21" toerke op 28 mei

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11775
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Muug »

Ik ken niks van offroad rijden, en heb gewone scorpions op mn oranje motooken.
Dus als het droog weer is zou ik wel es meerijden als dat mag Image
de kTM gaat dat perfect aan kunnen. En als gij ne normale mens met een normaal evenwichtsgevoel zijt, gijzelf ook. Image Image Als het droog is tenminste, in bagger zijn de scorpions niet al te veel waard.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Indied! Kom maar af als het droog is Image , als het nat is kan niet veel komen doen met die banden Image .
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by petervdc »

Shit, gaat toch nie lukken, damn Image Image
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by zappa »

Ik denk nochtans dat we na de rit een diavoorstelling van de offroad vakantie in Portugal en bij horende BBQ gaan krijgen? ? ? ? Image Image Image Image
sig nature

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by petervdc »

Helaas, ik ga het weekend erop voor 5d naar het zwarte woud, en "tmoet een beetje redelijk blijven"...
Bugger Image

Alhoewel, als er een bbq is, kan ik ze mss wel overtuigen ?
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by zappa »

Helaas, ik ga het weekend erop voor 5d naar het zwarte woud, en "tmoet een beetje redelijk blijven"...
Bugger Image

Alhoewel, als er een bbq is, kan ik ze mss wel overtuigen ?

zorg jij voor 't vlees, ik zal de groentjes en pattatjes meebrengen, juist nog eenen met ne BBQ en houtskool vinden Image Image

Maar alle? ze laten ons niet op onze honger naar Portugese foto's zitten Image en den bbq zullen daar in terplaatse al gehad hebben zo te zien? Image Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Goesting me hopen om mee te gaan
en denk zelfs dat dees me een 19" te doen moet zijn
zeker zoals de baantjes der ginder momenteel bij liggen

moet van men hart nen steen maken want dat is vlak voor vertrek van mijn eigen 19" toerke van ik verwacht dees keer een goei 7000 km Image Image
en nen mens moet keuzes maken in't leven he

nie om jullie jaloers te maken zenne, maar denk een bbq te gaan doen in zuid portugal Image Image Image

Geniet ervan, Tom kennende zal die weer iets knap in elkaar steken
We verwachten dan naturlijk ook weer een reisverslagje! Ik snap dat Waals-Brabant niet kan tippen aan Portugal. Doe ze daar de groeten, als je een Yamieyamie dealer nodig hebt ginder, heb ik nog wel een goei adres! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Klopt dit lijstje?

1. Duibdingeske
2. Lawijt
3. Zappa
4. TRX
5. Bompa
6. Trooper

We vertrekken om 9u30 bij mij thuis, vanaf 9 uur is er koffie.

Terras om af te sluiten is de moedermeule in Gelrode. Het is moeilijk te zeggen wanneer we daar zullen zijn, ik vermoed rond een uur of 4. Als je presies wilt weten wannneer, stuur dan een peebeke met uwen telefoonnummer en we zullen u een uur op voorhand esemmessen.

Als er nog iemand mee wilt, laat maar weten.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Helaas, ik ga het weekend erop voor 5d naar het zwarte woud, en "tmoet een beetje redelijk blijven"...
Bugger Image

Alhoewel, als er een bbq is, kan ik ze mss wel overtuigen ?
BBQ zal er niet zijn maar ze blijven droog weer geven. Kom gewoon af en we zien wel zeker. Normaal moet dat lukken, zeker met het weer dat we nu hebben. Modder zal er nergens te bespeuren zijn, stof daarentegen?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by zappa »

Yes! Image

1.
2.
3. zappa = zeker
4.
5.
6.

Image (juist dat "bij u thuis" kan mijne gps maar niet vinden Image )
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Yes! Image

1.
2.
3. zappa = zeker
4.
5.
6.

Image (juist dat "bij u thuis" kan mijne gps maar niet vinden Image )
Dat moet ge ne keer aan FM vragen, die weet dat want die leest de handleiding! Image
Oftewel moet je eens in uw meeldoos kijken.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by laouen »

Image (juist dat "bij u thuis" kan mijne gps maar niet vinden Image )
awel, da's toch simpel! da's bij ons om den hoek 3 straten verder Image

Enneuh, wij zullen er ook zeker zijn! Ah ja, ik moet trainen voor Portugal h? Image en Wales, en Duitsland, en Spanje en Turkijke en Marokko en heel misschien ook Afrika en Zuid-Amerika [/size:vn3vqyof] Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by TRooPER »

Klopt dit lijstje?

1. Duibdingeske
2. Lawijt
3. Zappa
4. TRX
5. Bompa
6. Trooper

We vertrekken om 9u30 bij mij thuis, vanaf 9 uur is er koffie.

Terras om af te sluiten is de moedermeule in Gelrode. Het is moeilijk te zeggen wanneer we daar zullen zijn, ik vermoed rond een uur of 4. Als je presies wilt weten wannneer, stuur dan een peebeke met uwen telefoonnummer en we zullen u een uur op voorhand esemmessen.

Als er nog iemand mee wilt, laat maar weten.
ik ga het pas vrijdag weten of ik zaterdag eventueel mee kan. en Thuis op mijne gps is niet Thuis voor u denk ik.....
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by duibhce Kaelann »

moeten we bookes voorzien voor 't 'smiddags? of passeren we langs een frituur ? Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

moeten we bookes voorzien voor 't 'smiddags? of passeren we langs een frituur ? Image
Lees even art. 1 (a-c) van het regelment:

art 1 a. Het nuttigen van voedingswaren, dranken en andere middelen ter versterking van de inwendige mens, zijn geheel ten laste zijn van de deelnemers.
art 1 b. Het voorkomen van spijshuizen, drankgelegenheden en andere oorden ter versterking van de inwendige mens langs de route, dan wel dat deze oorden bereikt worden na het maken van enige omweg, ontslaat de organisatie niet van de restricties aangegeven in art 1 a.
art 1 c Zelfs als wordt er aan de gelegenheden vermeld in art 1 b. in collectiviteit gestopt met als doel de activiteiten vermeld in art 1 a, dan nog blijven deze kosten ten laste van de deelnemer.

Tevens wil ik uw aandacht vestigen op de algemene aanbevelingen. Art 8 van deze aanbevelingen stelt: "Het meebrengen van enige brandstof, anders dan deze die gebruikt wordt ter verbranding in de motor van uwen brommer, is ten zeerste aan te bevelen, alsmede een ruime hoeveelheid vocht, anders dan degene die aangewend wordt ter koeling van uwen brommer".
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11775
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Muug »

Tevens wil ik uw aandacht vestigen op de algemene aanbevelingen. Art 8 van deze aanbevelingen stelt: "Het meebrengen van enige brandstof, anders dan deze die gebruikt wordt ter verbranding in de motor van uwen brommer, is ten zeerste aan te bevelen, alsmede een ruime hoeveelheid vocht, anders dan degene die aangewend wordt ter koeling van uwen brommer".
Ik versta ?cht niet waarom ik een jerrycan diesel moet meenemen. Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by duibhce Kaelann »

dus als ik het goed begrijp hebt gij catering met topless bediening voorzien 's middags Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by zappa »

dus als ik het goed begrijp hebt gij catering met [color=#FF8000:23b7a03v]topless bediening [/color:23b7a03v]voorzien 's middags Image

tes topen dat het mannelijke topless bediening is dan, heb zo al moeite om eten door mijne strot te krijgen Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by laouen »

dus als ik het goed begrijp hebt gij catering met topless bediening voorzien 's middags Image
ah, dus da wil zeggen dat jij dus eerst gaat strippen voor je mijn boterhammekes uit jouw tanktas vist? Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply