nog vettigere fotokes...

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Terwijl iedereen iets had met een V , wou ik toch 't liefst met mijn nief lief speelgerief de antibaan op Image

Amper klein 4u op mijn bed gelegen, want ik had "den laten" toch goed fris en vroeg wakker geworden, want ja voor een nief lief hebbde dat wel over Image

Afspraak met Benedikte (mijn favoriete enduriste Image ) we vertrekken in Melle en zoeken een beetje naar de binnendoorwegjes.

Image

Erg breed moet dat niet zijn, als maar plezant is

Image

En toen kwamen we aan "de putten" Image die leken meer op kraters van bommen, nog van den duits? Image Maar met twee Oostenrijkers op baan ( den eenen al wat meer pursang dan den anderen) kwam dat wel goed Image

Image

Soms kon je d'r langs

Image

Image

Image

maar deze diepe was niet te omzeilen Image , met al dat slijk en modder, ge zou er van in de put geraken Image

Image

Maar niet als twee dirtmadammen samen op pad zijn, hoe lastiger het werd hoe meer we stonden te lachen, die fietser op de dijk trok nogal grote ogen toen hij ons daar door die put zag ploerten Image Image Image Image die zal ook wat te vertellen gehad hebben, aan den toog Image

D'r waren nog wat hindernissen op de rit, ergens waar ze twee stroken beton gegoten hebben, maar de zijkant nog niet gevuld, moest ik langs ne traktor. Blijf ik toch wel met mijn handkap steken aan de die traktor band, ik hing bijna tegen dat machien Image

Een padje 40cm? breed en even hoog, is alles wat overschiet, nadat twee boeren tegen elkaar op aan 't ploegen waren geweest. Image 't was daar niet 't moment om in de lach te schieten Image

Op een padje aan een zeer slecht gedraineerde maisakker, deed sterk aan bruine zeep denken, heb ik zelfs in twee sporen gereden / gegleden, dat had ik met de husa nog nie voor Image

We passeerden en stopten even bij een witte Tener?, die heel hard stond te hunkeren om mee te mogen, maar z'n baasje was blijkbaar niet thuis? Image

Naar beneden ging nog, was zo blij dat ik glij Image

Image

naar boven was vele lastiger Image

Image

Het was een vettige prettige rit, hingen zelfs klodders modder tot op m'n nrplaat, op mijne rugzak Image

Merci aan Benedikte! 't was super! Image


ik had "hulp" bij 't kuisen Image Image

Image
Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: nog vettigere fotokes...

Post by laouen »

Ik wil meeeeeeeeeee Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: nog vettigere fotokes...

Post by Theo »

Hulp? die is uw band aan 't afsteken en uw kuismateriaal aan 't pikken.
Zo kan ik ook komen helpen hoor. Image Image Image

Allez, uw nief lief is ingereden (klinkt toch raar als de topictitel "nog meer vettige foto's" is Image )
En je hebt je blijkbaar goed geamuseerd, daar doen we het toch voor h?, of 't nu naast de weg is of erop, dat maakt niet uit.

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: nog vettigere fotokes...

Post by diskeletloetje »

Verkoopt ge uwen smt niet? Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: nog vettigere fotokes...

Post by laouen »

Verkoopt ge uwen smt niet? Image
is dat niet NOG hoger dan ne Versys? Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: nog vettigere fotokes...

Post by Blackbert »

Eigenlijk zou dat wel ne keer plezant zijn. Zo 2 moddermadammen die de weg wijzen. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: nog vettigere fotokes...

Post by zappa »

Verkoopt ge uwen smt niet? Image

euh nee ik ga die "op" rijden.

Maar zou je zo eenen nie beter zien zitten? Das van een meisje dat waarschijnlijk nog kleiner is dan jij?

Toen ik na 't weekend en 2 dagen op Husatje rijden, terug op m'n smt stapte Image azo ne lage moto! en zwaar sturen Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: nog vettigere fotokes...

Post by laouen »

Eigenlijk zou dat wel ne keer plezant zijn. Zo 2 moddermadammen die de weg wijzen. Image
just say when baby Image
Toen ik na 't weekend en 2 dagen op Husatje rijden, terug op m'n smt stapte Image azo ne lage moto! en zwaar sturen Image
awel da was ook mijn eerste gedacht toen ik gisterenochtend hier met den FZ den hof afreed Image azo nen sportieve beenhoek Image en zo laag, en zwaar en lomp en...

2 uur later voelde die wel weer als't speelfietske dat 'm is hoor Image van 't een oor op 't ander... heerlijk!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: nog vettigere fotokes...

Post by TRooPER »

SCHITTEREND ZAPPA,

en het eerste plaatje in Melle, heb ik een maandje geleden ook eens doorgereden zonder noppekes, was ook schuiven.......

voor de rest nog een paar herkenbare plaatjes precies Image


goe bezig
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply