trial rijden

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: trial rijden

Post by frederikw »

Enschede is inderdaad wel niet bij de deur. 330km van Aalst. Ik wil eventueel wel eens rijden en wat volk meenemen (vriendin zal ook wel meewillen, dus nog 2 a 3 plaatsen vrij... naargelang het gewenste comfort op de achterbank Image )

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: trial rijden

Post by Muug »


ps Muug, bij Desmet in Waregem staat een demo freeride 350 Image
ah, niet gezien, ik was er zaterdag. Image

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: trial rijden

Post by F M »

Enschede is inderdaad wel niet bij de deur. 330km van Aalst. Ik wil eventueel wel eens rijden en wat volk meenemen (vriendin zal ook wel meewillen, dus nog 2 a 3 plaatsen vrij... naargelang het gewenste comfort op de achterbank Image )
Awel, ik had ook goesting om dat eens te doen. Maar Enschede ligt wat verder dan ik dacht, ook 300 km vanuit het Leuvense...
I am confused. Oh no, maybe not!

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: trial rijden

Post by TRooPER »

Karin, die tettenbescherming die je daar draagt, is dat one-size-fits-all? Niet dat ik denk dat de uwe zich in de onderste regionen bevinden, voor alle duidelijkheid Image Image
One size fits all jong Image Ze verkopen dat niet in cup maten Image Tot ne C past daar goed in, vrees dat vanaf ne D of E eerder tepel bescherming ga zijn en dan den harnas wat wijder nemen. Image Image

Ik vind het niet echt een meerwaarde, heb al eens met een mannenharnas gereden, nu zal deze die ik heb wel meegaan tot fin de carri?re, mocht ik toch een ander kopen dan zou ik evengoed een mannenmodel nemen als't goed zit. Als ik veel in putten ga gaan hotste botsen, schuift die harnas naar boven en worden die cup's eerder sleutelbeen bescherming Image Image

Normaal rij ik daar nog met een vest over, maar 't was zaterdag met z'n momenten veel te warm Image

Die tetten deksels


om het schuiven van tettenbescherming tegen te gaan, heb ik al eens gelezen dat ze een stuk velcro aannaaien onderaan de protectievest en dan het andere stuk velcro met een riem ofzo aan broek of truitje, dan schuift alles minder

ziehierzo:
Nicky was still very pleased with the velcro straps she had sewn on to keep her shifting body army in place only this very morning...
Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: trial rijden

Post by laouen »

Karin, die tettenbescherming die je daar draagt, is dat one-size-fits-all?
nope! Image Image Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply