Weekend, wel besteed

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Weekend, wel besteed

Post by F M »

Tja, ik weet natuurlijk nooit van iets, want ik volg dat allemaal niet meer...

Ik zal thuis zijn LP's dan nog maar eens draaien zeker ? Vrijdagavond ben ik alleen thuis, dus dan kan het hard genoeg. Image


En als het dan toch over een wel besteed weekend gaat: ik heb zaterdag waarschijnlijk mijn laatste ritje van het seizoen gereden. Tussen Spontin en Ciney voelde ik de moto regelmatig een beetje glijden. Het was er een beetje vettig. Maar voorbij Ciney (op de parking waar Paul ook pauzeert als je naar de bochtencursus rijdt) heb ik even mijn banden gecheckt. Op de IST5 werden ze nog beschreven als 'het beste is eraf'. Nu, zowat 1.000 km verder moet ik zeggen: 'waar is dat profiel naartoe ?' Image

Vermits mijn huidige financi?le toestand vergelijkbaar is met die van Griekenland, zullen er zo dadelijk nog geen nieuwe banden komen. Tijd dus om binnenkort de statistieken van dit jaar nog eens te maken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Weekend, wel besteed

Post by Muug »

het gaat in deze topic wel over vuile moto's en vuile wegen en vuile manieren en zo, dus het is enigszins logisch dat deze topic zelf ook vervuild wordt natuurlijk... toch zou het fijn zijn indien het enigszins eventueel mogelijk zijn de vervuiling ook on-topic te houden, kortom, motorfietsgerelateerd en niet concertgerelateerd. Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Weekend, wel besteed

Post by Muug »

bijna goed mpeewee, als ge ?cht met de moto waart geweest dan was het gelegans hoe heweest. Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Weekend, wel besteed

Post by F M »


Wacht: ik zal het motorgerelateerd maken.
Ik wou vorige vrijdag [u:126sxewd][b:126sxewd]met de motor[/b:126sxewd][/u:126sxewd], samen met mijn schoolmeesterinneke, naar een concert in Antwerpen, maar aangezien het nogal aan de koude kant was, hebben we besloten om toch maar met de trein gegaan.




Zo goed meester?



Image Image Image Image
Liegebeest, het was helemaal niet zo koud !!!! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Hela, 't is wel een in ere te houden traditie dat er zo snel mogelijk net naast de kwestie geluld wordt, niewaar. Image

Frampton dus. Hmm, da's in mijn jonge jaren lichtelijk aan mij voorbij gegaan, maar utube gaat dat opfrissen. Image
Zoals het andere dingen opfrist, vrij obscuur eigenlijk, waar ik toen wel helemaal inzat.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Weekend, wel besteed

Post by zappa »


Juist gepast 7 ? of daar kweet niet wat manoeuvers moeten doen om er 7 samen te krijgen voor de foto? Image

Zaterdag was een heel wel-bestede dag, veel rijden, veel over motokes kletsen, benen onder tafel steken, meer moet dat nie zijn Image Image Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Juist gepast 7. Heel vriendelijk en nieuwsgierig. Wel 7 uur werk om ze allemaal een groot onderhoud te geven ...
grease up your baby for a ball on the hill

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Weekend, wel besteed

Post by Mario »

Hela, 't is wel een in ere te houden traditie dat er zo snel mogelijk net naast de kwestie geluld wordt, niewaar. Image

Frampton dus. Hmm, da's in mijn jonge jaren lichtelijk aan mij voorbij gegaan, maar utube gaat dat opfrissen. Image
Zoals het andere dingen opfrist, vrij obscuur eigenlijk, waar ik toen wel helemaal inzat.
wegdromen bij Peter Frampton, Eric Clapton, Rod Stewart ?!
gijle zijt rijp om mee te doen aan Benidorm Bastards

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Te laat Mario, die hun hoogtepunt was van 't weekend.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Les soeurs perdues

Post by Blackbert »

Omdat op een mooie herfstdag thuis in de zetel zitten ook maar verloren tijd is, zijn we en petit comit? de zusters nog eens gaan zoeken.
Dat zulks niet zonder risico is werd pijnlijk duidelijk voor zuster Laouen, toen haar Florence besloot dat het tijd was om een 180? bocht te maken waar dat eigenlijk niet gepast was. Sebiet nog eens bellen hoe het is met dat pijntje. En eens zien of er deftige foto's tussenzitten, in mijn kodakske.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Image
Laouen pikkelt naar haar motor, die ik mocht parkeren waar het vlak werd. Naar huis gereden! Op de spoed een gipske aangemeten gekregen wegens breuk buitenkant enkel. Image
Respect sister, en spoedig herstel!
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Weekend, wel besteed

Post by zappa »

Laouen, hopelijk een heel vlug herstel, niet te veel last en vooral geen pijn.

Waarschijnlijk net een steen op net de verkeerde plaats en een moto die net wou gaan liggen op net een verkeerd moment. Image gewoon net even pech Image

Vlug beter jong!
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Weekend, wel besteed

Post by laouen »

Laouen pikkelt naar haar motor, die ik mocht parkeren waar het vlak werd. Naar huis gereden! Op de spoed een gipske aangemeten gekregen wegens breuk buitenkant enkel. Image
Respect sister, en spoedig herstel!
de trauma arts op de spoed was ook geweldig... "is dat die gebroken enkel waar jij op loopt" Image "euhm ja, is die gebroken dan, ik hoopte op een zware verstuiking" Image

sja, motards zijn blijkbaar van de harde soort... hij had er eerder vandaag nog zo een paar gezien Image

anyway, het verdict is een proper breukske aan de buitenkant van mijn enkel, maar ze gaan der wel titanium in steken omdat dat anders problemen kan geven met de stabiliteit van mijn enkel. Dus nu een gips tot de zwelling weg is en dan woensdag onder het mes.

En dan op mijn luie kont zitten tot half januari... da gaat nog het lastigste worden Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

de trauma arts op de spoed was ook geweldig... "is dat die gebroken enkel waar jij op loopt" Image "euhm ja, is die gebroken dan, ik hoopte op een zware verstuiking" Image
Image Image

En dan op mijn luie kont zitten tot half januari... da gaat nog het lastigste worden Image
die reis voor 2012 gaat tot in de puntjes uitgestippeld zijn. Image
grease up your baby for a ball on the hill

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Weekend, wel besteed

Post by bompa »

Van hier ook spoedig herstel, hopelijk niet te veel pijn ,voet en enkel een van de kwetsbare delen
op het onverhard

Ik ben verleden maandag ook nog is ondersteboven gegaan
was in een afdaling wel met de MTB met uit te wijken ,daarom moest ik vandaag spijtig genoeg passen Image


In ieder geval een spoedig herstel

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Weekend, wel besteed

Post by laouen »


Ik ben verleden maandag ook nog is ondersteboven gegaan
was in een afdaling wel met de MTB met uit te wijken ,daarom moest ik vandaag spijtig genoeg passen Image
da's wel wa stoerder dan "ik heb wa last van mijne rug" Image

In ieder geval een spoedig herstel
Thanks! De pijn valt voorlopig wel mee. Afwachten maar of dat vannacht nog zo gaat zijn...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Weekend, wel besteed

Post by bompa »


Image
da's wel wa stoerder dan "ik heb wa last van mijne rug" Image

In ieder geval een spoedig herstel
Thanks! De pijn valt voorlopig wel mee. Afwachten maar of dat vannacht nog zo gaat zijn...
Image Ja maar ik had liever niet onderste boven gegaan Image met ondersteboven te gaan terug last van mijne rug ,nu was hij eigenlijk terug redelijk in orde Image ik moet me een paar weken kalm houden zegde den dokter en zeker niet gaan offroaden ni met de moto of niet met de MTB Image

Gaan ze dat titanium naderhand er terug uithalen, Bij mij op mijn sleutelbeen hebben ze dat laten zitten
In ieder geval vlug beterschap Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Weekend, wel besteed

Post by Tom Thumper »

Oetsja! Stomme stenen! Wie had die dingen daar gelegd? Eigenlijk was dat ooit een mooi kassei-weggetje maar ja, helemaal kapot gereden en ge weet hoe dat in dit land gaat. Willen we een betoging organiseren?

Maar eigenlijk, courage Laouen! Ik kan er van meeklappen, 't is niet plezant om zo een tijd met uw achterpoten omhoog te moeten liggen. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Weekend, wel besteed

Post by fore »

't is niet plezant om zo een tijd met uw achterpoten omhoog te moeten liggen. Image
Image ... 't Is te zien voorwat ze omhoog liggen h? Tom ...
Jo zal content zijn elke dag, van 't werk thuiskomen en Sofie ligt daar ... met haar benen in de lucht.

Image ... Love is in the air ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply