Enduro rit nu zaterdag 10 november regio Leuven

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Enduro rit nu zaterdag 10 november regio Leuven

Post by duibhce Kaelann »

Jammer, had al andere plannen gemaakt voor zaterdag.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Enduro rit nu zaterdag 10 november regio Leuven

Post by zappa »

hey WouterFr, ik ben al eens op uw ritje geweest Image Image als het vergelijkbaar is met vorige keer, zal dat z??r geschikt zijn voor allroads Image Image

Ik ben in geschreven voor een rit in de Kempen nu zaterdag, de modder is daar van iets mindere kwaliteit, maar de kwaliteit van de deelnemende moto's is beter Image = GS'sen Image dat ga plezant worden Image zal niet achter blijven.

veel plezier daar, misschien een volgende keer Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Enduro rit nu zaterdag 10 november regio Leuven

Post by bompa »

Ik ben in geschreven voor een rit in de Kempen nu zaterdag, de modder is daar van iets mindere kwaliteit, maar de kwaliteit van de deelnemende moto's is beter Image = GS'sen Image dat ga plezant worden Image zal niet achter blijven.

veel plezier daar, misschien een volgende keer Image
Ik ook ,vandaag een deel van de rit gereden met de MTB Image 't zag er op bepaalde plaatsen toch vettig uit waar ik niet door gereden ben Image ne foto van mijne MTB http://img248.imageshack.us/img248/1627 ... ng048e.jpg ,
Met allemaal GS'sen ? Image Image , Ik zal morgen is noppenbanden onder mijne tenere steken se , ik heb nog geen 2de set wielen voor de ktm[/size:2oifefp6], maar als het nog wa veel regent zal het met de WR worden Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Enduro rit nu zaterdag 10 november regio Leuven

Post by zappa »

Met allemaal GS'sen ? Image Image ,
't zal wel meevallen Image Image
sig nature

Post Reply