paasrit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: paasrit

Post by F M »

Voor mijn part veel te druk in die periode.
Ik rijd ze wel eens na in een nattere/koudere periode Image als al die wandelaars warm binnenzitten Image
volgens hun reglement ... moet ge nadien het roadbook weer afgeven op straffe van 50? waarborg Image Image ...bovendien moet ge op uw communiezieltje beloven om die rit nadien nooit meer te rijden.
Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: paasrit

Post by F M »

Ik ga u zeker niet tegenhouden, hoor ! Image

Ik vraag me trouwens ook altijd weer af waarom sommige mensen er moeite mee hebben dat anderen hun route na rijden . Is dat iets heiligs, een eigen gemaakte route ? Ik zou het integendeel leuk vinden als anderen een door mij gemaakte route rijden (en dat hopelijk leuk vinden).
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: paasrit

Post by duibhce Kaelann »

Gezien het beperkte aantal onverharde wegen waar je nog mag rijden en de steeds grotere druk o, er meer en meer af te sluiten kan ik er enigszins wel inkomen.
Maar dan is het imho om te beginnen al geen goed idee er ineens 200 motoren door te jagen...
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: paasrit

Post by TRooPER »

Gezien het beperkte aantal onverharde wegen waar je nog mag rijden en de steeds grotere druk o, er meer en meer af te sluiten kan ik er enigszins wel inkomen.
Maar dan is het imho om te beginnen al geen goed idee er ineens 200 motoren door te jagen...

voila,
als je niet wil dat ze in je achterbuurt overal borden gaan zetten, moet je daar geen trips organiseren die op het web "verkocht" worden voor meer dan 100 motoren,
waarvan er altijd zijn die er een gps -track van maken en nadien verspreid zich dat toch (na x-tal maand/jaar)

Doe dan een paar routes met enkelen zonder inschrijvingen .....en dan kan iedereen daar blijven genieten.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: paasrit

Post by zappa »

Image

Image

z??r zwaar rijden in al dat mul zand, amai mijn armpjes Image
Image


gasgas aan de gas Image

Image

Image

bij de Jo?l Smets eenen (colatje) gaan drinken

Image

begon gelijk wat meer water uit de lucht te vallen

Image



niet voor iedereen is de rit goed verlopen, iemand is zwaar ten val gekomen en heeft dubbel open scheenbeen en dubbel kuitbeen breuk Image Image

Maar de vrouwen ploeg is de rit goed doorgekomen, al vrees ik dat ik morgen hulp ga nodig hebben bij 't opstaan Image

't was goed, weer een grenske verlegd. Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: paasrit

Post by laouen »

Laat maar weten wanneer je eens gaat rijden, de 426 is weeral een paar weken niet van stal gekomen, dus da's dringend nog eens nodig (al was het maar voor een korte rit na het werk, tegenwoordig is het licht tot 20u30 of zo?
hier wordt het ook dringend tijd dat ik die DRZ nog es afstof... mijn enkel zou het zo stilaan wel aan moeten kunnen, dus een kort, niet te zwaar ritje zie ik ook wel zitten! Image Kwestie van er toch stilaan weer in te komen Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply