11/11/11

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 11/11/11

Post by laouen »

Waauw ! Ik zou het nie durven ! Image
sja, ik zou niet met die knoert van een RT manoeuvrekes durven doen... Image

en dees kan tenminste niet veel kwaad als ge da es uit uw pollen laat kletsen Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 11/11/11

Post by zappa »

zie ik daar uw nummerplaat nog op uwe rug hangen ? Image


aha wel een nieuwe h? Image maar 't oud systeem Image nu woensdag binnen om zijn eerste oliewissel en ne keer zien hoe dat op te lossen Image

@ FM ik wou eigenlijk niet springen Image maar dat kan je daar gewoon niet vermijden Image En heb geen flauw idee hoe je dat precies moet doen, maar veel uitleg geven ze daaromtrent niet Image En we moesten eerst rijden.
't is gelijk ge kunt al een beetje paardrijden en ze laten u eerst een paar keer een parcour springen en achterna gaan ze 't u ne keer zeggen hoe 't moet Image

Ben zo eens toch wat te fel naar boven gereden en dan nogal kadjuke sprong gehad, veel hoger dan ik voorzien had, schrok me rot en kwam dan nog erg onstabiel neer, motoke aan de slinger, tokke tegen een andere haar stuur mee 't mijne Image ikke recht op den kant af Image nie kijken nie kijken...oeffe terug rechtdoor Image Maar blijkbaar is dat iets dat nog voorkomt, die andere bleef gewoon verder rijden Image

ja 't was plezant, maar d'r hing toch wel een risico aan vast Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 11/11/11

Post by laouen »


ja 't was plezant, maar d'r hing toch wel een risico aan vast Image
sja circuitrijders h? Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 11/11/11

Post by zappa »

we staan zelfs in 't roddelkrantje Image weliswaar met de verkeerde naam van club, 't moet grensland zijn Image Image

damesdag Lille
sig nature

Post Reply