all road rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

iemand die deze (ja te betalen) rit gaat meerijden?

d? schuurrit

Juist de weg d'r naartoe is gevaarlijk Image TomT & de Rudy weten dat Image

Is geschikt voor allroads, vorige editie pas rond 19u vertrokken, want mijn voorrijder (met Ten?re) kwam dan maar toe. We vertrokken met 4 en stopten met 2, een daarom beroemd/ berucht merk, hield het voor bekeken Image

Begon dan nog stevig te regenen, mijn eerste keer in de regen met noppen de baan op Image even wreed zitten panikeren, maar was minder erg dan dat ik er van verwacht had, eerste grens die verlegd werd.

Pas bij donker terug, die laatste stukjes singletracks door de bos waren spannend Image

Maar 't is een mooie rit, een aanrader Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: all road rit

Post by Tom Thumper »

Als mijn rug beter is ... Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

Ik 't is hierachter en met een beetje geluk is het gelijk nu of zand Image , maar nu denk ik da ik iets vroeger vertrek dan verleden jaar ,dan ben ik de meeste voor ,verleden jaar tweemaal tegengehouden, een gast op een grasmachine die dwars over het wegeltje ging staan met zijn zitmaaier en hij ernaast en met zijn hand teken deed da ik moest stoppen Image Image
En een bijna terug waar we vertrokken op een Grintbaantje was een 50 km/h baantje ,die kwam ook op dat baantje staan te zwaaien met zijn arm,ik dacht ik luister maar is wat hij nodig heeft ,en na die meneer wat trachten te kalmeren Image heb hem gezegd da ik de boodschap zou doorgeven als ik aankwam en hij werd toch wa kalmer Image , heb ik ook gedaan bij aankomst
Nu mijne tripy nog is onder het stof uithalen se Image

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: all road rit

Post by Bij »

Als gelle langs mijnen bos passerd wilde dan de weg ni slechter maken dan dattem al is Image Image
Straks geraak ik der zelf nimeer bij Image
Veel plezier en hopelijk ni te nat Image

groet
Koen
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

een op een grasmachine die dwars over het wegeltje ging staan met zijn zitmaaier
ja die mee ne zitmaaier das raar volk Image Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: all road rit

Post by Muug »

hm
ne vrijdag
in de middag
en 't is mijn laatste vrije vrijdag
hm
en ik heb nog niks te doen dan
hm
't kriebelt
wete wa?
stuur een week ervoor nog eens een reminderke Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

hm
ne vrijdag
in de middag
en 't is mijn laatste vrije vrijdag
hm
en ik heb nog niks te doen dan
hm
't kriebelt
wete wa?
stuur een week ervoor nog eens een reminderke Image
op tiet inschkriven weij. Als je met de madammen (4 maar dat kan nog veranderen, minderen dus) wil meerijden, wij vertrekken om 13u. Voordat die rare mensen ten zitmaaier zich dwars over 't wegje gezet hebben Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

vertrekken om 13u. Voordat die rare mensen ten zitmaaier zich dwars over 't wegje gezet hebben Image
Ja maar ik heb daar toch een tijdje tegen aan het praten geweest, want die wilde zijn wagen in dat smal wegeltje zetten en dan kon je daar ni meer door op het ander wegeltje had hij zijn zitmaaier staan, en dan zou hij de politie te bellen Image , hij bleef eerst maar zeggen dat we een paar km verder op dat crossterrein moesten gaan rijden Image ,ik hem maar uitleggen dat wij papieren hadden op de moto en dat we er mee op de baan mochten, en heb ze nog laten zien ook zonder dat hij mijne naam kon lezen Image hem ook uitgelegd dat ik die tekens op de tripy moest volgen dat ik anders de weg ni wist(ongeveer 7 km van mijn deur[/size:1che1g3q] Image) ook uitgelegd dat het maar eenmalig was dat we daar kwamen, en hij kalmeerde na een tijdje toch, Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

't is maar dak maandag 't gras ga afrijden met mijne zitmaaier Image o wee wie voor mijn wielen komt gelopen/gereden Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: all road rit

Post by Theo »

Passeert daar zoveel motorverkeer over uwe gazon?
Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

o wee ik heb een plastic zeil afgereden Image d'r werd iemand boos Image

Maar all? een nieuw record, in 1u en vijf minuten Image kon 5 minuten minder zijn moest dat zeil d'r niet van onder geprutst moeten worden Image

groei gras groei! Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: all road rit

Post by Tom Thumper »

o wee ik heb een plastic zeil afgereden Image d'r werd iemand boos Image

Maar all? een nieuw record, in 1u en vijf minuten Image kon 5 minuten minder zijn moest dat zeil d'r niet van onder geprutst moeten worden Image

groei gras groei! Image
Cava een bikke? Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: all road rit

Post by Blackbert »

zou dat daar niet door komen, door teveel Cava?
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

zou dat daar niet door komen, door teveel Cava?
euh nee, ik moest nog met smtje 200km gaan rijden Image En met dank aan de file op de E411 heb ik nog wat meer schone baantjes gereden Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: all road rit

Post by Muug »

ha
hoe zit het er nu mee?

Wie gaat er ? Is dat ginder te doen met een zware KTM op allroadbandjes? En neen ik ben geen superman.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

Ik ga, zelfs met scheef staand stuur als't nog niet recht gezet is Image

Maar ik denk dat ge moest inschrijven opvoorhand?

Das te doen voor zware moto's d'r rijden er altijd een groot aantal mee.
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

ha
hoe zit het er nu mee?

Wie gaat er ? Is dat ginder te doen met een zware KTM op allroadbandjes? En neen ik ben geen superman.
Ik weet niet of het de zelfde rit is gelijk verleden jaar ?
Maar het is heel waarschijnlijk hierachter te doen , en morgen ga ik MTB ,dus zal hier morgen weten te zeggen hoe het zand er hier bij ligt
Ik vertrek ginder rond 2uur Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: all road rit

Post by Blackbert »

ha
hoe zit het er nu mee?

Wie gaat er ? Is dat ginder te doen met een zware KTM op allroadbandjes? En neen ik ben geen superman.
keuzes. wil wel. beperkingen. kan niet.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: all road rit

Post by Muug »

bon
voor mij gaat het niet
de laatste schooldag eindigt om tien voor twaalf en Muugin moet werken tot 18u

Doe ze ginder de groeten !

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

ha
hoe zit het er nu mee?

Wie gaat er ? Is dat ginder te doen met een zware KTM op allroadbandjes? En neen ik ben geen superman.
Ik weet niet of het de zelfde rit is gelijk verleden jaar ?
Maar het is heel waarschijnlijk hierachter te doen , en morgen ga ik MTB ,dus zal hier morgen weten te zeggen hoe het zand er hier bij ligt Image
Vandaag gaan MTB en zo is kunnen zien hoe het erbij ligt Image, en als de rit hierachter terug is gelijk verleden jaar,en het blijft er zo bijliggen gelijk nu, Is dat zeker te doen met een zware KTM op allroadbandjes, redelijk hard zand hier en daar wa plassen
maar dan mag het deze week niet hard beginnen drogen

Post Reply