ritje met foto's met de gopro

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Eindelijk tijd om de foto's die ik vorige woensdag met de gopro op (naast) de helm genomen heb, ik stel dat in om iedere 10sec ne foto te nemen. Maar zal dat veranderen naar iedere 20 sec, want 3 foto's van 't zelfde wegske is toch wat te goei.

't is nog redelijk van kwaliteit, op de helm trilt dat niet zo als op mijne arm ( eerst zo gedaan maar nu op de helm)

Image

Image

Image

water genoeg dees dagen Image

Image

Image

Hier ergens heb ik in twee sporen gereden Image mijn achterwiel stak me bijna voorbij Image

Image

Image

en hier kreeg ik uitleg hoe ik dat moet oplossen als ik terug in ??n spoor wil geraken Image Image

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by zappa »

Image

Een grote boom dwars over 't pad

Image

dan maar er rond, door de water greppels, was dat wippen Image

Image

Op de foto niet te zien, maar een van diepste-stijlste grachten die ik tegenkwam Image niet 't voorwiel naar beneden, maar dat achterwiel moest op de bodem staan of ge zat vast, eigenlijk moest ge naast uwen moto hem naar den overkant "gooien" Image Image Image er heeft hem gelukkig voor mij, iemand anders gesmeten, terwijl ik in de gracht stond om hem eventueel bij kantelen op te vangen Image

Image

Image

Image

Image

Het meest beu-je aan dat toesteltje is dat je steeds je helm moet afdoen om te kijken of je nu werkelijk foto's aan't nemen bent, of je misschien niet echt op start geduwd hebt. Meestal met zo'n groepsrit is en niet veel tijd om even te stoppen.

zo heb ik van 't begin van de rit geen foto's (misschien maar best ook, want dat was in heel zware modder, paar keer blijven steken, paar keer serieus mogen vechten om de moto los te krijgen, paar keer precies mijn milt aan't uithijgen geweest Image )

Maar al bij al ben ik een tevree mensch, met mijne zelf trek kodak Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by laouen »

die laatste foto is echt vetcool! Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be


User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by zappa »

ik ging allesinds nie meer terug keren door die gracht Image pad was weg (geploegd? weet ik niet, heb niet veel tijd gehad om 't allemaal rustig te bekijken) serieuse oefening boordje rijden Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by bompa »

Nee maar die mens van da veld zal er zeer gelukkig mee zijn denk , binnenkort misschien borden in die buurt ,
Er komt al zoveel tegenwind op enduro rijden dat we toch wel met zen allen een beetje moeten oppassen wat we doen, willen we kunnen blijven rijden

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by zappa »

of just wreed kontent dat er geen onkruid tussen de buitenste rijen groeit Image

Dat baantje zal wel niet meer gereden worden, men ging van de veronderstelling uit dat er een baantje was, nu ik de foto's van de gracht bekijk, die is daar zeer recent gegraven, staat niks van begroeiing op, misschien zoals op veel plaatsen, dat den boer zijn winst in dienen laatsten halve meter zit ( ook met 't paard mag ik regelmatig ipv in de zijbermen op de beton gaan lopen, omdat de boer zijn meetlat niet bij had en nog plantgoed over Image ) Dat baantje dat er was zal nu van de boer zijn.

En 't is niet alleen omdat er ne moto langs komt dat ze iets dicht gooien, je zou moeten weten in die 35jaar dat ik paard rij, wat hier al allemaal dicht gegooid is, (zelfs een mooie holle weg omdat de boer een stuk wei had aan beide zijden)
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by petervdc »

Ik heb me ook zo ne gopro gekocht (hero 2 hd of zoiets).
Kheb op mijn moto-zijflank zo een clipje gekleefd, niet op mijn helm, kvind de kwaliteit meer dan behoorlijk.
Enige bij foto's is dat die breedbeeld view soms wat onnatuurlijk is.
En ik stel die in op iedere 30 seconden, iedere 5 of 10 is idd wat veel (en ook veel werk om dan de foto's uit te kuisen).

Voordeel van de montage op mijn kuip, is dat ik op start/stop kan duwen als ik een filmke wil opnemen.
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by zappa »

Ik heb me ook zo ne gopro gekocht (hero 2 hd of zoiets).
Kheb op mijn moto-zijflank zo een clipje gekleefd, niet op mijn helm, kvind de kwaliteit meer dan behoorlijk.
Enige bij foto's is dat die breedbeeld view soms wat onnatuurlijk is.
En ik stel die in op iedere 30 seconden, iedere 5 of 10 is idd wat veel (en ook veel werk om dan de foto's uit te kuisen).

Voordeel van de montage op mijn kuip, is dat ik op start/stop kan duwen als ik een filmke wil opnemen.
Ja maar voor offroad, gaat dat te veel schokken, schudden, beven en trillen vrees ik Image

Al aan gedacht om de soort borstriem er bij te bestellen, dan hangt die aan uwen voorkant, maar nog een riempje erbij ... Image
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by petervdc »

Ja maar voor offroad, gaat dat te veel schokken, schudden, beven en trillen vrees ik Image

Al aan gedacht om de soort borstriem er bij te bestellen, dan hangt die aan uwen voorkant, maar nog een riempje erbij ... Image
Yep !
Tis te proberen h? !
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: ritje met foto's met de gopro

Post by Stefke »

Nee maar die mens van da veld zal er zeer gelukkig mee zijn denk , binnenkort misschien borden in die buurt ,
Er komt al zoveel tegenwind op enduro rijden dat we toch wel met zen allen een beetje moeten oppassen wat we doen, willen we kunnen blijven rijden
of nen hoop hagel in uw kont... Image

Post Reply