Wales !

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Image

Image


Image

maar nu eerst slapen... Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Wales !

Post by fore »

Een nieuwe reeks: Te land, ter zee en in de lucht ???
Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Wales !

Post by zappa »

Een nieuwe reeks: Te land, ter zee en in de lucht ???
Image

h??l just fore, al over 't Belgen en 't Fransenland onder de zee, naar een hoog punt bijna tegen de wolken, gelijk 't dees :

Image

Image
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Wales !

Post by TRooPER »

documentaire over walvissen die aanspoelen Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Wales !

Post by den Bullet »

Image

...
Ah! Eindelijk foto's van diene fameuzen duikbootrace!!! Image Image Image

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Wales !

Post by Droopy »

Ah! Eindelijk foto's van diene fameuzen duikbootrace!!! Image Image Image
Image Image Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Wales !

Post by petervdc »

Enneu, wat is er speciaal aan dat gras ? Image
Keep going

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Wales !

Post by Blackbert »

Da's Welsh gras. Welshe schapen eten dat op. Wij eten die Welshe schapen op, zeker als ze Henry heten. Image

Bon, 't was weer de moeite, toch. Omdat mijne schouder bleef zeer doen en ik geen zin had in en ritje in de Air Ambulance, toch maar besloten de 'gehandicapten groep' te vervoegen, op 't asfalt.
Dit is de leider van die groep.
Image
Veelbelovend it is. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Wales !

Post by Blackbert »

Verder: Laouen, nog niet zeker van haar enkel na een breuk in november. Inge de fotografe, wegens geen moto. David uit Liverpool, die een beetje mankte. En ikke zelf, wegens een zere schouder. En Alzheimer of zoiets, omdat ik er, wachtend om in Calais de trein op te rijden, achter kwam dat ik m'n motorpak thuis vergeten was. Image
Gene paniek, even de noodlijn bellen. Nog voor de trein in beweging kwam was 't geregeld: ik kon in Wales over een pak beschikken van een vriend met dezelfde geweldige lichaamsbouw. Merci Louis. Image

485km later draaien we de parking op, waar iedereen mij vraagt of ik niks vergeten ben. Vrienden he. Image

't Pikt een beetje als ik al die noppenbrommers zie staan, maar Paul heeft een route ineengeknutseld voor zaterdag, en 't zonneke schijnt. Komt dik in orde. Om negen uur zijn we ermee weg en 't begint al direct goed.
Image
Eerste doel: Worlds End, bewaakt door dit Beest.
Image
We kunnen daar toch verder
Image
De eigenaar laat de madams toch binnen voor een sanitair stopke, ook al is de keet eigenlijk gesloten.
Image
De gehandicaptengroep dus: kort armpje en klompvoeten.
Image
General direction: West. kleine baantjes tussen grote hagen, smalle baantjes over weidse plateaus, brede slingers tussen hoge bergen.
Image

Image
Mysterieuze Meren
Image

Image

Image

Image
Ergens tussendoor een stop om een hapje te eten, dan weer verder: dwars door Snowdonia NP.
Image

Image
Menai Suspension Bridge uit 1826 naar Anglesey.
Image

Image
Buiten 't bord met "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch" (zoals u weet betekent dat 'Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot') is daar niet veel te zien. Of 't moest het circuit zijn.
Image
Wij dus weer weg, langs een andere weg.
Image
Uiteindelijk begon de zon toch te zakken, vermoedelijk in de Ierse Zee.
Image
Nog wat schone slingers in de schemering later zijn we terug waar we vertrokken: 400km plezier, merci Paul.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wales !

Post by Muug »

excuseer meneer, 't was 411 km ! Image

hebde trouwens geen lelijker foto's van diene groepsleider? Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Wales !

Post by laouen »


hebde trouwens geen lelijker foto's van diene groepsleider? Image
oh jawel Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wales !

Post by Muug »

Bert, dat gij schoon foto's kunt trekken, wist ge dat al?

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Wales !

Post by Blackbert »

Ja, en toch. ze zijn allemaal (of toch bijna) ziekelijk bleek. 'k zou eens moeten uitvogelen wat ikdaar kan aan doen. of ineens een nieuw toestel kopen, want die kras helpt ook niet echt.
Maar toch merci. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wales !

Post by Muug »

Bleekte kan met photoshop of Gimp aangepast worden. Kan aan het fototoestelleke liggen ja. Maar schoon kleuren bepalen niet als eerste of een foto geweldig is of niet. Daarin is de compositie nog altijd het meest doorslaggevende. En wat dat betreft schiet gij in mijn ogen hoge ogen. Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Wales !

Post by zappa »

Bert, dat gij schoon foto's kunt trekken, wist ge dat al?
hebde trouwens geen lelijker foto's van diene groepsleider? Image
BlackBert heeft hier geen schuld aan Image Image en ja hij heeft de beste van de 10 close ups gepost Image

16pk is niet zo uw ding h?? Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Wales !

Post by Blackbert »

Allez merci, nog iets voor op 't lijstje "waar ik 'iets' van ken/kan". Image


Zondag, dan maar. De nacht was kort (zomeruur, f#cking vogels die bij 't eerste streepje licht lawaai beginnen maken, alle 1000). Bovendien bleek er een mooi wit pak mist in de vallei te hangen. aanvriezend op tenten en motoren. Image

Een ontbijt later wisten we 't al, de meerderheid van de disabled group zal in 't instituut moeten blijven. Of beter, Paul moet weer naar huis toe, Inge haar knie doet lastig en David gaat op 't gemakske inpakken en naar huis rijden. Toen waren we nog met 2, maar dat kon de goesting niet temperen. De kaart erbij, en na 10' overleg hebben we een plan. Go!!!!! Image

Zo ziet die mist eruit dus.
Image
Monumentje
Image
Avondeten. Jawel, ook op 't asfalt kan je dus poorten tegenkomen.
Image
We (ik) verdwalen nog even in Lord-of-the-Rings-country, om er hier weer uit te komen.
Image
We naderen 't zeetje. Bovenop de klif. Slingerbaantje.Tof.
Image
Sandwichke in Aberdovey, dan terug 't binnenland in.
Image

Image
We klimmen uit de vallei om dit te vinden
Image
Dan is 't tijd om basecamp weer op te zoeken, mijn pakje moet mee terug met de eigenaar.
't Was kort in vergelijking met zaterdag, de helft km, maar zeker zo plezant.
's Avonds, tijdens 't apperitief, komen er 2 een pintje drinken.
Image

Image

Image
Toen werd het maandag en tijd voor een laatste ontbijtje
Image
grease up your baby for a ball on the hill

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Wales !

Post by fore »

Image .... Image

ok ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Wales !

Post by Theo »

da 's daar preciest nijg schoon. Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Wales !

Post by zappa »

Ha eindelijk heeft iemand (super!!) - foto's gepost, nu kan ik aan de mijne beginnen Image

Het was allemaal wreed spannend, zo'n moto reis, al maanden op voorhand, wat zeg ik ? vorig jaar nog om een tent en een slaapzak met ingebouwde matras gaan zoeken en gevonden. Image

Op de moto bibmousses laten steken, waar ik achterna op de scherpe rotsen Image absoluut kontent was dat ik die beslissing genomen had.

Beetje ZENUWEN[/size:3dlmhj6b] als de dag van vertrek naderde... maar ik moet zeggen normaal heb ik een samen geknepen maag van de spanning. Daar te plaatse had ik daar zeker geen last van, in tegendeel, het was voor mij tevens een culinair weekend! hmmmm Image


Moto ('s) op bus, bus op trein, trein onder de zee en rijden maar
Image

Image

De tent zetten, uitpakken, beetje poging doen om engels te klappen, werd het tijd voor.... te eten aja! Ne dikke angusbeef met nog dikkere friet en we (ik) konden er weer tegen.

Image

Bij de eerste zonnestralen op zaterdagmorgen, was iedereen vertrekkens klaar

Image

Na the breefing, van Pumpy onze voor rijdster, oa over de hekkens die open en dicht moesten en liefst in de juiste volgorde volgens een systeem, kon de vrouwen groep en duibceck Image d'r aan beginnen.

Direkt ne goei klim = rocks, mud en tegen we boven waren werd het meer dan hoog tijd om een laag of 3 kleren uit te trekken Image

We zaten al iets dichter bij de zon Image

Image
v R nr L :

Ange, Ela (pumpy) en Emma

Image


een uitnodigend open hek
Image

Weidse vlaktes, of was 't vlakke weides? Image
Image

spoorke modder

Image

Veld baantjes

Image

Sarrah en Duihceck waren de "tale enders"

Image

Image

tja ik stond toch te wachten voor dat hek dicht te doen, kon ondertussen wat foto's nemen

Image

Dan het "beruchte" bombhole ( ne diepe gracht dus ) zo uit gereden, dat ik vreesde dat mijne moto ging blijven steken Image

Image

Image

Image

Image

Image

Dat het bij Duibhceck dit jaar beter ging zonder de tenere en met de WR kan ik best geloven Image

Image

Ook voor Sarrah geen probleem, want er stond geen water in, daar toch niet.

Image

We zijn daar allemaal relatief vlot door geraakt Image

( mijne pc doet dom, even switchen naar de laptop voor 't vervolg tot zo )[/size:3dlmhj6b]
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Wales !

Post by zappa »

Image

Image

Image

Image

Image


pwjiiieuw dat was lastig, even op adem komen en nog een laag kleren d'r van tussen Image

Image

Image

Image

Image

Image

Husaberg leunt even tegen de boom genietend van het uitzicht Image

Image
sig nature

Post Reply