paasrit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Wie rijdt er mee?

't is ook voor allroads
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: paasrit

Post by Tom Thumper »

De Rudy gaat er vermoedelijk wel bij zijn. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: paasrit

Post by fore »

36 euro ... Image ...

Dan word 'm toch gewassen hoop ik ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: paasrit

Post by laouen »

ge krijgt wel 'gratis soep'... dure soep lijkt me dat Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: paasrit

Post by petervdc »

ziet er interessant uit, maar idd ferm duur mijn gedacht !
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: paasrit

Post by zappa »

ge krijgt er 's avonds (?ls ge aan de finish geraakt Image ) nog eten voor.
Ergens halverwege de rit kan je genieten van een gratis kop warme soep; belegde broodjes en frisdrank zijn er ook verkrijgbaar (tegen betaling).

Bij aankomst is er een BBQ voorzien, die in de inschrijfprijs is inbegrepen.
dat allemaal voor 26 euro en ondertussen blijft ge van de mierzoete paaseiers af Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: paasrit

Post by Muug »

200 x 36 = 7200 euro. Een vzw noemen ze zichzelf dan Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: paasrit

Post by zappa »

haja de inkomsten moeten van ergens komen?

vorig jaar de enclave rit meegereden 18 euro niks inbegrepen. (dit is 1 persoon die dat ontvangt)
MVR rit 28 euro wel soep en eten. ( das ook nen priv? dat de kassa ziet spijzen)

En aan de club van grensland heb ik nog wat, er vallen (ik ook) regelmatig ritjes uit de bus Image Als je tijdens de rit in panne valt, dan kan je op hulp/ophaling rekenen.

van die 200 zullen er zeker wel dik 100 van hun leden zijn das dus aan 26 euro.

En ja d'r zullen wel gratis ritten zijn, maar wreed dik liggen die niet Image

Dus moraal van mijn kabaal: ik heb dat 't voor over Image Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: paasrit

Post by Muug »

is mijn vraag : waarom hebben die inkomsten nodig????

Die 7200 euro, die ze met ??n rit binnenhalen, komt overeen met de jaaromzet van wijlen vzw Goed Motorrijden .... d?t was pas een vzw.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: paasrit

Post by Raketman »

Jawadde...die prijs interesseert mij niet zo, maar :

volgens hun reglement moet ge VERPLICHT een roadbookroller hebben, en moet ge nadien het roadbook weer afgeven op straffe van 50? waarborg Image Image ...bovendien moet ge op uw communiezieltje beloven om die rit nadien nooit meer te rijden.
Als ik dergelijke dingen lees, dan zijn er aan mijn beide handen 2 vingers die hard beginnen jeuken om zich uit te strekken. En't zijn niet mijn duimen, wijsvingers, ringvingers of pinken...
Nil volentibus arduum

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: paasrit

Post by bompa »

En ja d'r zullen wel gratis ritten zijn, maar wreed dik liggen die niet Image

Dus moraal van mijn kabaal: ik heb dat 't voor over Image Image
Ja maar gelijk die bq rit heb ik foto's gezien waar ze zeker ni moesten of mochten zijn ( voorbeeld op die berg geel zand hierachter)Bepaalde wegentjes hierachter in het bos die alleen voor MTB bestemd zijn en links het bos in waar helemaal geen weg is en waar de naastligende nu alle moeite aan het doen zijn om die MTBweg weg te krijgen
over die berg hebben ze mij achteraf over aangepakt ergens in en caf? , die gasten weten da ik al heel lang offroad rij Image Image en ik was er toen nog geeneens bij Image ,maar 'k heb ze kunnen bepraten Image
Wat ik maar wil zeggen is als je iets inricht met veel enduro's of allroads moet je toch wel oppassen waar je door en over rijdt en wat je doet , en is het legaal mag je er achteraf nog komen 'kzou ni weten waarom ni



Ik was nog iets vergeten, als ik beloof op bepaalde stukken ni meer te rijden is dat zoveel als ik in mijn eigen streek ni meer zou mogen rijden, 'k moet daar toch nog is goed over nadenken

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: paasrit

Post by Blackbert »

'k heb daar ook wat moeite mee, met die centen (een beetje) en dat ' ge moogt de RB niet houden en die nooit meer rijden'. Precies of 't is op hun priv?domein. Of is 't omdat er (te) veel 'illegale' stukken inzitten?
Geen idee of die vzw of whatever een verzekring heeft afgesloten voor 't geval dat er ene zijn eigen of iemand anders 't ziekenhuis inrijdt, want dat kost geld, maar 't lijkt mij toch dat ze er dan nog goed aan overhouden.
En ja, verkenningen rijden is ook niet gratis, maar ik ken er veel die dat wel op eigen kosten doen, als deel van de fun. Waarbij we er redelijk zeer streng op letten dat we 't legaal houden. Niet iedereen is zo streng heb ik al ondervonden.
Dan nog liever betalen voor een rit op plaatsen waar je normaal niet mag komen, maar dan, en alleen dan, wel. Alleen, aan die 'evenementen' is dan dikwijls een competitie-element verbonden, wat mij dan weer niet echt ligt. En zo is 't altijd iets.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: paasrit

Post by zappa »

pak nu de doorsnee rit in 't franssprekende landsgedeelte, dat kost evenveel, en die dag rij je ook door bossen, waar je anders met je moto niet mag komen?

voorbeeld 1


en voorbeeld 2


@ Bompa : die berg geel zand (als ik 't me goed herinner h?) ik ben daar langs gereden, maar bij (sommige) mannen begint zo iets te kriebelen om d'r eens op te gaan "spelen" vrouwen hebben daar minder last van! Image Waarschijnlijk is dat ook wel een beetje? te wijten aan 't feit dat er gewoon geen plaats voorzien is waar ge dat wel mag gaan doen?
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: paasrit

Post by Blackbert »

't Zijn zo'n dagen die ik bedoel.
Ik ga er dan van uit dat alles perfect geregeld is door de club: toelating van alle betrokken gemeenten om voor dat evenement die routes te rijden. Kruipt waarschijnlijk zeer veel tijd in, en dan zou ik er geen probleem mee hebben om daar voor te betalen.
Edit op mijn vorig commentaar: als Grensland ook die toelatingen heeft is 't natuurlijk logisch dat ze niet willen dat je die rit achteraf 'priv?' nog gaat rijden, want dan heb je geen toelating. Maar dat ze 't dan gewoon zeggen, maakt alles veel duidelijker.

Anyways, ik kom de 9de de nacht af. Image
grease up your baby for a ball on the hill

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: paasrit

Post by bompa »

Als het nu begint te kriebelen of ni ,ik denk als we willen blijven rijden dat da zeker ni mag gebeuren zoiets
Maar het gebeurd de laatsten tijd terug meer en meer hierachter volgens ik zo kan zien
Die plaats die we nu toch nog hebben die moeten dan maar zo goed mogelijk gebruiken, al is het delen met andere gebruikers

Die gasten die me er over aanspraken die lachten er toch niet mee volgens ik mij kan herinneren


Ik kan met de paasrit ni mee, andere verplichtingen

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: paasrit

Post by zappa »

Niet direkt uit het Leuvense, maar Waasland, Antwerpen. Ik rij die mee met (waarschijnlijk) nog 3 andere madammen.
Als je daar ne hoop giegelende zenuwkes ziet, daar loop ik tussen Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: paasrit

Post by Theo »

Hey Zappa,

Ik zal mijn ogen openhouden... Image

't is toch niet mogelik dat ik de enige endurist in Leuven ben... op mijn ritjes langs verlaten veldwegen kom 'k nochtans regelmatig noppensporen tegen!
Dat komt ervan als je altijd in cirkeltjes rijdt. Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: paasrit

Post by laouen »

Hey Zappa,

Ik zal mijn ogen openhouden... Image

't is toch niet mogelik dat ik de enige endurist in Leuven ben... op mijn ritjes langs verlaten veldwegen kom 'k nochtans regelmatig noppensporen tegen!
nee hoor! Image

maar de paasrit lukt voor ons niet Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply