km zijn. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by fore »

Tof als ge mee kunt. Maar wij zijn vroege vogels. We komen om 7u30 samen in het wegrestaurant op de E40 in Barchon, voorbij Luik. Als het moet wil ik daar nog wel een half uur bij pitsen...

De rit zelf is ongeveer 400 km, met de heen-en terugweg erbij zullen het vanaf hier in Holsbeek een 600 km zijn. Image
Image

Nikske pitsen, als ik er niet om 7h30 niet ben ... dan zal ik er om 8h30 ook nie zijn ...


PS: U kennende, zal daar zeker een GPS-dingske van dat ritteke bestaan ... ge moogt dat altijd doorsturen.
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by Droopy »

Image

Nikske pitsen, als ik er niet om 7h30 niet ben ... dan zal ik er om 8h30 ook nie zijn ...
http://www.belgium.be/nl/nieuws/2011/news_zomeruur.jsp

't Is maar dat je het weet. Image

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by Droopy »

hela suske: ze gaan wel zaterdag naar moffrasia terwijl het uur slechts verandert ( Image Image) in de nacht van zaterdag op zondag...
Image
Image Image

'k Zal mij eens een goed leesbrilleke moeten aanschaffen. Image Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by zappa »

Je hebt misschien dezelfde ziekte alszekik : kan niet rap genoeg zomer uur zijn!!! Wou 't vorig weekend al verzetten, maar iemand hield me tegen Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by fore »

Ok ... 't zou nie mogen mislukken: Image

- De wekker zou moeten lawaai maken om 5h45 Image
- Ik heb 'm 4 meter van 't bed gezet Image
- de foremobiel is volgetankt (maar nie gewassen) Image
- De GPS is 'charged and ready' Image
- 'k ga m'n tanden nie uitdoen ... Image
- ...

tot morgen/straks/subiet ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by F M »

- De wekker zou moeten lawaai maken om 5h45 Image
Amai, mijne frank valt... Ik moet ook zo vroeg op... Image

Maar als het voor met de moto te rijden is: NO PROBLEM ! Image

Tot in Barchon! Let wel op. Ik veronderstel dat jij langs de E314/E313 rijdt: aan de wegwerken in Boirs (in feite werken ze daar al jaren niet meer en ligt dat daar gewoon open) blijkt sinds kort een flitspaal te staan. 50 km/u !!!!

Voor mij is het iets korter langs de E40, dus ik rijd daar niet langs.
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by fore »

Vwoila ... de eerste 600plusser zit erop dees jaar. Image

Koud maar droog weer ... schitterend lentezonnetje, geen mega-evenement, de schoonste speeltuinen voor de motards ...
Al het materiaal getest ... kodak, camera, GPS, foremobiel ... en goedbevonden. Image

Frans, Guido ... een duo dat duidelijk op elkaar ingereden is ... mercie om jullie te mogen vergezellen ... 't heeft deugd gedaan. Image

Ik dacht nog langs Gelrode af te zakken ... om die zandbak-motards ne goeien dag te zeggen. Maar gelukkig was het al 'te laat' ... Thuis was het vlees op den BBQ net klaar. Image

en smullen maar ... Image

... en nu gaan ik de strijd aan met 5 gig documentatie-materiaal ... Image Image.
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by F M »

Ondertussen ook thuis, gewassen, volleybal gezien op TV...

Het was erg leuk om de Fore erbij te hebben. Eens wat andere klap dan anders erbij. Image

Het was nagenoeg ideaal motorweer. Droog, zonnetje, niet te warm. En dan op Duitse en Luxemburgse wegen, schitterend. De stukjes Belgische wegen (en gaten en bulten) waren het minste deel van de rit.

We hebben ook nog genoten van het zonnetje op de terrasjes. Weeral meer dan 600 km dichterbij de volgende bandenwissel ! Image

De afwezigen hadden ongelijk. (H? Wim Image [/size:16dpluam])
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by fore »

De afwezigen hadden ongelijk. (H? Wim Image [/size:ftfj7fmu])


Jaja ... klopt 't er nog maar is goed in ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zaterdag Eifel en Luxemburg

Post by F M »

Weeral meer dan 600 km dichterbij de volgende bandenwissel ! Image
656,5 km om exact te zijn ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply