Enduro ritje 12 november regio Leuven

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Enduro ritje 12 november regio Leuven

Post by laouen »

Ge loopt wel een maand achter precies Image

Ik ben wel thuis, maar rijden zal der efkes niet in zitten Image Als ge hier passeert wil ik nog wel proberen om warme choco te fabriceren Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Enduro ritje 12 november regio Leuven

Post by zappa »

Ik wil wel als't kan? Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Enduro ritje 12 november regio Leuven

Post by zappa »

Ik heb (alweer) niet veel foto's, 't lag te modderig om veel te stoppen Image

Iets na half een vertrokken met Wouterfr en al direkt wat moeilijke stukken Image met veel water, iets te veel water naar mijn goesting, dus ne keer schoon vragen aan Wouter of hij Husa niet naar de overkant wou varen Image

Image

Image

we zaten nogal in de put daar, met al die blaadjes op die sompige klei, schoof je naar beneden naar die vijver Image

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Enduro ritje 12 november regio Leuven

Post by zappa »

't lag nogal nat en veel plassen en de grond voelde weer als bruine zeep, en dan vanuit een diep spoor wisselen naar een ander spoor is niet mijn specialiteit en mijne husa wordt daar zo moe van Image

Toen de maat van WouterFr gaan oppikken en wij met 3 verder Image

Aan een wegje met een slechte herinnering aan, toch even gestopt om 't niet alleen in mijn geheugen vast te leggen, maar ook digitaal, dacht dat dit de soeur Laouen chemin heet?

Image
Image

Nog zo eentje waar ik dan, goede Image herinneringen aan heb, nog met kawatje op straatbanden, eerst naar beneden eenmaal toegekomen ging iedereen terug naar boven, ik dacht ze zijn misreden? Nog 7 keer vallen terug boven, ha nee we moeten beneden zijn feitelijk Image naar beneden vallen gaat vlugger Image
Maar deze keer heb ik er maar 1 x door gereden Image en met de wielen steeds onderaan Image

Image

Image

Dat jong geweld hadden gelijk op de kermesse de flos en die mochten nog een rondje extra Image

Image
Image
Image
Image
Image

Als ik me niet vergis waren we net iets voor 16u terug, en 120 km gereden Image husa zijn gazze heeft open gestaan Image

Het was een toch voor mij, erg technische rit, niet zoveel vlugge stukken bij. Maar als't moeilijk werd, ikke op 't gemakske en niet echt in de problemen gekomen, ben tevreden over mezelf en vooral van mijn husa, Image begin er aan gewoon te worden denk ik Image

Maar vuil Image
dat die stond

Image

er hing zelfs moos in mijn botten Image

Image

Image

Vraag me af wat de wandelaars die we tegen kwamen zullen gedacht hebben, eerst 2 jonge gasten en dan ik daarachter ..... Image Image

Ik heb me allesinds goe geamuseerd, 't was een heel krachtige en lang genoege rit, weer een stapje meer zelf vertrouwen.

Merci voor de schone namiddag! Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Enduro ritje 12 november regio Leuven

Post by bompa »

Een mooie omgeving precies .Maar ziet er daar wel zeer vettig uit Image ik voel me op de moto toch
iets geruster om te rijden hierachter in het zand als het er zo vettig bij ligt gelijk daar op de foto's Image

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Enduro ritje 12 november regio Leuven

Post by vet on wheels »

De eerst 2 foto's : de gevreesde "put"... , is naast E40
In mijn 4x4-verleden v??l jeeps zien vastzitten!! Image
is bijna geen doorkomen aan nu, vroeger wel ( ben er nog met pajero doorgereden).
Zelfs tevoet is het hachelijk = z??r gladde klei.... Image
Dus h??l normaal dat je daar effe blijft 'hangen' Image

Post Reply