om boodschapkes

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Vandaag een lekker brood gaan kopen in Luxemburg ( het groot hertogdom ) Image

Ik ben geen grenspaal voorbij gereden, ik zag het gewoon dat ik over de grens was Image

Image

Image

ja ze moeten veel van die borden zetten das super voor m'n zelfvertrouwen Image

Image

De prijskes van vandaag

Image

Zumoiaans is nog niet iets dat ik begrijp Image
Ik had op voorhand in mapsource een route gemaakt, die ik aan 't volgen was, tot ik in een gemeente grote wegenwerken tegenkwam. De knop omrijden dan maar ne keer proberen.. ja hoor ik kwam terug op de route, tot die me op de autostrade zond Image Ik geraakte ook niet meer terug naar "mijn" route Image
Dan maar via zoek op kaart over de grens een bestemming in gegeven.

Uit eindelijk toch m'n doel bereikt : brood en naft ( appart verpakt Image )

Bestemming uit favorieten ingegeven om terug te keren.

tot ik aan dit kruispunt kwam ( mocht dat baantje er zo blijven uitzien hebben, dan zou ik me dat durven risceren hebben, alhoewel ik denk dat die pilotroads dat niet zo graag hebben, maar je weet niet hoe 't verder uitziet dus toch maar niet in gereden Image )
Wat ik ook aan instellingen veranderde ( te vermijden : niks meer aangevinkt ) toch bleef die me rechtdoor op dat gravelbaantje sturen Image

Image

Bpost is nog niet tot hier geraakt Image
Image

Onderweg nog een crossterrein tegen gekomen ( dedju toch de verkeerde moto bij Image wreed veel goesting om smtje ne keer te testen, toch maar nie zie me daar liggen tot ze me komen zoeken Image )
Image

na 160 km terug met mijn brood Image

Maar ik moest dan nog om vlees.... Image

Image
Image
Image
Image
Image

had ineens zeer goede verbinding Image

Image

Image

Image

En morgen om brood naar Frankrijk Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: om boodschapkes

Post by bompa »

Precies mooi daar , maar als je nu nog is om moet rijden,ik doe dat gewoonlijk zo ik hou mijne vinger verder op de route waar ik heen moet dan komt er zo een wit pijlke op da scherm met de straatnaam er op en dan druk je op Ga en dan navigeert die zumo u naar die plaats waar jij je vinger op het scherm en dat wit pijltje geplaatst hebt , ik heb dat verleden zondag ook zo gedaan ik was een rit aan het voorberijden in de ardennen en op een gegeven ogenblik de weg afgsloten ik rij iets verder dan de barreel Image en daar lag in het begin toch wel wat veel slijk op de weg en ben maar niet verder gaan zien achter den bocht en ben maar terug gedraait en heb dat dan zo ook maar gedaan met die zumo en dat lukte

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: om boodschapkes

Post by petervdc »

En uwen vent doodgelukkig dat je 5 uur later terug was, m?t brood Image
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: om boodschapkes

Post by fore »

Image Tskk, had je geen ander smoesje? Naar den bakker rijden ... met uwe zumo ... Image

Sjoeke ... 'k ben thuis. Den bakker was toe, maar ik heb wel mooie foto's ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: om boodschapkes

Post by zappa »

Peter : 't was maar 3uur Image

Jos : ik moet ik zelf mijn motovakantie(tjes Image ) maken, dus alle redenen zijn goed, ook " ben ne keer om brood h? tot strakskes! " Image

Dus vandaag om brood naar Frankrijk Image

Van de zelfde ingredienten : rivier in een dal met brugskes, en heuvelkes met bochtige baantjes en boskes Image maar toch anders.

Image


Veel goesting om daar mijn voeten te laten weken, zo warm dat was vandaag pffff


Image

Image

vissers :

Image

Image

na 85km bochten en op neer, ne ( echten geen supermarkt )bakker gevonden en echte Franse bagetten gekocht Image

maar 't zijn nogal lange Image

Image

Image

weet ik wel raad mee, gewoon plooibrood van maken en weg ermee Image

Image

Image

Image

vlees had ik niet nodig ze mochten rustig blijven verder grazen de limosins Image

Image

aaaaa ne varaan in den hof Image

Image



Conclusie :

Frans brood is VEEL VEEL lekkerder dan al de rest!! Ge zou er ne keer voor naar Frankrijk rijden Image

Mijn luxemburgse goedkopere naft is wel op Image

Ik ga zo graag om boodschapkes Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: om boodschapkes

Post by fore »

Vertrek maar terug om boodschappen ... Morgen (zaterdag) passeren we in uw geburen ...

zie maar dat ge genoeg in huis hebt ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: om boodschapkes

Post by zappa »

hmm ik zit hier nu nog (eventjes) maar ik vertrek nu (zat te wachten op de zon, die is daar nu Image ) Had gisteravond geen zin met dat onweer Image maar Bart en de dochter zijn met de auto d'r door gegaan, hadden deze voormiddag een afspraak. En ik ga nu op 't gemakske via kleinere banen nog een stukje van de ardennen meepikken voor ik me de autostrade op schiet. Image


Sorry Jos morgen ben ik niet "thuis" of juist wel ? hmmmm? Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: om boodschapkes

Post by fore »

nu nog achter Zwitserse kazen om bij het stokbrood Image
Image Image Image


geef mij maar spaghetti .... napolitano Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: om boodschapkes

Post by zappa »

Vrees dat morgen alleen zeeuwse mossels ga worden Image
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: om boodschapkes

Post by F M »

Zappa, waar was dat goei brood in Luxemburg ? Dan kunnen we dat morgen eens checken ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply